Vuoden rajaa lähestyvät 3

  • Viestiketjun aloittaja Eemi
  • Ensimmäinen viesti
outik
Joo, jännäilkää te vaan mun puolesta, kun mä suorastaan panikoin. Ihan älytöntä oikeesti, vaihtelee ihan koko ajan tää mieliala. Eka oon varma että ei ja hetken päästä taas joo ;) Kai tässä vaan pitäis olla tyytyväinen, kun tätiä ei (vielä) näy.

Niin Vilukisu, kun tietäiskin että minä päivänä. Mä en tiedä mistä se kp 1 pitäis lähtee laskemaan näin km:n jälkeen, mut jos lasken ekasta vuotopäivästä, nyt ois kp 26/23-30. Eli koko tää viikko on sitä mahdollista aikaa... Mullahan oli hieno suunnitelma, että ens maanantaina testaan jos ei menkat ala, mut nyt taas kun tää panikointi alkaa olemaan tätä luokkaa, lupasin itselleni tehdä testin nyt tulevana perjantaina jo. Sitten lauantaina pääsee apteekkiin vielä ostamaan lisää testejä jos on tarvis ;)

Onkos se Eemi nyt sitten päässyt pahoinvoinnin yli jo? Tai niin, kai sä jo aika pitkällä oletkin, ei vaan tajua aina tätä ajan kulua :)

Mites te muut muutamat vielä, jotka täällä yrittelevät? Mitäs teillä tapahtuu?
 
Eemi
Pahoinvointi on mennyttä elämää onneksi, paitsi matkapahoinvointi on aivan järkky. Viimeksi sunnuntaina ristiäisistä kotiutuessa täytyi pysähtyä oksulle... Mutta muuten olo on loistava.

Rakenneultraa odotellaan, siihen on aikaa vielä vajaa 2 viikkoa. Aika tuntuu ihan tajuttoman pitkälle - no, niinhän se odottavan aika aina. Odotti sitä sitten mitä tahansa - kuten vaikka r-testin tekoa. ;)

Tämä asunnon etsiminen on kyllä stressaavaa puuhaa. Ei kelvannut meidän eka tarjous viimeksi katsotusta asunnosta, mutta enempää ei kyllä tarjota. Jotenkin ihmisten kuvitelmissa se oma koti vaikuttaa kauhean hyvältä ja hienokuntoiselta, mutta ostaja näkee siinä vain pintaremontin tarpeen ja tulevat remonttikohteet. Ei oikein toiveet kohtaa. Toivottavasti nyt kuitenkin hyvä löytyisi, yksi olisi kiikarissa kunhan näytön saisi sovittua. Tuntuu olevan niin kiirekin koko ajan, että aikatauluja on vaikea sumplia.

Mutta sellaista täällä. Mitäs muiden maailmaan?
 
tuiskuli:)
Heipä hei naiset!
Täällä taustalla lueskelen teidän kuulumisia. Ja jännään outikin puolesta:)
Eemille pahoittelut siskon kohtalosta. Hurjaa kuinka aika kuluu, kahden viikon päästä teillä jo rakenneultra!!

Vaihdan työpaikkaa ja tämä on viimeinen viikko vanhassa duunissa. Aika hurjaa! Yli vuoden kerkesin täällä olla ja valmistauduin olemaan hamaan loppuun, mutta sainkin unelma duunin ihan yllättäen! Todella haastava paikka ja pääsen kehittämään ihan uuden toimintamallin. Onneksi ensi viikko lomaa!! Vauva haaveiluun ei uutta, Vielä yritetään vältellä pupuilua oviksen aikaan, tuo uusi duunikin nyt hiljentää vauva haaveita. Ei ihan heti kehtaisi jäädä pois. Miehellä töitä ei ole tiedossa. Mutta niihin prkleen pillereihin en enää ikinä koske!! Kierto on taas venynyt, viimeksi oli 30 päivää. Mutta oviksen tunsin, sitä ei sen kemiallisen raskauden jälkeen ole tapahtunut.

