Volvo V70

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PölyHousu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PölyHousu

Jäsen
04.05.2007
866
0
16
Omistaako kukaan kyseistä autoa? Haluisin vähän mieli piteitä kuulla varsinkin automaattisesta autosta.
Olis kiikarissa vuosmallia 1999.
Muistakin volvon malleista kertokaa hyvät/huonot puolet.

Meiltä löytyy,samaa vuosimalliakin oli mut reilu vuos sit vaihdettiin uudempaan...Miehen oli pakko saada uudempi vaikkei vanhassakaan ollut mitään vikaa!Ja automaatti on ihanan helppo,hyvinä puolina voisin sanoa et on mielestäni tilava kaikin puolin,takapenkillä hyvä ja tilava istua aikuisenkin.Meillä on kyl tällä hetkellä kolmeistuinta takapenkillä ja mahtuu vielä ovetkin kiinni...Pienempää ei meijän porukka mahtuis,rattaineen+muine tavaroineen..

v70 vm-2005
no ajettavuus todella hyvä ja vakaa! olen 158cm pitkä ja silti "yletyn "jokapaikkan ja näen ulos!
mutta meillä 2lasta joilla molemmilla istuimet takse ei todellakaan mahdu kovin suuri ihminen keskelle istumaan... ja tavara tilasta jos laittaa kaksoset kyytiin niin me siellä sitten muuta tarvi ollakkaan. jos lähetään reissuun ja meidän nelijalkanen tulee kukaan tarvi osa kasseista laittaa taakse keskelle jos siellä on rattaatkin!
itse henk.koht. haluaisin tiloitaan isomman mutta volvon ajettavuudella olenvan auton ja hintaa ei saisi olla 35 000-40 000 uutena enempää! no ei oo tullut vastaan!

Meillä V40, ja on tykätty ihan hirveesti! Automaattivaihteinen on kyllä helppo ajaa, ja pyöritellä kaupungissa, mutta minä kyllä tykkään omasta manuaalisestakin.
Minä kuvittelin, että en yllä ajamaan volvolla, kun olen tämmönen hukkapätkä. Mutta siinä saakin yllättävän paljon säädettyä penkkiä suuntaan ja toiseen, ja sehän on positiivista, että kuski näkee auton keulan!
On se pitkällä matkalla hyvä ajaa, ja varma toiminen kans.

v70 automaatilla. ihanan helppoa ja hyvä ajaa. eikä vie bensaa ku 7.3 jos ajaa rauhallisesti niinku minä. vuosimallia en nyt muista oisko 1999 tai 2000. ja en todella ole mikään autoiluihminen, mutta volvosta tykkään.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyHousu:
Omistaako kukaan kyseistä autoa? Haluisin vähän mieli piteitä kuulla varsinkin automaattisesta autosta.
Olis kiikarissa vuosmallia 1999.
Muistakin volvon malleista kertokaa hyvät/huonot puolet.

Meillä oli eka Volvo 740, ja loisto peli jo sekin. Sitten oli sitä vielä -98 valmistettua hiukan kulmikkaampaa mallia oleva V70 ja tykättiin kovin! oli Italiasta tuotu, ja toimi moitteettomasti.
Sitte vaihettiin uudempaa korimallia olevaan V70:n ja sekin oli loistopeli.
Nyt meillä S80 kun vaununvetämiseen tarvittiin hiukan isompi ja ei enää tuota farmaria tarvita. Nyt tää on automaattivaihteinen ja senkin takia mä tykkään ihan simona :D

Meiltä löytyy myös V70 ollaan tykätty kovasti Volvoista yleensäkin niin paljon ettei meille ikinä muita autoja tuu. Takapenkille mahtuu hyvin kaksi lasta ja aikuinen istumaan ja tarpeen vaatiessa sinne mahtuu kolme turvaistuintakin. Kaksostenrattaat mahtuu kyytiin ja sen lisäksi muutakin tavaraa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Meillä V40, ja on tykätty ihan hirveesti! Automaattivaihteinen on kyllä helppo ajaa, ja pyöritellä kaupungissa, mutta minä kyllä tykkään omasta manuaalisestakin.
Minä kuvittelin, että en yllä ajamaan volvolla, kun olen tämmönen hukkapätkä. Mutta siinä saakin yllättävän paljon säädettyä penkkiä suuntaan ja toiseen, ja sehän on positiivista, että kuski näkee auton keulan!

V40 ja S 40 on kyllä pieniä autoja.

Alkuperäinen kirjoittaja aakku:

V40 ja S 40 on kyllä pieniä autoja.

Meille ihan sopiva, 2 aikuista, 1 lapsi, ja 2 koiraa sopii ihan hyvin. Ja ap laittoi myös, että kommentteja myös muista volvon malleista... Että kai minä nyt oman kokemukseni saan kertoa?

Meillä oli v40 ennen tota vauvaa. Automaattilaatikko oli ihan peestä! Huollossa eivät saaneet kuntoon, sitten vaihdettiin koko loota ja uusikin oli peestä. Sitten piti vaihtaa koko auto.

40-sarjalaiset Volvothan eivät olekaan aitoja Volvoja, vaan niissä käytetään paljon muiden merkkien osia. 70-, 80-, ja 90-sarjalaiset ovat aitoja Volvoja, joissa on sitä volvon laatua.

Alkuperäinen kirjoittaja Jode:
Meillä oli v40 ennen tota vauvaa. Automaattilaatikko oli ihan peestä! Huollossa eivät saaneet kuntoon, sitten vaihdettiin koko loota ja uusikin oli peestä. Sitten piti vaihtaa koko auto.

Meillä ei oo ollu mitään ongelmia

Alkuperäinen kirjoittaja Volvon omistaja:
40-sarjalaiset Volvothan eivät olekaan aitoja Volvoja, vaan niissä käytetään paljon muiden merkkien osia. 70-, 80-, ja 90-sarjalaiset ovat aitoja Volvoja, joissa on sitä volvon laatua.

No siis meille tämä meidän volvo on ensisijaisesti kulkuväline, millä siirrytään paikasta a paikkaan b. Sen PITÄÄ olla varma toiminen, ja luotettava, koska minä ajan paljon yksin / tytön kans kahdestaan, ja aina pidempää matkaa kun jonnekin lähden. Ja se, mikä kone siellä konepellin alla on, niin mua se ei liikuta suuntaan tai toiseen. Pääasia on se, että auto toimii, siihen voi luottaa ja se on sopivan kokoinen meille.

No siis meille tämä meidän volvo on ensisijaisesti kulkuväline, millä siirrytään paikasta a paikkaan b. Sen PITÄÄ olla varma toiminen, ja luotettava, koska minä ajan paljon yksin / tytön kans kahdestaan, ja aina pidempää matkaa kun jonnekin lähden. Ja se, mikä kone siellä konepellin alla on, niin mua se ei liikuta suuntaan tai toiseen. Pääasia on se, että auto toimii, siihen voi luottaa ja se on sopivan kokoinen meille.

Ei tarvitse loukkaantua. Totesin vain tosiasian.
Kaikille sillä ei ole väliä, mutta valtaosa 70-, 80-, ja 90-sarjojen Volvojen omistajista omistaa Volvon juuri sen takia, että se on aito laadukas Volvo.
Ja edm. mainittujen autojen omistajat eivät pidä 40-sarjalaisia aitoina Volvoina.

Alkuperäinen kirjoittaja volvon omistaja:

Ei tarvitse loukkaantua. Totesin vain tosiasian.
Kaikille sillä ei ole väliä, mutta valtaosa 70-, 80-, ja 90-sarjojen Volvojen omistajista omistaa Volvon juuri sen takia, että se on aito laadukas Volvo.
Ja edm. mainittujen autojen omistajat eivät pidä 40-sarjalaisia aitoina Volvoina.

En minä loukkaantunu. Mutta eikös volkkarinkin kone ole skodassa tai jotain muuta? Eikä kukaan sano, että skoda nyt olis volkkari-skoda. :D
Tai emmä tiedä. Mulle riittää kun se auto oikeasti pelittää. Ja kun siellä takana, koneessa ja ratissa on kirjaimet VOLVO niin se on sillon sen merkkinen? Ihme ajattelumallia taas, että tietyn sarjan autot on niitä aitoja... HOHHOIJAA

Yhteistyössä