Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyHousu:Omistaako kukaan kyseistä autoa? Haluisin vähän mieli piteitä kuulla varsinkin automaattisesta autosta.
Olis kiikarissa vuosmallia 1999.
Muistakin volvon malleista kertokaa hyvät/huonot puolet.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Meillä V40, ja on tykätty ihan hirveesti! Automaattivaihteinen on kyllä helppo ajaa, ja pyöritellä kaupungissa, mutta minä kyllä tykkään omasta manuaalisestakin.
Minä kuvittelin, että en yllä ajamaan volvolla, kun olen tämmönen hukkapätkä. Mutta siinä saakin yllättävän paljon säädettyä penkkiä suuntaan ja toiseen, ja sehän on positiivista, että kuski näkee auton keulan!
On se pitkällä matkalla hyvä ajaa, ja varma toiminen kans.
Alkuperäinen kirjoittaja aakku:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Meillä V40, ja on tykätty ihan hirveesti! Automaattivaihteinen on kyllä helppo ajaa, ja pyöritellä kaupungissa, mutta minä kyllä tykkään omasta manuaalisestakin.
Minä kuvittelin, että en yllä ajamaan volvolla, kun olen tämmönen hukkapätkä. Mutta siinä saakin yllättävän paljon säädettyä penkkiä suuntaan ja toiseen, ja sehän on positiivista, että kuski näkee auton keulan!
On se pitkällä matkalla hyvä ajaa, ja varma toiminen kans.
V40 ja S 40 on kyllä pieniä autoja.
Alkuperäinen kirjoittaja Jode:Meillä oli v40 ennen tota vauvaa. Automaattilaatikko oli ihan peestä! Huollossa eivät saaneet kuntoon, sitten vaihdettiin koko loota ja uusikin oli peestä. Sitten piti vaihtaa koko auto.
Alkuperäinen kirjoittaja Volvon omistaja:40-sarjalaiset Volvothan eivät olekaan aitoja Volvoja, vaan niissä käytetään paljon muiden merkkien osia. 70-, 80-, ja 90-sarjalaiset ovat aitoja Volvoja, joissa on sitä volvon laatua.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja Volvon omistaja:40-sarjalaiset Volvothan eivät olekaan aitoja Volvoja, vaan niissä käytetään paljon muiden merkkien osia. 70-, 80-, ja 90-sarjalaiset ovat aitoja Volvoja, joissa on sitä volvon laatua.
No siis meille tämä meidän volvo on ensisijaisesti kulkuväline, millä siirrytään paikasta a paikkaan b. Sen PITÄÄ olla varma toiminen, ja luotettava, koska minä ajan paljon yksin / tytön kans kahdestaan, ja aina pidempää matkaa kun jonnekin lähden. Ja se, mikä kone siellä konepellin alla on, niin mua se ei liikuta suuntaan tai toiseen. Pääasia on se, että auto toimii, siihen voi luottaa ja se on sopivan kokoinen meille.
Alkuperäinen kirjoittaja volvon omistaja:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja Volvon omistaja:40-sarjalaiset Volvothan eivät olekaan aitoja Volvoja, vaan niissä käytetään paljon muiden merkkien osia. 70-, 80-, ja 90-sarjalaiset ovat aitoja Volvoja, joissa on sitä volvon laatua.
No siis meille tämä meidän volvo on ensisijaisesti kulkuväline, millä siirrytään paikasta a paikkaan b. Sen PITÄÄ olla varma toiminen, ja luotettava, koska minä ajan paljon yksin / tytön kans kahdestaan, ja aina pidempää matkaa kun jonnekin lähden. Ja se, mikä kone siellä konepellin alla on, niin mua se ei liikuta suuntaan tai toiseen. Pääasia on se, että auto toimii, siihen voi luottaa ja se on sopivan kokoinen meille.
Ei tarvitse loukkaantua. Totesin vain tosiasian.
Kaikille sillä ei ole väliä, mutta valtaosa 70-, 80-, ja 90-sarjojen Volvojen omistajista omistaa Volvon juuri sen takia, että se on aito laadukas Volvo.
Ja edm. mainittujen autojen omistajat eivät pidä 40-sarjalaisia aitoina Volvoina.