Plussatuulia puhaltelen täältä ja kertoilen taas myöhemmin kuulumisia! Kiva kun myy ja viluski poikkeaa myös tänne höpöttelemään, seuraan myös teidän ketjua taustalta:)

Paistakoon kevät aurinko nenänpäihinne:)
-tuiskuli-
 
titak
Huomenta!

Vautsi, onnittelut tuiskuli unelmaduunin saamisesta, hienoa!

Saisimpa minäkin joskus unelmaduunin. Mullahan loppuu tämän kuun lopussa työsoppari ja nyt ryökäleet tarjosivat töitä puoleksi vuodeksi... ja kun olin niin asennoitunut töiden loppuun. Tämä työ ei ole unelmahommaa ja nyt sit alkaa täällä taas kiireisin kausi vuodesta. Sanoin, että harkitsen asiaa, mut pakko kait se on suostua, rahallisesta... huoh!

Outikilla vuoristorataa. Ei käy kateeksi tuota sinun jännäilyä. On varmasti henkisesti kuluttavaa. Mullakin on joskus käynyt niin, että olen täysin vakuuttunut, että olen raskaana ja huomaamattani alkanut elää niin. Sit yhtäkkiä olen aina tajunnut, että eihän asia niin ole. Rankkaa se on, mut plussataifuunia outikille toivottelen =).

Täh, puolessa välissäkö se Eemi jo alkaa olla, kyllä aika vaan menee nopsasti. Jokos sulla massussa kolkutellaan? Aijottekos selvittää sukupuolen ultrassa?
Onnea asunnon metsästykseen ja oishan se kiva jos uuteen kotiin pääsis uuden perheen jäsenen kanssa =).

Pitäis töitä tehdä, joten kirjoitellaan.
 
outik
Onnittelut Tuiskulille uudesta työstä :) Se on kyllä mukavaa kun saa sellasen työn, johon oikeesti haluaa. On ihan eri fiilis aamuisin lähteä töihin.
Ja samalla ilmeisesti pahoittelut Titakille, kun joudut edelleen kärvistelemään ei-niin-mukavassa työssä. Olen senkin saanut aikoinaan kokea, ja oli kyllä helpottava tunne kun päätti vihdoin lähteä sieltä pois.

Tässä navassa ei edelleenkään mitään menkkatuntoja, jotenka toiveet koholla edelleen. Iltaisin kotona ei tule niinkään mietittyä asiaa, mutta nää työpäivät on kyllä vaikeita. Kai se on se, kun tulee lueskeltua täällä netissä näitä juttuja... Mut enää kaks vuorokautta testaamiseen ;) Arvatkaa vaan laskinko jo eilen että mitenkä sopivasti se äitienpäivä sattuiskaan tohon yheksännelle rv:lle, jos nyt plussa tulis. Sit ois jo reilusti ylitetty km:n viikot ja ois hyvä kertoo tuleville isoäideille (ja -isille tietysti myös) ;) Muttamutta, kun nyt jotenkin jaksais vielä hillitä näitä ajatuksiaan muutaman päivän.
 
outik
Blaah, arvatkaa kuka meni tekemään sen testin jo tänään. Aloin olla jo niin varma raskaudesta, että totesin parhaimmaks tehdä sen testin, jotta ollaan sitten 100 % varma tai sitten sais alkaa niitä menkkoja odottamaan. Ja negaahan se näytti :/ Tietty on toivoa niin kauan kuin tätiä ei näy, mutta osaapahan suhtautua vähän paremmin jos se nyt paikalle kurvaa, kun ehtii etukäteen asiaa sulatella.

Voihan toki olla että ovis oli myöhemmin kuin kuvittelin ja nyt oisin vaan testeineni ollu liian aikasessa. Mutta...nyt sit vaan odotellaan... Ainakin testit loppu nyt, joten ei voi ihan äkkiä alkaa uudestaan testaileen, kun mielellään en käy meidän pikkukaupungin apteekista niitä hakemassa, jos en oo ihan varma että plussa ois tulossa.

Mitenköhän sitä jaksais tehdä töitä vielä yhden päivän? Mieskin jäi kotiin jo vapaalle, epäreilua. Jospa yrittäis olla tehokas tänään ja livistää vähän etuajassa.

