Vuoden rajaa lähestyvät

  • Viestiketjun aloittaja Eemi
  • Ensimmäinen viesti
outik
Boksereitahan ne meidän koirat on, iloisia ja väsymättömiä kavereita :) Pelastaa kyllä tosiaankin päivän, joka päivä, kun jotakin ne aina keksii jolle on pakko nauraa. Tosin kyllä ne on saanut aikaan muutakin kuin naurua, kun tulee töistä kotiin ja löytää milloin mitäkin revittyä, raavittua ja syötyä pitkin lattioita...

Eemi, mikäs koira teillä onkaan? En muista oletko siitä tänne enempiä kirjoitellut.

Kai se on taas töitä tehtävä välillä...
 
Eemi
Uih, teillä kaks varsinaista touhupakkausta siis! Järjestää varmaan yllätyksiä ihan riittämiin tosiaan. ;) Meillä on tuollainen terrieri-pystykorvamix, eli aika äänekäs ja aktiivinen kaveri. Metsästysintoakin löytyy, joten koulutukselle on ollut hivenen tarvetta... Onneksi kaverilla ei kuitenkaan ole ollut tapana tuhota kotona mitään, yksin ollessaan keskittyy nukkumiseen, mutta seuraa saatuaan on väsymätön. :) Oikeasti oon aika terrieri-ihminen - ennen meillä asusti vehnäterrieri - mutta kun tuollaisia pentuja sattui tulemaan tarjolle, niin pakkohan se oli ottaa... Lutuinen on.

Juupa juu. Ajattelin etsiä jotain hauskoja joulukorttimalleja, mitä voisin tässä aikani kuluksi alkaa askarrella... Ideoita?
 
ex-jolly
En kyllä saanut oviksen metsästykseen mitään ohjetta. Piti katsoa oikein kalenterista viime kierron limailupäivät. Ne oli 12-15 ja jos samalla kaavalla menis tämä kierto, ne olis la-ti, että ihan siihen lugen aloitukseen passais oviksen päättyminen sen perusteella... No, en nyt aijo tästä sen kummemmin ressata vaan luotan siihen, että ovis on ja sillä hyvä. Niin, ja tämä tissiaristelukin alkoi oviksen loppumetreillä, kuten nytkin on jo vähän havaittavissa.

Oon mäkin kyllä lukenut tuosta, että lugen aloitus ennen ovista estää koko oviksen. Jospa se tarkoittaa sitä (puuta koputtaen) että jos sitä aletaan ottaa heti kierron alusta, niin se estää oviksen tai ainakin siirtää sitä. No olkoon, on muutenkin vähän nyt sellanen olo, että tää kierto ei tuota tulosta, kun oli niitä kipuiluja niin paljon viime viikolla ja edelleen takaosaston läpi kasvanu endo vihloo. Tylsää.

Meilläkin on terrieri, 8v ihan kahjo mutta niin ihana. Se on jo eläkkeellä metsästyskuvioista.
 
Mneme
koirat kunniaan päivien pelastajina! meillä on myös nuo kaksi kiinanharjakoiraa ja täytyy sanoa että psykiatrin virkatodistusta vailla valmistuneita tohtoreita molemmat.

isänpäivänä puhuttiin pareista jotka sikiävät vaan toisiaan katsomalla... vitja ko en osaa olla huomaamaton koskaan noissa tilanteissa, hyvä ko porua päästäny ko juur oltiin ajomatkalla appiukon luo puhuttu mihin asti ollaan nyt valmiita menemään jos hoitoihin päästään... voi poru ja parku mun kaa! hahahahaaa!!!

tänään taas kärvistellyt kotona näitten alavatsakipujen takia. "menkat" alkovat taas... toisin sanoen meillä oli vkon mittaset (KIPEÄT) menkat, 3 vkoa pelkkiä kipuja ja lääkäri totes et tulehdushan tällä akalla on. ny alko taas menkat mut helkutti ikinä ollu noin (öh - kaunistellen en osaa sanoa) rämmäleistä... reseptilääke ei tietty tehoo ko emätingeelinä sain... kirosana! ja hullun naurut päälle hahahahhaaa! thihihih....
 
Eemi
Jolly, sulla kun on niin lyhyt kiertokin, niin eiköhän se ovis nyt ehdi ennen kp 15:a. Ja älä nyt heitä toivoa vielä... Just nythän se tärppää! :)

Mneme... Ei kivaa, yök. :( Mä täällä kauhistelen joka päivä, että kuinka paljon verta musta enää voi tullakaan, ja minkälaista se koostumus taas tänään on. Ei sekään paljon naurata. Toivon todella, etten saa mitään kivaa tulehdusta tähän päälle vielä!

Hep hei, kerrankin oli oikein hyvä päivä, sain aikaan käydä kaupassa, leipoa, laittaa ruokaa ja neuloa joululahjasukkia... Lisäksi kekkasin sen joulukortti-ideankin jo. Eikun huomenna hankkimaan materiaaleja. Kyllä tää tästä, joskus on hyviäkin päiviä vielä!
 
Moon Fairy
Moimoi,

on taas vierähtänyt aikaa siitä kun olen ollut palstalla. Ollut vähän kiireitä! Viikonloppuna oli valmistujaisjuhlat ja nyt sitä sitten työttömänä ollaan...jippii. Ei ole asuntoa löytynyt vieläkään, kettu!

Harmi Nilla tädin/km puolesta. :(

Auts, Mneme. Toivottavasti tulehdus menee ohi lääkkeellä! Mites jatkohoidon laita?

Paaaaljon ovistuulia jollylle! Ja ettei ne kivut ala niin sietämättömiksi, että tulisi se leikkauksen tarve.

Peukutuksia Sinille pariksi seuraavaksi kuukaudeksi, että tärppäis!

Aika kusipäistä toimintaa Eemin pomolla. :O Pahoittelut pitkästä vuodosta... Noista joulukorteista, oletko tsekannut http://www.perhekerho.net/joulu/ sivut?

Oon vähän pihalla tilanteista, mutta tsemppiä kaikille tasapuolisesti! Koittakaa muistaa ne pienetkin positiiviset asiat, niinkuin Eemikin tuolla yhdessä kirjoituksessa! ;)

Omanapa. Tässä kierron loppuvaiheilla olen taas alkanut laskemaan kiertopäiviä, ettei toi täti tulis liian yllättäen ja nyt olisi kp 26. Eli huomenna tai ylihuomenna odotettavissa tädin kyläily. Tissikipuja ei oo tullu vielä, no eipä niitä aina olekaan. Jättimäisiä paiseita oli kyllä naama viime viikolla täynnä, että jo sillon arvasin että tällä viikolla taas tullaan kärsimään.

Menkkamaista jomotusta ollut kyllä muutamien päivien ajan, varsinkin tänään. Aamulla tuli todella vähän kirkasta punaista paperivuotoa, ja luulin jo että alkaa, mutta ei ole vielä kuulunut. Rupesin sitten miettimään, voisiko olla kiinnittymisvuotoa? Oliko se niin, että noin viikon päästä hedelmöittymisestä mahdollisesti voi tulla? Muistaako joku?! En itse löytänyt sitä tietoa googlettamalla, argh. Ja sen innoittamana vissiinkin tein ovistestin huvin vuoksi, kun niitä testejä on ylimääräisiä. :D Haalean haalea plussahan sieltä tuli. Järjellä ajattelemalla se on vielä tuota LH-hormonia, vaikka oviksesta onkin aikaa n. 10-12 päivää... Vaikka menkkojen pitäisikin olla jo ovella. Pahoinvointioireitahan mulla mukamas on ollut muutamana aamuna, mutta pistän ne kahvin ja stressin piikkiin. :D Päähän tässä menee sekaisin yhden vaivaisen testin ja mukamas-oireiden vuoksi. :D Taas turhia toiveita elätellään...
 
Moon Fairy
Eemi kerkeskin siihen väliin! :D


Eemi, 24+24, y 11/07 alkaen, km 11/08, Varsinais-Suomi
Jolly, 33v, y 4/08 alkaen, tyttö 3v, P-Pohjanmaa
Sini, 34 v, y 05/08 alkaen, km 08/08, tyttö 3½ v, Pääkaupunkiseutu
Outik, 26 v, y 01/08 alkaen, Uusimaa
Tinsula, 27+35, y 06/08 alkaen, Varsinais-Suomi
Nilla87, 21v+22v y 04/08 alkaen, Helsinki
Mneme, 25, y 12/07 alkaen, Häme
Moon Fairy, 22-v + m 29-v, y 05/08 alkaen, E-Savo
 
ex-jolly
Kiva kuulla Moon Fairystakin, sullahan meinaa ihan jännäystä pistää päälle, peukutetaan, että sun menkkatuntemukset oliskin ihan väärä luulo. Eikös se kiinnittymisvuoto ole noin viikon päästä oviksesta, näin muistelen.

Mnemen tilanne ei kyllä naurata, voi vitsi. Toivottavasti ei tartte koskaan moisesta kärsiä... Kauankohan tuo tosiaan voi kipuilla? Äkkiä pois moiset!

Eemi kuulostaa kyllä ihan arjen sankarilta! Itseasiassa mullakin oli hyvä päivä: laitoin illalla kaiken valmiiksi aamun töihin lähtöä varten, eväistä mukelon vaatetukseen ja jaksoin herätä ajoissa. Ipanakin heräsi hyvällä tuulella, eikä onneksi ollut ensimmäistäkään uhmis-kohtausta, jes! Ehdin käydä tankilla ja olin ajoissa töissä, sain omat työt niin hyvälle mallille, että jeesasin myös kamua. Kotona oli sapuska ainekset valmiina ja tein tosi hyvää ruokaa, ja vielä siistailin reippaana tyttönä heti keittiön. Ei ehkä kuulosta paljolta, mutta mulle on paljon, ja on hyvä fiilis!

Millaisia kortteja Eemi sun ystävät tänä jouluna saa? Ai niin, onko ex-pomosta kuulunu mitään?

Kiitti kaikille ovis-toivotuksista!
 
Eemi
Huomenia taasen. Moon Fairy, mulla tuli selkeät parin vuorokauden tuhrut tasan viikko oviksesta, mikä siis oli se kiinnittyminen näin jälkikäteen päätellen. Toivotaan että sullakin! :)

Mä muuten surffailin myös tuolla perhekerhon sivuilla. Teen sellaiset mukaillut joulukortit, joissa tonttulakin kulkunen on sellainen pinssiheijastin... Teen vain vähän "hienommat" kuin mitö netistä löysin. Eikun tänään Tiimariin hakemaan matskuja - vaikka tuo keli ei kyllä mairittele ulkoilijaa.

Juu-u, enää ei ole eilisestä arjen sankarista tietoakaan. Lukaisin tuossa heti ensimmäiseksi sähköpostit, ja siellähän ne vanhat koulukaverit taas ilmoittelevat itsestään. Tää yllätysvauvan saanut päivitteli tilanteensa, ja toinen selvitti haluavansa vielä yhden vauvan (nuorin nyt 1-vuotias)... Aattelin taas siinä, että tasan ei käy onnen lahjat. Meillä olis kurssin "pikkujoulut" lauantaina, mutta mä en kerta kaikkiaan pysty menemään. Se on sitä vauvajuttua alusta saakka, ja joillakin lapset mukana. Mä en vaan kestä. Olen kamala ja katkera akka, enkä tästä muuksi muutu. Itkettää koko asia. Miksei mulla edes tämä asia voi onnistua?

Pomo ilmoitteli taas yhdellä rivillä, että om löytänyt uuden työntekijän (=tämä mun tuttu). Ei edelleenkään suostu sanomaan, koska mun työsuhteeni päättyy... Mä sitten ilmoitin, että työsuhteeni päättyy ensi maanantaina. En tiedä, olisiko hän olettanut, että olen niin nöyrä, että heti sanon että selvä mä lopetan nyt... Jumalauta, nostan saikkurahaa kyllä viimeiseen asti, koska mitään muuta rahaa mulla tosiaan ei ole tiedossa.

Eli mitä tahansa nyt keksisitte mun piristykseksi, niin olisi kivaa. Elämä on p...aa.
 
ex-jolly
Eemi, välillä saa ja pitääkin ollakin katkera akka, muutenhan olis ihan sama kaikelle tässä elämässä, etkä tietäis mitä haluat. Ja kuten ennenkin, sanon, että sulla iskee esim. kauhea vatsatauti just pikkujoulupäivänä. Todellisuudessa leipaset vaikka torttuja ja lämmittelet glögiä rusinoilla kotona miehen ja tessun kanssa kynttilän valossa tai muuta vastaavaa, josta saat hyvän mielen, eikä kolmen päivän kesto vitutusta. Nii, ja nostat yhen glögimaljan ja sanot; "pitäkää pentunne, prkle". Huoh.

Taas on pakko lainata eilistä ajatusten aamiaista, kun oli niin osuva:

VOIMAA TÄSTÄ
HETKESTÄ

On aikoja, jolloin on liian raskasta uskoa tulevaan, emme vain väliaikaisesti ole riittävän rohkeita.
Kun näin käy, keskity nykyhetkeen. Löydä elämästäsi pieniä iloja ja onnen hetkiä, kunnes rohkeus palaa.

Odota ilolla seuraavan hetken kauneutta, seuraavaa ateriaa, unta, hyvää kirjaa tai elokuvaa. Odota että ehkä tänä iltana näet tähtiä tai huomenna aurinko paistaa. Upota juuresi tähän hetkeen kunnes voimasi kasvavat ja pystyt ajattelemaan myös huomista.

-Ardis Whitman

Oma napa: takapakkia seksirintamalla, aapuuva!!! ...noo, ei oteta sitä niin vakavasti, ehkäpä taas tänään paikataan tilanne. Ai niin, Luge nro 1 katosi sisuksiin =)
 
ex-jolly
No, missäs kaikki on kun on niin hiljaista. Saitkos Eemi jo Tiimarissa käytyä?

Miten noin muuten teidän jouluvalmistelut alkaa ja laitatteko yleensäkin paljon ja yltäkylläisesti kaikkea? Mulla kyllä viime vuosina on valmistelut jääny niin vähiin, että oikein itseä harmittaa. Ehkä se on jäänyt liian viime tippaan, jos olisi laitellut esim jouluvalaistuksia ja koristuksia jo aiemmin, niin olisi se joulun aikakin tuntunut pidemmältä. Niin, ja taisin olla niin ylityöllistetty 2 viime joulun alusta ettei ikinä =( sitten ei paljon loppuun puserrettuna jaksanu paljon joulua laitella...
Ehkä pitää tänä vuonna yrittää olla etulyöntiasemissa ja aloittaa pikkuhiljaa hyvissä ajoin, ja vältellä viimeiseen asti ylitöihin joutumista =)

Ei mutta olihan meillä viime jouluna ensimmäinen joulukuusi ever! Ja ihan ite hain metästä! Se oli hieno...
 
Mneme
Eemi: juurikin samaa mieltä kuin ex-Jolly. käperryt sellaseen omaan ihanaan hetkeen miehes kaa ja unohatte et mtn muuta olis ollutkaan illaksi.. ja mikä oikeasti onkaan tärkeämpää kun oikeasti ajatelee ^^ taidankin itsekin tehä sellasen illan ukkosen kanssa!

oon aina aatellu et joulua en ala kotona koristeleen (ennen ko on lapsia) mut ny voisin ajatella et pihaan tois vähän valoa parit kynttilät ja tänne sisällekin vois olla kiva kehittää jtn ^^ hui!
 
Eemi
Jolly, toi oli niin hyvä toi "pitäkää pentunne"... Just niin tarttis ajatella! Oikein tuli hyvä mieli kun aattelin, että juon glögiä ja katselen leffaa ja aattelen, että "eipäs ole teilläkään tähän nyt aikaa niiden hellantelttujenne kanssa, niin!" Hip hei!

Juu, Tiimarissa tuli käytyä ja ne heijastinpinssitkin tilattua... Aika kalliit kortit kyllä tulee, mutta ajatus on minusta kiva, kun sitten kaikki saavat vähän "turvaa" itselleen sen joulutervehdyksen myötä (eli siis ne heijastinpinssit). Että menee vähän niin kuin pienestä lahjasta.

