Hae Anna.fi-sivustolta

voivoi....

Viestiketju osiossa 'Julkkisjuorut' , käynnistäjänä kalle-, 04.07.2007.

1. kalle- Vierailija

Viiden lapsen äiti eroaa ja on erosta huolimatta hyvällä tuulella.... siis VIIDEN lapsen.
    Mitähän tuon kansanedustaja Hemmingin mies tekee.

2. edelliselle....! Vierailija

Jos haluat ihmetellä, sitä kyllä riittää!

3. taatataa Vierailija

miksi ne avioliitot ei onnistu nykyään! Ihan mahotonta touhua.

4. googuu Vierailija

Näin eilen lentokoneessa lehden kannen: ja pakko tunnustaa ei ollut aavistustakaan kuka hän on tai edes mistä puolueesta.... siis matalan profiilin edustaja ainakin. Mutta ne perheen kolmoset ovat kyllä aika harvinaiset, olisivatko vanhempiaan kuuluisammat?

Ja puoliso on yrittäjä, tieto löytyy kansanedustajan kotisivuilta.
    ...ja itse kansanedustaja taustaltaan muuten kieltenope.

5. juujuujuuu Vierailija

Kauheata kun jollekin tulee avioero. Luulen että on ensimmäinen lajissaan tässä maassa ja sentäs lähes viiskymppinen nainen, eikös nyt osaa elää....kauheta...ihan nutturaa kiristää. Ja vielä on hyvällä tuulelle, se vasta rikollista on, pitää olla syvästi masentunut ja hautoa synkkiä...eikö niin?

6. entinen oppilas Vierailija

Mulla sattui olemaan kyseinen kansanedustaja englannin opena ammattikorkeassa ja siitä sai kyllä hirveen ikävän vaikutelman. Ilkeili ja oli just sellanen kielten opettaja, ettei kukaan uskalla niiden tuntien jälkeen puhua vierasta kieltä, kun mokaa kuitenkin...

Jouduin myös asioimaan kyseisen ihmisen kanssa sähköpostin välityksellä ja ulosanti oli silloisella opettajalla hyvinkin v-mäinen.

Saattoihan tietenkin olla, että tyypillä sattui vain olemaan huono päivä. Itse sain kuitenkin tosi huonon vaikutelman silloisesta opettajasta, nykyisestä kansanedustajasta.

Saanen muuten vielä huomauttaa, että Päivi Lipponen oli aikoinaan myös historianopettajani ja siinä vasta oli hyvä opettaja. Mielenkiintoiset tarinat ja huomasi, että oli itsekin aiheesta hyvin kiinnostunut. Kävin mielelläni hänen tunneillaan.

7. sini nen Vierailija

Joo, avioerot onkin nykyään pikkujuttu, se nyt ei ole oikeastaan mikään juttu. Ihan jokapaiväistä, melekein kuin maitokaupassa käynti, ei maksa vaivaa puhu edes asiasta. oikein ärsyynnytään, jos täällä elleissä asiaa kommentoidaan. Erohan on ihan normaalia!

8. viis nimimerkeistä Vierailija

"Jouduin myös asioimaan kyseisen ihmisen kanssa sähköpostin välityksellä ja ulosanti oli silloisella opettajalla hyvinkin v-mäinen."

Ajauduin Plaza/Ajassa/Polttopisteessä linkin kautta ko. kansanedustajan blogisivuille.

Valokuvan perusteella hänestä saa herttaisen käsityksen, mutta blogin jutut ovat oudon sarkastisia. Ei noista jutuista saa selvää onko nainen lintu, kala vai joku muu elävä.

9. entinen oppilas Vierailija

Juu, hänen tyylinsä on sarkastinen ja jotenkin piikettelevä. Ei ollenkaan herttainen. Tosin kyllä näyttää herttaiselta, mutta käytös on sitten jotain muuta.

10. Airam Vierailija

Ehkä on katkeroitunut pitkässä liitossaan?

11. oikeistolainen Vierailija

Jahas että sitä ollaan niin sossua niin sossua... ja Lipposka on muuten eronnut!

12. Airam Vierailija

Äläs nyt oikeistolainen. Entisen oppilaan mielipide on arvokas, olisi yleensäkin kiva kuulla enemmän tälläisiä joilla oikeasti on ollut kontakti kansanedustajiin. Monet voi olla tosi mulkvisteja vaikka oltaisiin sitten niin herttaisia tai ulospäin "reilua kansanmiestä". Päivi Lipponen on aina ollut minulle arvoitus. Minulla on ollut hänestä negatiivinen kuva jonkinlaisena erityisen kehittyneenä pyrkyrinä mutta tuo entisen oppilaan mielipide sai minuakin funtsaamaan asiaa uudelleen. Muistan lukeneeni useammankin kerran että Lipposka on sosiaalisesti taitava. Oppilaille välittyvä kuva on lahjomaton. Kukin meistä varmaan muistaa vuosienkin päästä kuka oli kiva opettaja ja kuka ei.

