Hae Anna.fi-sivustolta

Vorwerk-imuri

Viestiketju osiossa 'Kodinhoito' , käynnistäjänä pölyt pois, 22.11.2007.

1. aili Vierailija

Hei.Jos joku ei tykkää ,mulla ollut jo 20vuotta tosi hyvin tomii vielläkin vaikka vähän tampparin harjakset on kuluneet.. On niin hyvä ,ostaisin uuden vähän käytetyn, jos saisin edullisesti.Ole nyt pienellä eläkkeellä,jotenka en pysty uutta ostamaan.

2. JOKKE Vierailija

Älä missään nimessä osta ko imuria. Olen itse myynyt ovelta ovelle sekä Ruotsissa ja
    Helsingissä. Ruotsin puolella oli minulla myyntialueena Linköping.
    Voitin muuten Ruotsin tavoitelluimman `ns ´vaeltaja Patsaan. sen sai vuoden suurim-
    man myyntituloksen ja yhtiön kannalta tärken myyntiarkumentin keksijälle jaiskulauseen
    keksijälle.
    Worwerk ei ole kehittyt siivous alalla kuten muut yhtiöt

3. JOkke Vierailija

Worwerk imuriin älä sekaannu se on jo susi syntyissään.
    Haluatko kuljettaa koko pölymäärää huoheessta toiseen ja täten levittäää
    perheessä jo mahdollisesti allergiaa.

Itselläni on ns, keskuspölyimuri.

se on hyvä mutta kallis

4. ariru Vierailija

Hei. Jos jollakulla on vorwerk vk 140 joutilaana, niin voi tarota mulle a r i . r u o t s a l i n e n 1 9 8 4 (å) g m a i l . c o m

5. ariru Vierailija

^ Oho pari kirjoitusvirhettä mm. email. siis ruotsalainen.

6. time Vierailija

mulla olis vorwerk 121 kaikkine lisälaitteineen ihan joutavana, sattumoisin tuli toinen samanmerkkinen huusholliin, kone on aika vähän käytetty ja hiljattain puhdistettu ja kunnostettu.
    Kone on kuopiossa.

7. time Vierailija

jäi yhteystiedot pois, soita 044-3370329, time

8. Tuttu oli myyjänä Vierailija

Laite on ihan jees, tavallista imuria selkeästi parempi, maahantuojapääjehu/myyntiorganisaatio vaan vetää älyttömästi välistä ja tästä johtuen korkea hinta. Ei sitä ihan kovin moni tee yli kymppitonnin tiliä kuussa ovelta ovelle myyjänä, näistä parhaat tekee. Kaikenlisäksi vielä maksavat minimi veroja. Harmi että laitteen maine menee pilalle epärehellisen myyntiorganisaation vuoksi.

9. kiinnostunut Vierailija

olen todella kiinnostunut kyseisestä imurista,ja oisi todella tarpeellinen.

10. kiinnostunut Vierailija

onkohan kellään myynnissä,kohtuuhinnalla??puh:044 3771980

11. Kokenut Vierailija

Meilllä on tuollainen imuri, ja se on kyllä ollut hyvä ja tehokas. Ostimme sen juuri kotimyyjältä kolmisen vuotta sitten. Puhdistaa paremmin kuin tavalliset imurit, ja koska minä haluan että paikat on oikeasti puhtaat kun on siivottu, niin siksi laitteen ostimmekin ja tyytyväinen olen ollut. Kallishan se oli (riippuu mitä lisälaitteita siihen ottaa), me maksettiin siitä yli 1200 e, mutta puhdasta on ollut. Ainut vaan että se on meille tällä hetkellä tarpeeton, eli minäkin voisin omamme myydä -ja taatusti paljon halvemmalla kuin teillä käynyt ovimies!
    PS. Ota aika siltä myyjältä ja tutustukaa laitteeseen, ja ostakaa meiltä sama laite halvemmalla! Meillä on siihen mattotamppari (en muista kuuluuko se mattotamppari joka settiin, mutta meillä se on) ja eri pesuteloja, pölypusseja ja pesuaineita melkoinen määrä kun uusia satseja ollaan keretty ostaa. Voin kertoa enemmän jos kiinnostuit ([email protected] .com)

12. Savinen Vierailija

Paska... :)
    Kyllä olet hauska Kirbyn edustaja tai ollut. Sillä ei ole mitään jakoa siivoustehossa ja käytännöllisyydessä Vorkkuun verrattuna.

Myynyt yli 13 vuotta ja kokeillut käytännössä kaikkia. Nytkin vuonna 2012 käytän edelleen Vorkkua vaikka en ole myynyt sitä enään 10 vuoteen, en suostu muilla siivoamakaan.

13. Maikki Vierailija

Käytetyn kunnossa olevan Worverkin matto tampparilla.

14. [email protected] Vierailija

Mielellään hyväkuntoinen ja edullinen, Keskisuomesta.Imurikauppias ei ole senjälkeen käynyt kun ostin tämän,siitä on 15 vuotta ainakin.Tosi hyvä imuri.Vielläkö ees onkaan niitä jotka niitä kauppaa. terv raili

15. Sissi Vierailija

Minulla on uusi mutta en nyt muista mihin sen muuton jälkeen panin. Koetan etsiä ja palaan asiaan.

16. Anna Vierailija

[Olen käyttänyt jo vuosia ja aina vaihdan uuteen. Todella hyvä. Käyttö vaatii tietysti hiukan tottumista niinkuin muutkin uudet laitteet. Suosittelen:)

17. Saparo Vierailija

Hei,

Tyytyväinen olen Vorwerkeriin, varsinkin allergis/eläin perheisiin ehdoton. Mutta myyn koska toinen yhtä hyvä tuli perheeseen. Joten jos kiinnostuit niin [email protected]. Hinta on 100e.

18. Apu59 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Vieläkö Sinulla on Se masiina tallessa? Voisin olla kiinnostunut sen ostamaan! Voitko laittaa tulemaan minulle tietoa vaikka vastaamalla tähän!

Terveissii vaa,
    Apu59

19. Apu59 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    moip!
    Olen kiinnostunut ostamaan yhden vörwerkin, jos niitä teillä on tarpeettomana. Pankaa tulemaan tietoa!
    Terv Apu59

20. Raimo Vierailija

Vaari osti vuosia sitten ovimyyjältä hienon ja kalliin Vorwerk VTF732 -imurin, jolla voi tampata ja pestä mattoja ja ties mitä. Imuria kokeiltiin aikanaan pari kertaa ja se on jäänyt täysin käyttämättä. Vaari kuoli ja imuri olisi nyt myynnissä kaikkine tykötarpeineen ja aineineen. Siitä on maksettu aikanaan jotain 2000 e, mutta myymme sen 200 eurolla.
    Ota yhteyttä: [email protected]

21. Pipsa Vierailija

22. Pipsa Vierailija

meillä kotona on laite ja lisä laitteita, on tehokas kone ja melko äänetön. Ei paina paljoa, niinkuin muut imurit. Hinta perus paketissa on noin 1600 pyöreästi, voi olla ettei ole tämän päivän hinta. Itse ainakin suosittelen, olen käsistäni nivelrikkoinen ,mutta tällä laitteella pystyn hyvin toimimaan siivotessani.

23. vesku Vierailija

24. vesku Vierailija

Olis vorwerk myynnissä, vk121 kaikkine lisähärpäkkeineen...

25. Savinen Vierailija

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri