Voittiko mielestäsi oikea kappale eilen euroviisut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viisu

Vieras
Ja joo varmaan on ketju en vaan löytänyt..

Itse en pitänyt Norjan biisä parhaana, mutta esitys oli karismaattinen.
Minusta Bosnian oli kaunein ja jotenkin vaan niin väkevä tulkinta.

Waldonkaan ei tarvitse hävetä, mutta sovitus oli pielessä ja biisistä puuttui koukku ja olivat lavalla vähän eksyneen näköisiä, ei varman oloisia.

Mun mielestä siä oli muutamia ihan varteen otettavia...

Jotenkin se Islanti kolahti, oli niin herttainen tyttö ja ääntä lähti vaikka kuinka, jotenkin siitä jäi sellainen olo, että jäi kaipaamaan sen muitakin biisejä.. Oli kivaa kuunneltavaa ja miksei nyt sitten katseltavaakin.. =)

Waldolla puuttu kyllä esityksestä jotain, sinänsä biisi meni hyvin. Mutta kaikkein vaatimattomin ja tyhjin koreografia oli mielestäni..... =/

mä olin ihan myyty sille venäjän maamo-biisille ja toiseksi hyvä oli Viron biisi. voittajakin oli ihan jees, mutta suomi oli niinkuin joku bulgarian ja albanian surkeimmat yhdessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:
Mut millä ihmeellä Saksa(?) oli saanu Dita Von Teesen showhun mukaan :o

Kutsumalla, kuulemma :D. Ei ollut Dita koskaan kuullutkaan mistään viisuista. Kai ne sille sievoisen summan maksoi...ja onhan tuo iso tapahtuma joka tuo näkyvyyttä.

Aika upee kroppa Ditalla on :p

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Kutsumalla, kuulemma :D. Ei ollut Dita koskaan kuullutkaan mistään viisuista. Kai ne sille sievoisen summan maksoi...ja onhan tuo iso tapahtuma joka tuo näkyvyyttä.

Niin on :p Mutta on mahtanu maksaa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Niin on :p Mutta on mahtanu maksaa :whistle:

Juuh :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja viisu:
Ja joo varmaan on ketju en vaan löytänyt..

Itse en pitänyt Norjan biisä parhaana, mutta esitys oli karismaattinen.
Minusta Bosnian oli kaunein ja jotenkin vaan niin väkevä tulkinta.

Waldonkaan ei tarvitse hävetä, mutta sovitus oli pielessä ja biisistä puuttui koukku ja olivat lavalla vähän eksyneen näköisiä, ei varman oloisia.

voisko enenmpää olla samaa mieltä :)

bosina oli mun suosikki samoin portugali! ja ranska

norja ihan ok mutta parmpi et se voitti, eikä joku ukrainan ihan kamala renkutus YÖKS

waldo oli ok mutta kuten sanottu jotenki tosi pliisu, ei jääny mieleen millään lailla

Yhteistyössä