Onko teillä jotain pääsiäissuunnitelmia? Me ajateltiin tehdä huomenna reissu molempien vanhemmille ja sunnuntaina mennään kattomaan Jeff Dunhamia Helsinkiin :) Tiedättekö sen vatsastapuhujan? Saa ainakin jotain hauskuutta tähän surkeuden keskelle, jos ne menkat nyt päättää alkaa.

Joten, jos ei tule kirjotettua enää, niin hyvää pääsiäistä kaikille! :)
 
titak
Pöh-hö, tylsää tuo outikin nega, mut niinkuin itsekin kirjoitit, kaikki on vielä mahdollista. Btw, ootko tilannut koskaan noita testejä netin kautta? Niitä saa tosi halvalla ja tosi nopeasti. Minä olen niitä tilannut ja kätevää, kun ei tartte noissa apteekeissa juosta, kun tuntuu et kaikki tuijottaa, kun menet testi kädessä kassalle.

Niin, mulla on tosi ristiriitaiset fiilikset tästä työpaikasta. Tavallaan työssä ei ole vikaa, mut tuo vastuu ja se tyyli muilta, että kyllä minä hoidan asiat, tökkii. Nyt otan pääsiäisen ajaksi aikalisän koko työpaikan mietinnästä... (vaikka pakko kait se on suostua, heh).

Meillä ei ole pääsiäissuunnitelmia kummenpia, pilkille olisi kiva päästä. Kumpa säät suosisivat, kuten tänään. Suklaamuniakaan en voi syödä, kun aloitin taas karkkilakon viime vkolla (loistava ajoitus, hö).

Jos minustakaan ei kuulu enempää, niin kaikille oikein Iloista ja rentouttavaa pääsiäistä!!!
 
outik
Juu netistä mä niitä testejä aina tilailen, ja nimenomaan just sen takia että en halua törmätä apteekissa testi kädessä kehenkään tuttuun. Nyt kuitenkin en viitsis tilata ennenkun näen että pitäiskö samaan syssyyn tilata taas ovistestejäkin. Joten pääsiäisen yli pitää vähintäänkin odotella.

Nyt sitten töiden pariin.
 
titak
Hello!

Voih, lomalla sitä olis ollut mielellään pidempäänkin. Ei taas tämä töissä olo nappaa.

Mut Outikin kuulumisia odottelen. Mikä on tilanne?

Minä olen kuin puupökkelö, vkonloppuna tuli lumikenkäiltyä ja nyt sen jaloissani tunnen, auts!
 
outik
Huomenia. Eipä olis millään jaksanut nousta ylös tänään, mutta pakkohan se vaan oli. Onneks on kuitenkin vaan neljä päivää töitä.

Niin, ne menkat alkoi sitten sunnuntaina. Harmittaa tietysti paljon, mutta minkäs teet.

Tää viikko on kiireinen töissä, kun pitää olla talvilomasijaisena oman työn lisäks, joten yritän pitää tän nettisurffailun ihan minimaalisena. Jospa sitten ovisviikolla jaksais taas olla pirteempänä, nyt on vähän mieli maassa.
 
vilukisu
Pahoitteluni Outikille tädistä ja iso lohtu rutistus! Mutta nyt ainakin pystyt laskemaan seuraavan oviksen ajankohtaa ja tikuttelemaankin kerta olet sitä harrastanut. Niinkuin kaikki varmaan hokee, nythän se on näytetty toteen että raskaus on teille mahdollinen joten eiköhän se ennemmin tai myöhemmin taas tärppää. Sisua nainen, sekä vauvahaaveiluun että työkiireisiin! ;)

Kaikille muillekin tervehdys ja mukavaa alkanutta viikkoa. Titak käynyt lumikenkäilemässä, ihanaa! Lihaskipu on huippua, tietää tehneensä jotakin.

Koskapa olen nyt teidänkin ketjuun vähitellen soluttautunut, niin omasta navasta kerrottakoon ettei mitään merkkejä eikä oireita suuntaan eikä toiseen, eli ei tainnut sitä onnellista "vahinko" tärppiä käydä tässäkään kuussa... Toivottavasti täti tajuaisi tulla ajallaan, eli viimeistään kp35, niin pääsis uuteen uöjaaseen kiertoon! ;)

Viluski kp29/n.35
 
titak
Pöljä sukulaistäti Outikilla, grrr. Voimia ja kuten vilukisu kirjoitti, niin nyt on helpompi varmasti seuraava ovis bongata ja plussan mahdollisuudet sitä myöten paranevat.

Mukava että vilukisu käyt täällä kirjoittelemassa, kun muuten on aika hiljainen ketju. Toivotan sun sukulaistätin Timbuktuun :).

Mulla pitäis menkkojen alkaa loppuvkosta tai ens vkonalusta ja sellaiset on tuntemukset, että ne myös alkaa, plaah. Pitäsiköhän ens kiertoon taas vaihteeksi ovistikkuja tilata... mut kun ne aiheuttaa vähän stressiä ja sitä en kaipaa yhtään.

En ole saanut töissä mitään aikaiseksi. Uus projekti pitäis polkaista käyntiin, mut evvk. Mulla on nyt kauheat antipatiat tätä paikkaa kohtaan, joten motivaatio on sit mitä on. Ja jaksan vain valittaa, sori.

Meen kahville...

 
Vilukisu
Joo, käyn teitäkin kiusaamassa täällä ja lueskelemassa kuulumisenne aina kun täällä Elleissä roikun, eli lähes päivittäin arkisin. Kun perustitte tämän ketjun, kirjoittelin ihan alkuun ja pyysin teitä tulemaan HV-ketjuun. Ajattelin silloin etten jaksa moneen eri ketjuun kirjoitella... Katin kontit, täällähän sitä lusmuillaan. ;D Ja kyllä mulla kahden vuoden raja jo kohta lähenee...

Onko tästä ketjusta muuten tippunut paljon porukkaa kokonaan pois? Muistelisin että alkuun teitä oli enemmän? Tää ketju on venähtänyt hiiiirmu pitkäksi. Oletteko ajatelleet missään vaiheessa pistää poikki ja aloittaa VRL-ketjua vol.2? Vois olla helpompi uusien vuoden rajaa lähestyvien (ja sen ylittäneiden...) liittyä mukaan :) HV-ketju on muutettu kuukausiketjuksi, eli aloitamme uuden aina kuun alussa. Ennen uusi aloitettiin about sadan viestin kohdalla.

Kiitos kun osallistuit Titak mun tädin menolippuun, sinnehän minäkin sen toivoisin tai jonnekin muualle kauas lomalle seuraavaksi reiluksi 9 kuukautta... :D Toivottavasti pyytää sun tätiä mukaan lomareissulle piakkoin!(Mulla kans oletettu tädin laskeutumisaika siis ens viikon alusta.)

Viluski
 
outik
Joo, lähetetään ne kaikki tulevat tädit sinne Timbuktuun :) Täältäkin kun tämä vierailu päättyy, niin takaisin ei ole tulemista ;) Voi kun sen voiskin vaan päättää niin...

Mut hei Viluski, silmät auki, täähän on jo vol. 3 :D
Mut en mä tiedä.. pitäiskö laittaa hynttyyt yhteen "meidän" ja "teidän" ketjun kanssa? Mullakin toi vuoden raja on reilusti ohi ja käynkin (vuoroin vieraissa) lueskelemassa teidän ketjua koko ajan, kun siellä on vähän vilkkaampaa kuin täällä. Olihan meitä aiemmin täällä enemmän, mutta sitten on tullut plussia ja taukoja yrityksiin jne. Ei meitä nyt yrittäviä taida olla kuin Titak, Tinsula ja minä, ja Tinsulastakaan ei ole hetkeen kuulunut...
 
Eemi
Niinpä, ehkä se olis vaan parempi lykätä nää ketjut samaan, kun kumminkin vieraillaan puolin ja toisin. :) Sanoo Eemi täysin ketjun sivusta.

Outikille pahoittelut... Mutta kyllä se siitä lähtee. Toivottavasti ainakin. Titakin ja Viluskin sukulaiset sais kyllä pysyä kaukana - pitää olla kyllä ymmärryksessä jotain vikaa, jos ei jo tässä vaiheessa tajuta, ettei vierailuja kauheasti toivota!

Jep, mä täällä tylsistelen saikulla kotona ja siksi täällä surffailen. Eipä ihmeempiä, paitsi että pääsiäisloma oli kyllä ihana. :)
 
Eemi
Juu, odotuksen "ilojahan" tää saikku. Töissä tuli hirveä vatsakramppikohtaus, ja kotonakin uusiutuu lievempänä, jos kävelen liian vauhdikkaasti tai hermostun jostain (= miehelle). Mutta ei kyllä tuntunut miltään supisteluilta, vaan kramppaa alavatsaa tai vasenta sivua. Tietty en tiedä, mitä ne supistukset on, kun koskaan ennen en ole siunatussa tilassa ollut, jotenka arvauksen puolelle menee. ;)

Joka tapauksessa. Taidan lähteä talsimaan kohti kangaskauppaa, että olis jotain tekemistä. Siihenkin matkaan menee kyllä varmaan aika pitkä aika tällä meikäläisen etananvauhdilla... Toivotaan, että tää olis joku täysin ohimenevä vaiva ja johtuis vaikka kohdun kasvusta taikka muusta. Ei olis kivaa viettää loppuja 4,5 kuukautta tällä lailla.

Mutta se siitä valituksesta. Mun päivää saa siis piristää kaikenlaisilla jutuilla ja vitseillä. Tyyylsää on.
 
titak
Hääreguud, kakkossivulta jouduin ketjun kaivamaan. Mis kaikki on???

Pari päivää on tässä sairasteltu, mut nyt taas sorvissa kiinni.
Lupauduin sit jatkamaan täällä töissä, vaikka ristiriitaiset fiilikset onkin. Mut ei oo mitään järjeä jäädä työttömäksi, jos kerta töitä on tarjolla. Ehkä tää tästä... jookos.

Joo, voitas näille meidän vanhapiikatädeille ostaa maailmaympärysmatka, ja lähettää heidät sit sinivalkoisin siivin huspois. Ei tartteis katkerana sit sukulaisia kiusata, eiks joo.

Eemillä kurjia kramppeja =(. Onko lepo helpottanut? Mitäs meinasit kankaasta ommella? Minä niin ihailen käsityötaitoisia ihmisiä, haluaisin itsekin olla sellainen, mut en oo, snif! Mulla koko homma tyssää jo siinä vaiheessa, kun en osaa ompelukoneeseen lankaa laittaa, varsinkaan sitä tyhmää aluslankaa, grrr.

Tulkaas muutkin juttusille...
 
vilukisu
Me taidettiin pihistää ainakin Outik Haaveissa vauva ketjuun, mutta eiköhän hän kirjoittele molempiin ketjuihin (kuten minäkin) kun linjoille sattuu?

Mä oon kanssa ihan toivoton käsitöissä, ja syytän siitä ala-asteen villasukkaneulontapakkoa. Tykkäsin ompelusta, mutta sitten kun alkoi neulontatehtävä, en saanut niitä kirottuja lapsia ja sukkia ikinä valmiiksi enkä siis päässyt muun ryhmän mukana kivempien ompelutehtävien pariin. Niinpä en osaa tänäkään päivänä neuloa ENKÄ ommella, grrr. Olen jopa joskus miettinyt että liekö kansalaisopistoilla tms. jotain kurssia aikuisille käsityöavuttomille?

No se meni täysin ohi aiheen, mutta eipä mulle kummempia, kp31/35, ei ihmeempiä oireita suuntaan eikä toiseen, en usko tärppiin tässä(kään) kuussa. :( Tietty toivoa on kunnes ferrarinäyttely starttaa... :)
 
outik
Jeps, mä änkesin mukaan tuonne HV-ketjuun, mutta kyllä mä tännekin kirjottelen, jos täällä vaan porukka pysyy mukana :)

Mä poden nyt flunssaa täällä kotona. Eilen ei voinut ajatellakaan mitään tänne kirjottelua, kun hädin tuskin pääsin sohvalta ylös. Kuume siis kävi yli 39:n, niin oli aika vedot pois -fiilis.

