Vooiih... mitä orgasmeja synnytyksen jälkeen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Prinsessaperhonen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Prinsessaperhonen

Vieras
Huh, onpa orgasmiherkkyys kasvanut huimasti synnytyksen jälkeen verrattuna mitä se oli ennen kuin tulin raskaaksi!!! Ennen tulin todella harvoin, jos silloinkaan. Nyt meillä on niin päin, että minä tahdon tulla miestä ennen, mutta onneksi useimmiten pääsen huipulle toisenkin kerran. :) Nautin nyt ihan erilailla, vaikka olenkin vauvanhoidon takia väsynyt. Tekee vain mieli joka päivä saada se... :)

Luin netistä, että muillakin naisilla orgasmin saaminen parani heidän tultua äidiksi. Aika kiva "bonus". :)

Miksi tällainen muutos tapahtuu?

Huh, onpa orgasmiherkkyys kasvanut huimasti synnytyksen jälkeen verrattuna mitä se oli ennen kuin tulin raskaaksi!!! Ennen tulin todella harvoin, jos silloinkaan. Nyt meillä on niin päin, että minä tahdon tulla miestä ennen, mutta onneksi useimmiten pääsen huipulle toisenkin kerran. :) Nautin nyt ihan erilailla, vaikka olenkin vauvanhoidon takia väsynyt. Tekee vain mieli joka päivä saada se... :)

Luin netistä, että muillakin naisilla orgasmin saaminen parani heidän tultua äidiksi. Aika kiva "bonus". :)

synnytyksessä pimpero muuttuu, kaikkien pitäs tietää tämä ja henkinen varmuus lisääntyy myös. eli ylä ja alapää tulee paremmaksi tässä suhteessa :) onnea vaan orkuillesi, niitten jälkeen jaksaa katella maailmaa eri silmin jopa.

Viimeksi muokattu:

Luonto haluaa että nainen pysyy lapsen ja isän luona?

Viimeksi muokattu: