Hae Anna.fi-sivustolta

Vorwerk-imuri

Viestiketju osiossa 'Kodinhoito' , käynnistäjänä pölyt pois, 22.11.2007.

1. pölyt pois Vierailija

Onko teillä kenelläkään kokemuksia Vorwerk-imurista, joka syvä puhdistaa niin patjat kuin matotkin? Meillä oven takana eilen kävi mies, joka halusi esitellä myöhemmin iltasella laitetta. Ei sitten kuitenkaan tullut sovittuun aikaan ja soitteli myöhemmin voiko tulla, mutta eipä menneet ajoituksemme kohdalleen.

Kiinnostus heräsi, onko tosiaan hyvä ja mitä kotikäyttäjälle tällainen tulee maksamaan.Kannattaako yleensä laitteeseen edes tutustua, jos hinta on päätä huimaava? Mies ei suostunut siinä ovella kertomaan hintaa, vaan halusi esitellä laitetta lisävarusteineen sitten myöhemmin.

2. kaupustelijat Vierailija

myyvät tuotteensa ylihintaan. Samanlaisen koneen saa kaupasta puolet halvemmalla.

3. pölyt pois Vierailija

Kaupustelija sanoi, ettei olisi kaupoissa myynnissä... Onko sinulla kokemuksia ko.laitteesta vai ajaako hyvä imuri saman asian?

4. Muorinen Vierailija

Minä ostin Vorwerkin pari vuotta sitten, ja täytyy sanoa että olen tyytyväinen. Ainoa "harmi" siinä on että se ei mahdu sohvan alle, ellei vaihda siihen letkua. Nyt kävi vaan niin että minulla on käsivamma, enkä pysty kunnolla käyttämään työnnettävää imuria. Voisin vaikka myydä vorwerkkini kohtuu hintaan (sellaiseen, että saan ns. tavallisen imurin tilalle. Vorwerkissäni on pölyhuiskut, matto ynnä patja tampparit. Sitä kallista lattianhoito konetta en siihen ostanut. Jos joku kiinnostuu niin s.posti osoite on: [email moderoitu]

5. kokemusta on Vierailija

Äitini ja isoäitini ovat molemmat aikanaan ostaneet kyseisen imurin ja kyllähän se tehokas on, sitä ei käy kieltäminen. Mutta (ainakin silloin taannoin) se oli aika kömpelö ja raskas sekä kovaääninen.

6. kokeillut Vierailija

Tädilläni on viime vuonna ostettu Vorwerk. Se ei mielestäni ole kovaääninen, liekö vuosien varrella hiljentynyt. Matot saa tosi puhtaiksi mattotampparilla sekä patjoista ja sohvilta pölyt pois sillä toisella tamppauspäällä. Matalien tasojen alle ei imuri todellakaan sovi, vaan pitää laittaa letkuosa paikalleen ja sitten onnistuu. Se kannettava pölyhuisku juttu on mahtava mm. kattojen, verhojen ym. imuroimiseen.

7. piuski Vierailija

Toimin kotipalvelussa, lähinnä siivouksia teen aivan tavallisissa asunnoissa. Tutustuin juuri ko.laitteeseen, myyjä teki demo-imuroinnin ja -matonpesun asiakkaani kotona. Olen erittäin tyytyväinen tulokseen!! olin 6v ko.asiakkaalla siivonnut, ja kyllä hämmästyin, mitä kaikkea silti löytyi matoista!! ostin nyt työkäyttööni Vorwerk imurin, lähinnä suursiivouksia ajatellen, mattojen syväimurointia ja pesuja varten. Lattia laikkakone oli myös mielessä, en vain ajatellut että tavallisissa asunnoissa niin mahtuisi "koneella" toimimaan. Suosittelisin kyllä siivousrinkeihin, tai rivitalo-asukkaille yhteis-hankinnaksi!

8. pölyt pois Vierailija

Asun kerrostalossa ja ajattelin tuota imuria mattojen ja vuodevaatteiden imurointiin. Eli onko normaaliasuntoon järkevä hankinta ja mitä tällainen maksaa?

9. kaksi imuria Vierailija

Meillä olisi tarpeettomaksi käynyt Vorwerk-imuri kaupan sopuhintaan. Kiinnostaisiko?

10. outska Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    monet kyllä kehuu vorwerk imuria,mut kukaan ei kerro hintaa... Mullakin kävi esittelijä ja hieno imuri oli kaikin puolin, mut hinta oli 1675 euroo, että mun mielestä "pikkasen" liikaa imurista...

11. Tarja Pöyhönen Vierailija

Olisin kiinostunut ostamaan Vorwerkkisi, mutta p.postiosoitteesi on kovin kummallinen. Miten saan sinuun yhteyden.
    t. Tarja

12. pölyt pois Vierailija

outska, kiitos sinulle vastauksestasi. Tämä hinta minuakin kiinnosti ja kyllä on todella liikaa maksaa koti-imurista moinen hinta. Taidanpa tyytyä siihen Mieleeni.

13. piuski Vierailija

Mattojen ja patjojen imurointiin ja kuivapesuun tarkoitettu laite maksaa n1200e. Kovia lattioita varten erillinen harjaus ja kiillotus laikkayksikkö lisää tuohon n500e. Aivan yksityisen käyttöönkin kuulemma myydään tätä, minä ostin sen työhöni, teen kotisiivouksia parissakymmenessä huushollissa.

14. kauppa käy Vierailija

samaa myydään alle suomen hintojen joten myyjä vetää 50€ provikkaa, Miksi ette käytä EU:n mahdollisuuksia?

15. kauppa käy Vierailija

samaa myydään alle suomen hintojen joten myyjä vetää 50€ provikkaa, Miksi ette käytä EU:n mahdollisuuksia?

16. ei euroja Vierailija

17. Philipsillä ennen Vierailija

Kolme tuntia sitä meillä esiteltiin kyllä on matot nyt puhtaat ja koiran karvat pois, sängyn patjoista punkit ym hilseet hiidessä. Makso 950€ kampanja hintaan, aika näyttää oliko hyvä ostos.

18. qöznfoweughdl Vierailija

Ehdottomasti voin suositella vorwerkia!!! Meille se ostettiin koiran vuoksi, että saatiin karvat matoista pois. Tavallisella imurilla hommasta ei tullut mitään. Kyllä sillä sitten on pesty matot ja imuroitu sängyt ja sohvat.
    Nyt voisin myydä imurin, kun koiraakaan ei enää ole :(
    Kiinnostuneet voivat ilmoittautua osoitteeseen jenni.s.laine@gmail.com

19. imurin omistaja Vierailija

Osaakos joku kertoa, saako kyseiseen imuriin matonpesuainetta kohtuuhintaan jostakin? Maahantuojalta kysyin, mutta oli tosi hävyttömän hintasta (2,5 kiloa 35 € + postikulut 9 €).

20. Minulta löytyisi myyntiin kyseinen imuripaketti. Ostin sen muutama vuosi sitten ja laiskuuttani perusteelliset siivouskerrat ovat jääneet vain jouluihin, joten luovun imurista tykötarpeineen mielelläni tilanpuutteen vuoksi.

21. sari partanen Vierailija

500 grammaa matonpesuainetta riittää 12 neliömetriin mattoa joten 2.5kg riittää 60 neliömetriin joten ei ole hinnalta paha. aine on loistavaa ja puhdistaa varmasti.

vorwerk on todella loistava ja helppokäyttöinen. sillä saa niin koiran kuin kissankin karvat pois ja ilma vaihtuu samalla joten suosittelen.se mitä vorwerkista kuulee muilta niin on ihan eri asia mitä itse näkee. esittelyhän ei maksa mitään ja samalla saa jonkin maton puhtaaksi. kiinnostuneet voivat laittaa mailia osoitteeseen sari.partanen@windowslive.com

22. `siivous´ Vierailija

Halvimmillaan uuden koti-imurin saa 39.- eurolla ja auton alle kymppitonnin. Ja kalleinta päätä varmasti edustaa kyseinen Vorwerk ja autoissa jokin muu.
    Koittakaa ymmärtää ihmiset, että käyttötarve ratkaisee. Vielä (etenkin) nykyäänkin pätee kyllä sanonta ettei köyhällä ole varaa ostaa halpaa. Sitten vielä tuo siisti kotikin on aika suhteellinen käsite ja joku selviää tolla 39.- euron värkillä (ainakin niin kauan kuin se hajoaa) ja joku taas haluaa siivota perusteellisemmin tai käyttää laitetta työn välineenä. Käsittämättömintä on se, että mitä joku näillä palstoilla kirjoittaa pidetään absoluuttisena totuutena (kirjoitettu sanahan on sitä perinteisesti ollut). Lisäksi näitä palstoja käytetään häikälemmätömästi oman katkeruuden purkamisen välineenä eli jos joku on tullut syystä tai toisesta (usein muös ihan omaa vikaa) kaltoin kohdelluksi tai esim. tässä tapauksessa ei tarvitsekkaan enää imuria (vorwerkiä) niin aletaan yleisesti ìtkemään ja valittamaan , että onpa huono laite ja vielä helvetin kallis!
    Pyytäkää esittelijä jos haluatte nähdä miten laite toimii ja miettikää kaksi päivää tarvitsetteko laitetta, ihan omilla aivoilla ja omista tarpeista lähtöisin.
    Itse olen tampannut pikkupojasta lähtien noita koirankarvaisia mattoja ja nyt löytyi minulle laite! En kerro mikä se on merkiltään ja hinnaltaan. Totesin vaan, että on sopiva minun tarkoituksiin.
    Ps. kyllä teillä naisilla on nykään aikaa keskustella näistä elämää suuremmista ongelmista sillä aikaa kun äijänne on imurinvarressa! Vai oliks tällä plstalla yhtään muita miehiä mun lisäks näkynyt!

23. Petala Vierailija

Minulla olisi myytävänä ylimääräinen kobold 135, ilman kovienlattioiden pesuhärpätintä.

Täysin toimiva, tyhjänpantiksi jäänyt kun muutettiin pois 2 -kerroksisesta talosta.

petra(@)pyhtaalainen.com

24. JK(06) Vierailija

Jepulis, meillä voorwerkki n kuukauden nyt käytössä ja ollaan oltu tyytyväisiä. Matot ja patjat puhdistuu! Hinta kyl aika kova...
    Mutta mietin, että moniko täällä puolestapuhuhista on itse ko. merkin myyntiedustajia? :))
    Nimim. puolueetonta tietoa...

25. jrantoe@yahoo.com Vierailija

Kiinnostaa hyvinkin, jos on vielä kaupan ja hinta on kolhtuulinen. Uusi oli aivan liian kallis bubjettiin nähden, vaikka hyvä olikin.

jranto@yahoo.com

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari