Voitko rakastua pienirintaiseen naiseen ?

  • Viestiketjun aloittaja AA-kuppinen tyttö
  • Ensimmäinen viesti
minä vain =)
Alkuperäinen kirjoittaja AA-kuppinen tyttö:
Täällä monella palstalla haukutaan pienirintaiset lyttyyn. He ovat poikia ja vaikka mitä. Eikä heidän sallittaisi ottavan silikooneja edes.

Kysynkin siis, että voiko mies ihan oikeasti pitää pienistä rinnoista ja rakastua pienirintaiseen naiseen ?

Tarkoitan nyt kuppikoa AA-A, siis hyvin pieniä rintoja. Ja toivoisin asiallisia kommentteja vastauksiksi.
hei vain! kyllä voi rakastua! itselläni on tosi pienet rinnat ja seurustelen tällähetkellä kokeneen miehen kanssa joka saisi varmasti isotissisen naisen jos vain haluaisi,mutta hän on valinnut minut,pienirintaisuudestani huolimatta =) ja muutenkin edellisissäkin suhteissa on ollut sellaisia tyyppejä että heitä ei ole haitannut asia! tsemppiä ja itseluottamus tuo kauneutta ja seksikkyyttä peliin ;D
 
Rinnat ovat pala läskiä
Ei ole ollut mitään ongelmaa miesten saamisessa niin pidempään kuin väliaikaiseen käyttöön, vaikka rinnat ovat pienet (A) - jotkut ovat juuri siitä tykänneetkin ;) Se on aika marginaalinen osa miehistä, jotka sitä suurta kuppikokoa haluavat, ja tuskinpa sellaisiin tulee tutustuttua jos he kuppikoon perusteella haluamansa valitsevat. Aikuiset miehet tykkäävät kaikenlaisista naisista. Pikkupojilla ja imeväisen asteelle jääneillä on tarkkoja vaatimuksia ulkonäöstä ja rinoista, mutta aikuinen mies osaa arvostaa naisen vartaloa ainutlaatuisena kokonaisuutena, johon ei veitsellä turhaan pitäisi olla mitään puuttumista.
 
jäppis74
Pienet rinnat ei haittaa ollenkaan, monesti pienirintaisilla naisilla on ihanan kaarevat lantiot ja peppukin on pyöreämpi. En yleensä kiinnitä edes huomiota ritoihin, peppu on paras!
 
tarkennusta
Alkuperäinen kirjoittaja ttiiti90:
Olen 18v. tyttö ja itellä 75A ja oon tyytyväinen. isoista en tykkää. isorintasilla on enemmän esim. selkävaivoja, ne on tiellä ym.
pienet paremmat
Alkuperäinen kirjoitti:

Alkuperäinen kirjoittaja AA-kuppinen tyttö:
...
Kysynkin siis, että voiko mies ihan oikeasti pitää pienistä rinnoista ja rakastua pienirintaiseen naiseen ? ...
Sinulta ei kysytty, mitä mieltä olet omista rinnoistasi!
 
semmosta
[quote="AA-kuppinen tyttö"
Kysynkin siis, että voiko mies ihan oikeasti pitää pienistä rinnoista ja rakastua pienirintaiseen naiseen ?

Tarkoitan nyt kuppikoa AA-A, siis hyvin pieniä rintoja. Ja toivoisin asiallisia kommentteja vastauksiksi.[/quote]

Kuule, se ei ole rinnoista kiinni. Itse rakastun naiseen, jolla äly, huumorintaju ja asenne ovat kohdallaan, ja joka on uskollista sorttia. tietysti ulkonäösä tulee olla jotain, mikä miellyttää, mutta itse en ole tissimiehiä.

Olen toki haksahtanut sellaisiinkin jotka ovat paljastuneet pettäjiksi, mutta nämä ovatkin pian paljastumisensa jälkeen huomanneet kuinka rakkaus loppuu kuin seinään.
 
Sivhos
Jos rintojen koko on jollekin rakastumiskynnys,silloin voi sanoa,kuut paaaiiii.Jos johonkin rakastutaan ihmistasolla,kyllä rakastutaan ihmiseen.Kaikki muu tulee litkoina,isoine,pienine rintoineen,isoine,pienine munineen,jne.
Tosi rakkaudessa kaikki on sopivan kokoista,näköistä,makuista.
 
Johannes
Kerron tässä oman mielipiteeni ja omahan on aina itselle se oikea ajatus. Ei kannata tehdä valintoja muiden vuoksi.
Minä nimittäin nimenomaan pidän hyvin pienistä naisrinnoista. AA-kuppikoko on ihan hyvä. Naiseni tosin joskus leikillisesti sanoo ettei se ole edes kuppikoko vaan lautaskoko...
Olen aina ollut melkoisen ujo ja naisten kanssa olen pitkään jännittänyt ja tuntenut epävarmuuttakin. Mutta pohjimmiltaan se on ollut kyllä kunnioitusta ja ihan oikeaa arvostusta naista kohtaan. En ole usein vain uskaltanut lähestyä. Isot rinnat olen aina kokenut jotenkin uhkaavaksi ja liian "naiseksi". Pienet tisut on paljon nätimmät ja kiinteämmät ja niitä on paljon paljon helpompi lähestyä. Ei ujostuta ihan niin paljon.
Kaikkiaan naiseni on mielestäni erittäin nätti ja leikkaa hiuksensa (tumman ruskeat) hyvin lyhyeksi josta tykkään. Olen rohkaissut häntä myös käyttämään aina kehyksellisiä silmälaseja ja olenhan minä itsekin rillipää, joten olen halunnut ja lopulta saanut itselleni täydellisen parin.
 
vierailija
Vastaus kysymykseesi on kohdallani ei. Kyllä naisella kuuluu olla kunnon kokoiset tissit, että on nainen. Jos nuo naiselle kuuluvat ulkoiset tunnusmerkit puuttuu, niin kiitos ei. Onhan se kuitenkin hyvä että on myös sellaisia miehiä, joita "poikien vartalo" kiihottaa.
 
vierailija
vastaus kysymykseen KYLLÄ VOI
Ja naisessa on paljon tärkeempiäkin asioita kun rintojen koko
seksistä tulee hyvää jos nainen on innokas, kokeilunhaluinen ja estoton

Mutta mitä rintoihin, niin a-kuppikoko on ihan hyvä jos kivat näpönännit
terhakat rinnat on ihanat (en innostu isoista ja riippuvista)
 
vierailija
Paras asia, mitä elämälleni on tapahtunut, oli rakastuminen pienirintaiseen naiseen.

Pro life tip ilmapalloryntäissä jumittaville homo erectuksille: fiksulla, näppärällä ja kumppanistaan pitävällä naisella on melkoisesti muitakin apuja kuin rinnat. Bosilla ei paljoa ole merkitystä.
 

Yhteistyössä