Voitte kysyä minulta mitä vain

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oliko kyseessä pph? Vai tuliko hoitaja kotiin? Käsittääkseni hoitoon voi kunnalliseen viedä vasta, kun alkaa hoitovapaa? Olenko oikeassa? Saanko kysyä,miksi veit noin pienen palleron hoitoon?

Alkuperäinen kirjoittaja kikka74:
Oliko kyseessä pph? Vai tuliko hoitaja kotiin? Käsittääkseni hoitoon voi kunnalliseen viedä vasta, kun alkaa hoitovapaa? Olenko oikeassa? Saanko kysyä,miksi veit noin pienen palleron hoitoon?

Perhepäivähoitaja. Koska minun oli pakko mennä töihin.

Mä olen niitä tarhan tätejä,ja voin sanoa et tuo tarhaan vienti on jokaisen oma henk.koht.asia. Mutta mutta. Itse en veisi. Tuon ikäinen ei kaipaa muita seuralaisia. Mutta mutta. En rupea provoksi. Päättäköön jokainen perhe itse.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä tarve sulla on tilittää täällä asioitasi? Tunnetko itsesi paremmaksi äidiksi, kun muut aikaisin hoitoon lapsensa laittaneet taputtelevat olalle?

Koska nyt sattuu olemaan tylsää kun olen lomalla, ja en tunne paremmaksi äidiksi :)

mä oon oolut 13v.kotiäiti ja mua on arvosteltu siitä, mikään ei siis ole hyvä..eiköhän me olla ihan yhtä hyviä äitejä, jokainen tekee oman valintansa perheen tilanteen ym. mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Siis talousko ei antanut myöten? Etkä saanut säästettetyä ennekuin jäit äippälomalle? Voi,pientä. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Siis talousko ei antanut myöten? Etkä saanut säästettetyä ennekuin jäit äippälomalle? Voi,pientä. :hug:

Ei, vaan minulla on oma yritys ja en voinut sitä vuotta pitää kiinni. Ja vaikka se olikin vähän yli 8kk kiinni, niin silti jouduin maksamaan liiketilasta vuokraa, eikä siihen riittänyt enää rahat. Joten oli pakko mennä tienaamaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Etkä kaipaa/kaivannut pientä vauvaasi? Eikö harmita, että joku muu kokee ne kaikki hienot hetket, ensi sanan, askeleet jne? Ainakin suuri todennäköisyys on, että näin käy.

Kyllä kaipaan aina töissä. Harmittaa, mutta ei voi mitään.

Yhteistyössä