vuodatusta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uupunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uupunut

Vieras
Olen aivan loppu. Tyystin loppu.

Itse on keittoni keittänyt ja vastuuni kannan. Nyt vain väsyttää niin, että ikiuni tuntuu parhaalta vaihtoehdolta.

Lapsella uhma. Töissä kireetä. Mies lomautettuna. Ruokaan ei meinaa rahat rittää, saati laskujen maksuun. Koti on sekaisin. Minä joka yleensä pidän kodin puhtaana ja siistinä, en jaksa edes aamuisin hiuksia harjata.
Luottotiedot menevät kohta. Kai talokin sen mukana? Rahahuolet saa ihmisen aivan uuvuksiin.

Minä tiedän, minä nousen tästä suosta. Hoidan asiani kuntoon, mutta nyt vain tavallaan odotan että luottotiedot menee ja tulee piste tähän keittoon.

Koitappa jaksaa ja olin joskus itse samassa tilanteessa.Ja ne luottotiedot meni,se oli kaikista kamalinta minä joka olin aina hoitanut kaiken ja maksanut ajallaan.Tuntu että maailma hajoo ympäriltä kaikki vaan kaatuu.En kai enää fyysisesti jaksanut ja sairastuin.Silloin päätin että tästähän noustaan vaikka mikä olisi.Tällä hetkellä olen ihan tyytyväinen elämääni.

Alkuperäinen kirjoittaja Uudi:
Uuupunut pura minulle. Minulla on isot korvat ja kokenut itsekin maailmassa monenmoista. Tsemppiä sinulle !! :hug:

Eniten tunnen ehkä häpeää tällä hetkellä. Tai ei, kyllä minä väsynyt olen, en jaksa mitään. En tänään ainakaan.

"kulissit" on kunnossa, toisin sanoen ei ole ketään kenelle puhua tällaisessa tilanteessa. En voi tiputtaa taakkaani ystäväni tai vanhempieni harteille.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Koitappa jaksaa ja olin joskus itse samassa tilanteessa.Ja ne luottotiedot meni,se oli kaikista kamalinta minä joka olin aina hoitanut kaiken ja maksanut ajallaan.Tuntu että maailma hajoo ympäriltä kaikki vaan kaatuu.En kai enää fyysisesti jaksanut ja sairastuin.Silloin päätin että tästähän noustaan vaikka mikä olisi.Tällä hetkellä olen ihan tyytyväinen elämääni.

Häpeän tunne on valtava. Saan leiman otsaani LUOTTOTIEDOTON ja kaikki ystäväni/tuttavani/kadulla vastaan kävelevät tuntemattomat osoittelevat sormillaan.

Mihin menee tieto luottotiedon menetyksestäni? Asuntolainan takaajille? Työpaikalle? Pankkiin?

Se juuri häpeäntunne on musertava sitä ei tajua kukaan joka sitä ei ole kokenut.Ei huvita mikään, väsyttää, haluaa vain olla kotona, ei halua nähdä ketään,on niin tuttuja tunteita.Mutta kaiken tuon keskellä sinä pieni ihminen olet avuton kun kaikki kaatuu mennään rytinällä alas,mutta rytinällä noustaankin,ei anneta periksi.Eikö se merkintä mene pankkiin,ei työpaikalle tai takaajille.Ei nykypäivänä kai koti mee alta,siitä voi sopia pankin kanssa.Muista:"Rikkinäisestä voi tulla ehjä,ei uuden veroinen,mutta tietyllä tavalla kokonainen"

Yhteistyössä