Toivottavasti siellä Eemillä krampit on jo helpottanu. Löysitkös kivoja kankaita? Mäkin sain tossa pari pussillista kankaita työkaverilta. Se oli jostain kumman syystä säilyttäny kaikkia "lapsiaiheisia" kankaita, vaikka sen lapset on jo kohta teinejä, ja tuli sitten puheeks että mä kyllä enemmän kuin mielelläni ottaisin ne vastaan. Tää työkaveri on siis se, jolle just päivää ennen keskenmenoa ehdin raskaudesta kertoa. Niinpä mä sain paljon kivoja kankaita ja vieläpä ihan ilmaseks :) Ajattelin että voinhan mä niitä vaatteita alkaa pakertaa, vaikkei lapsesta vielä olekaan tietoa, kun ei se maksa kuin lankojen ja muutaman vetskarin ja napin verran. Mä en ole kauhean innostunut ompelija, neulonta ja virkkaus on enemmän mun lajia, mutta jospa tollasia pieniä (ja helppoja?) jaksais silloin tällöin tehdä.

Titakille voimia sinne töihin. Onhan se ainakin rahallisesti parempi olla töissä ja tietysti myös uutta työpaikkaa hakiessa näyttää paremmalta. Onkos sulla haku päällä muihin töihin? Vai jarruttaako tää vauvaprojekti sitä?
 
titak
Juu, et tosiaankaan outik karkaa täältä mihkään, minä pistän sulle liekan jalkaan ;).
Pikaista paranemista sulle. Aika korkean kuumeen oot saanut, varmaan toooosiiii reporanka olo.

Töistä vielä, että itse minä nämä asiat vaikeaksi itselleni teen. Kun tykkäisin vain nysvätä kotona, työ on niinkuin välttämätön paha. Uutta työpaikkaa en ole katsellut, enkä katsokaan, tää vauvaprojekti ei näihin työjuttuihin mitenkään vaikuta, kun ei tuota tärppiä näytä edes tulevan. Lähinnä nämä opiskelujutut vaikuttaa ja tässä nyk. työssä kuitenkin joustavat tosi paljon näiden mun koulujuttujen kanssa, joten sekin oli suuri syy jatkamiseen.

Vilukisu: ferrarilla ei oo tämä kausi alkanut todellakaan hyvin, joten hyvin suuri mahdollisuus, että ajokki ei edelleenkään kulje, eikä siis saavu lähtöviivalle...

Mullakaan ei ole mitään tuntemuksia, että oisin raskautunut tässä kierrossa. No, parin päivän sisään tuokin selvinnee.

Tylsä sää ulkona, märkää lunta sataa paljon, pöh!
 
Moon Fairy
Hei leidit pitkästä aikaa,

Onnea tuiskulille uudesta työpaikasta!

Koita titak jaksaa siellä duunissa. Se on kyllä ärsyttävää, jos ei viihdy jossain paikassa, mutta pakko kuitenkin olla rahan takia.

Viluski, koita pitää täti loitolla! ;)

outikille paranemisia flunssan kourista!

Harmillisia kramppeja, Eemi. :/

Mie kävin eilen ekassa neuvolassa. Oli muuten ihana täti ja mukava käynti, mutta loppukäynnistä jäi paha mieli...

Lopuksi koitettiin kuunnella sydänääniä, no ei kuulunut ja kokeiltiin iänvanhalla ultrakoneella, joka ylläri just meidän tuurilla ei pelittänyt! Hoitaja haki sitten toisen neuvolatädin siihen kanssa kokeilemaan, mikä siinä ei wörki. No, ei toiminut ei ja takaisin ettimällä ettimään niitä sydänääniä ja ne molemmat neukkutädit kokeilivat kahdella eri dopplerilla. Käynnin lopuksi hoitaja olikin laittamassa mua tänään perjantaina terveyskeskukseen ylimääräiselle ultrakäynnille, mutta mulle ei sopinut työvuorojen vuoksi. Joten uusi yritys ensi viikon keskiviikkona neuvolassa. Toivottavasti ultrakone sitten wörkkii. Se tätien höyryäminen ja asiasta ison numeron tekeminen pistikin mun mielialan varmaan niin synkäksi. Oli inhottavaa lähteä suoraan töihin itku kurkussa, kun suunnitelmissa oli kertoa työkavereille. Jäi sitten kertomatta...