13. Lipposesta Vierailija

Minulla ei ole oikeastaan mitään mielipidettä Päivi Lipposen politiikasta. Jonkun verran olen nähnyt hänen tv-esiintymisiään ja hän ei ole kyllä niissä parhammillaan. Vähän hermostuneen oloinen. Mutta luokan edessä hän syttyi elämään ja hänen tarinansa tempasivat mukaansa.

Hän kertoi myös paljon tarinoita ulkomaanmatkoista, joita hän oli tehnyt. Ne jäivät erityisesti mieleeni ja saivat minutkin, kotihiiren, innostumaan matkailusta ja muista kulttuureista.

14. pahasuinenakkakai Vierailija

Iltalehti se kirjoittaa asiasta Viihdeuutisena. Tällainen perheensisäinen tragediako viihdeuutinen?

15. puolueessa toimiva Vierailija

No onkohan entisen oppilaan kertomus subjektiivinen/objektiivinen? Tunnen myös "oikeita poliitikkoja" sattuneesta syystä aika monta... Lipposka on arvoitus, pyrkyri lähinnä. Siis minulla on oikeasti kontakteja ministereihin, näihin nykyisiin...
    olkoon lipposka sosialistisesti taitava, ei se minua haittaa!

16. Uikku Vierailija

Juu, kyllä mekin just Tarjan kans funtsattiin, että Pena käyttää ihan väärän värisiä krakoja. Ja hei, MÄ siis ihan OIKEESTI tunnen kymmeniä valtakunnan silmäätekeviä.

17. entinen oppilas Vierailija

Kyllä, kyseessä oli vain minun mielipiteeni kyseisistä ihmisistä. Tai oikeastaan kokemus heidän käytöksestään opettajina. En yhtään tiedä, minkälaisia he ovat nykyisessä työssään.

Ja tottakai joillain ihmisillä klikkaa keskenään ja joillain ei. Hemmingin käytös oli kuitenkin kaikkien käyttäytymissääntöjen puitteissa huonoa.

18. viis nimimerkeistä Vierailija

Seuraan jonkin verran mediaa, mutta Hemming on pysynyt minulle eiliseen asti täysin pimennossa.

Miten isolla äänivyöryllä on meni läpi neljä vuotta sitten ja tämän vuoden vaaleissa?
    Yksi iso plussa hänellä on puolellaan. Kielitaidon puutteesta ei ainakaan häntä voi moittia.

19. Kysyvä Vierailija

20. kuuloke Vierailija

Imagonluominen on niin määrätietoista puuhaa, että aitous jää siinä usein jalkoihin. Ottamatta nyt mitenkään kantaa edellä mainittuihin henkilöihin, tulipa vaan näistä kansanedustajista mieleen: eräs edustaja vaalimainoksiaan varten kuulemma otatti idyllisiä perhepotretteja -jaloissa naapurin koira ja taustana naapurin talo.

Ja toinen edustaja oli edellisellä työpaikallaan tarkoituksella jättänyt nähtäväkseni rakkauskirjeitä, joita kirjoitteli erään tahollaan naimisissa olevan henkilön kanssa. Edustaja oli itsekin naimisissa saman puolison kanssa, jonka kanssa yhä on. Avioliiton ulkopuolinen suhde oli työpaikalla julkinen salaisuus. Edustaja sitten ponkaisi eduskuntaan nimenomaan kristillisiä perhearvoja korostamalla ja käyttäen omaa perhettään esimerkkinä luottamuksesta, kumppanuudesta, parisuhteesta, vanhemmuudesta jne.

Mistäpä sitä koskaan tietää mitä jätetään sanomatta ja mitä suorastaan peitetään. Minäkään en nyt paljasta onko kyseessä nykyiset vai entiset edustajat, mistä päin Suomea ja mitä sukupuolta he edustavat. En niinkään hienotunteisuussyistä, vaan peläten jatkoseuraamuksia.

21. alijgn g Vierailija

Se tulee tästä: discossa/ravintolassa/missä vain on nykyään niin paljon kauniita nuoria varsinkin tyhmiä naisia jotka pukeutuvat kuin Dolls Dancers ja heiluttavat tanssilavalla persettä kuin viimistä päivää ;D antavat hyväksi käyttää itseään siis ne varatut miehet menee ulos ja oma avioliitto kaatuu perselleen kun miehet huomaa että on niin hauskaa ulkona.
    ja muutenkin kaikki musiikki kanavat videot R&B videot jossa seksikkäät naiset ravistaa persettä aivan kuin viimistä päivää,on muotia.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri