Voyager autojen omistajat hoi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mahdollinen ostaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mahdollinen ostaja

Vieras
saako niissä siirrettyä sen kolmen istuttavan sohvan keskelle?

entä mahtuuko sille sohvalle kolme turvaistuinta? (meillä koroke/vyöistuin, turvaistuin ja kaukalo) turvaistuin on graco cosmic xtp, kaukalo brion primo ja vyöistuin britaxin...

Vikatilastojen huonoin tila-auto vuodesta toiseen. Korjaamolla jatkuvasti ja kalliiksi tulee vaikka halvalla saiskin. Kts. esim.
http://www.hs.fi/autot/artikkeli/3+vuotta+vanhat+autot+vuosimalli+2005/1135244923263

Se taitaa riippua vähän autosta. Meillä on Voyagerissa takana kolmen istuttava sohva, jossa on turvavyöistuin ja 1-2-3 mikä se nyt onkaan kasvot menosuuntaan ja sinne väliin mahtuu lapsi tai pieni aikuinen istumaan ilman mitään istuimia pelkällä turvavyöllä. En usko että kolmea istuinta saa siihen mahtumaan.

Keskellä meillä on kaksi irtonaista penkkiä. Siinä keskellä oli kahden istuttava sohva, mutta hommattiin nuo erilliset penkit ja on tosi kätevä. Yks turvaistuin nyt toisella ja toinen aikuiselle.

Miten sinne taakse sit pääsee jos se 3 istuttava sohva on keskellä, vai tarviiko tavaratilaa vai takaluukusta? Meillä ei mun mielestä taakse saa kun sen sohvan, eli ei esim. yksittäistä penkkiä. Mut nyt jos tarvitaan tavaratilaa enemmän niin otetaan siitä keskeltä toinen penkki pois. Meitä on 5 henkeä.

Meillä on ko. auto saksasta tuotu, mutta on sen verran vanhenpaa malli ettei voi penkkejä liikutella. Uudemmoista malleista en tiä. Mää ajan tuolla autolla ja olen kyllä tykännyt eikä siinä oo kyllä mitään vikoja ollut.

Meillä on ko. auto saksasta tuotu, mutta on sen verran vanhenpaa malli ettei voi penkkejä liikutella. Uudemmoista malleista en tiä. Mää ajan tuolla autolla ja olen kyllä tykännyt eikä siinä oo kyllä mitään vikoja ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja Korjaaja:
Vikatilastojen huonoin tila-auto vuodesta toiseen. Korjaamolla jatkuvasti ja kalliiksi tulee vaikka halvalla saiskin. Kts. esim.
http://www.hs.fi/autot/artikkeli/3+vuotta+vanhat+autot+vuosimalli+2005/1135244923263

Siis mikä lista toi oikein oli? :o

Kyllä luultavammin meillä ainakin saa...ei täyttä varmuutta kuitenkaan. Istuimet voivat justiin mahtua.

Korjaajalle...ei meidän autossa ainakaan sen kummempia vikoja oo vielä ollu

Alkuperäinen kirjoittaja näin meillä:
Lisään vielä että meilläkin vanha, muistaakseni -96 auto. On mun käytössä ja olen tykännyt kovasti ajella. Bensasyöppöhän se kyllä on.

Satutko muistamaan paljonko imaisee bensaa? =)

Ihan vaan vertailumielessä ois kiva tietää...

me mietitään perheelle ykkösautoa ja vaihtoehdot alkaa tasan olemaan joko tuo voikku tai sitte volvo v70...

Tarvitaan konttitilaa koiralle ja vauvan vaunuille, voikussa tuntuu aika kökölle tuo kaks irrallista penkkiä keskellä, koska toisen ku ottaa pois ni kiinnitäppäs kahta sinne taakse sit istumaan kun kaikki tavara on siiinä yhen penkin paikalla jne.

v70 on tiloiltaan suht sama ku 850 joka on meiltä kanssa löytyy, kolme istuinta menee heittämällä takapenkeille ja plussana vielä tietty jos tuossa v70 kin löytyy keskeltä integroitu.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaboom:
Lisään vielä että meilläkin vanha, muistaakseni -96 auto. On mun käytössä ja olen tykännyt kovasti ajella. Bensasyöppöhän se kyllä on.

No kyllä se siinä 10 litraa 100km hujakoilla pyörii ainakin näin talviaikaan.

Tavaratilahan tuossa on huono, tai grand voyagerissa on isompi, mut meillä tavallinen. Harvoin tarvitaan paljon tavaratilaa, taakse mahtuu matkarattaat. Ja muuten tavaroita voi sit latoa vaikka sille ylimääräiselle penkille, ei siis ole nyt penkkiä paljon irroteltu. Kun lapset saa sinne taakse kiinni kyllä keskipenkkiä kääntämättä kun mahtuu liikkumaan siitä välistä. Muuten kyllä mahtava auto kun etupenkiltä pääset takapenkille avaamatta yhtä ainoata ovea. Ja sadesäällä lapset ja äiti autoon, ovet kiinni ja sit alat laittamaan turvavöitä kiinni, ei kukaan kastu sateessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaboom:

No kyllä se siinä 10 litraa 100km hujakoilla pyörii ainakin näin talviaikaan.

Muuten kyllä mahtava auto kun etupenkiltä pääset takapenkille avaamatta yhtä ainoata ovea. Ja sadesäällä lapset ja äiti autoon, ovet kiinni ja sit alat laittamaan turvavöitä kiinni, ei kukaan kastu sateessa.

Okei, sama se sitten on kun tuossa Dodgessa. =)

Ja miten ihana on nostaa lapsi sinne turvaistuimeen, ja selkä suorana kiinnittää turvavyöt. Toisin kuin noissa pikkuautoissa kun joutuu ahtautumaan kaksin kerroin. ;)

Yhteistyössä