Eihän ne noilla viikoilla (9+5/10+0) välttis kuuluiskaan mutta voisivat tädit vähän miettiä etteivät huolestuta tulevaa äitiä turhaan! Np-ultrahan olisi sitten jo joko ensi tai sitä seuraavalla viikolla... En vaan tahtois np-ultraan ennen kuin löytyy elämää masusta... Yksityiselle en raaskinut tänään lähteä, kun satasen maksaa.

Moon Fairy, omien laskujen mukaan rv 9+6 ja nla mukaan 10+1
 
outik
Vitsit Moon Fairy, varmasti jää tyhmä olo tollasen jälkeen. Toivotaan ja uskotaan nyt kuitenkin että kaikki on hyvin ja keskiviikkona ääniä kuuluu. Eikös siinä oo jokin sellanen mahdollisuus, että istukka on edessä, jonka takia vauvan sydäntä ei pysty kuulemaan? Vai oonko sekottanut jonkin asian nyt tähän?

Titak, ei sulla sitten ole mahdollista heittäytyä kokonaan opiskelijaks? Onko se työ vaan pakko olla rahan takia? Onhan se mullakin (tai varmaan kaikilla) vähän niin, että jos oikeesti olis varaa vaan olla ja harrastella kaikkee mitä haluais (eli olis miljonääri ;D), niin en todellakaan olis töissä. Mutta nyt kuitenkin kun on pakko sitää rahaa työllä hankkia, niin on vaan pakko.

Jahas, pitäis varmaan yrittää syödä jotain. Eilen kun ei saanut oikein mitään kurkusta alas, niin jospa tänään sitten.
 
vilukisu
Heh, huomasin hassun kirjoitusvirheen tuossa aiemmassa tekstissäni. Kirjoitin nimittäin että en saanut niitä kirottuja LAPSIA enkä sukkia ikinä valmiiksi.. :D Noh, niinkin siinä on sit päässyt käymään, tosin lapasia kuitenkin tarkoitin tuota naputellessani. :D :D :D

Joo, sais ainakin tältä radalta ferrarit vetäytyä tältä kaudelta, mutta vähän tuntuu että saavat tekniikan kuntoon ja kurvaavat viluskin luo punaisempana kuin koskaan ennen pitkää...

MoonFairylla ollut ikävä neuvolakokemus. Ymmärrän että on varmaan sydän kurkussa. Millainen olo sulla on muuten ollut? Onko r-oireet pysyneet/voimistuneet? Minäkin olen kyllä kuullut tuosta ettei noilla viikoilla kai kaikkialla edes yritetä kuunnella sydänääniä, saati sitten jollain vanhoilla rotiskoilla ultrata. Tsemppiä, voi olla pitkä viikonloppu kun ens viikolla vasta pääset ne sydänäänet kuulemaan. db db db

Viluski
 
Moon Fairy
Outik, juu istukka voi estää sydänäänien kuulemisen. Sitten yks mahdollisuus saattaa olla se, että kohtu on taaksepäin kallistunut. Eikä vatsanpeitteiden läpi kovin aikasessa vaiheessa välttämättä kuulu, varsinkin ku mullakin tota ihraa kuiteskin ennestään on. :D Ja se sintti on tässä vaiheessa 2,5-3 cm kokoinen, että tosi tarkka pitää olla että saa ne äänet kuuluun.

vilukisu, oireista. Mulla on muutenkin vähäiset oireet ollu omasta mielestä, ja tuntuu että ne on vähentyneet. Voin tietty kuvitella pahinta. Pahoinvointi tosi lievää, syömällä lähtee heikotus ohi ja tietyt hajut ellottaa. Ne oireet on pysyneet. Rinnat ei oo enää lähellekään niin arat kuin vähän aikaa sitten. Nälkä on jatkuvasti ja vessassa täytyy ravata, ne on ehkä vahvimmat oireet tällä hetkellä. Välillä on tietty vihlaisukipuja, jotka välillä muistuttaa olemassaolostaan. Kun ei vaan ois mikään tuulimuna tai keskeytynyt km. Olisi niin karua saada tietää km:sta ilman mitään varoitusvuotoja.
 

Yhteistyössä