Meillä ei hirveästi oo aiemmin ollut mitään jolukoristeluja, muutamat valokoristeet laitan sisälle kunhan saan aikaiseksi ja joitain itse väkerrettyjä kuusenkoristeita jonnekin. Kuusta meille ei tule ennen kuin on lapsia, joten siitä ei tarvitse murehtia. Torttuja ja pipareita leivon aina koska ne on niiin herkkua, mutta muuta jouluruokaa en tee. En edes itse tykkää jouluruuista, ja pyhinä syödään muutenkin koko ajan sukulaisissa. Yks juttu, mitä en oo koskaan tajunnut, on noi jouluverhot... Ei tulis kyllä mieleenikään alkaa sellaisia vaihtelemaan!

Kävin tuoss myös äipän kanssa kahvilla ja taas kerran vatvoin tätä asiaa... Totesi vaan, että jos ei tärppää uudestaan, niin kyllä hän avustaa taloudellisesti jos mennään tutkimuksiin yksityiselle. Tuli aika hyvä mieli, ainakin joku mua tässä ymmärtää. Tuntuu, että kaveritkin, vaikka tietävät pitkästä yrityksestä, niin eivät pidä sitä oikein mitään. "Joillain vain käy noin... se-ja-sekin yritti lasta kaksi vuotta ennen kuin tärppäsi." Se on hirveän helppo sanoa silloin, kun itse raskautuu pelkästä katseesta. Eikä joudu keskenmenoa koskaan kokemaan. Tavallaan olis parempi olla hiljaa vaan, jos tuo on ainoa mihin pystyy.

No niin, nyt tuli taas katkeraämmä-juttuja. Nyt alan tekemään niitä fiinejä kortteja vielä ennen kuin mies kotiutuu duunista. Ja sitten vois alkaa pohtimaan niitä jouluvaloja... Eihän vielä ole liian aikaista? ;)
 
outik
Kiva kun joku jaksaa väkertää joulukortteja itse :) Mä en ole ikinä siihen kyennyt ja kortitkin lähtee vaan perheille ja ehkä läheisimmille kavereille. Jos muistan lähettää ;)

Aiemmin kun asuttiin 100-300 km päässä meidän molempien vanhemmista, oltiin aina joulu jomman kumman "kotona" ja uusi vuosi toisen vanhempien luona. Viime vuonna muutettiin omaan taloon lähemmäs miehen vanhempia ja munkin vanhemmat muutti tännepäin Suomea, niin haluttiin olla ihan kahestaan jouluaatto, mutta käytiin kyllä sitten sukuloimassa (siis suomennettuna: syömässä herkkuja :D) muina päivinä. Tehtiin ekaa kertaa itse jouluruokia ja pipareita, mutta kuusta ei kyllä ollut eikä muitakaan koristeita. Kuusta meille tuskin koskaan tuleekaan, kiitos niiden karvaisten elämänsulostuttajien ;) Oon kuullut tarpeeks "kauhutarinoita" miehen lapsuudesta, miten hyvin bokserit (koirat siis) ja joulukuusi sopii yhteen...

Mut hei, takokaa nyt mun päähän että tässä vaiheessa ei kannata tehdä vielä raskaustestiä. Mä oon koko päivän pyöritelly sitä ajatusta että tekiskö vaiko ei. Järki sanoo ettei mitään järkeä, mutta annas olla kun hetkeks unohtaa sen, niin johan alkaa nipistellä tuolta alavatsasta ja toive nostaa taas päätään. Niin, siis aamupäivällä yhtäkkiä alko noi nipistelyt/vihlaisut ja vaikka mä muistelisin niitä joskus aiemmissakin kierroissa tunteneeni, niin ei vaan tää pää taho uskoa...
 
outik
Niin tuohon Eemin kirjoitukseen piti vielä kommentoimani, että ei todellakaan ole mukava kuulla niitä "päähäntaputtelu-kommentteja" kuin 'se nyt vaan on sellasta'... Onneks meidän lähipiiri on älynnyt pitää suunsa vielä kiinni, mutta odotan vaan millon se kysely alkaa, kun elämä alkaa vähitellen olla sitä normia että ollaan naimisissa, on työpaikat ja on talo. Niin että missäs lapset? Ja kun kukaan ei tiedäkään että me lasta yritetään, niin ei tule niitä sääliviä katseita ja kommentteja.

Mutta tytöt! Mehän sitten ollaan aikuisina ;) niin viisaita ettei aleta kyselemään lapsentekoiässä olevilta vauvasuunnitelmia ja sitten äiteinä (toivottavasti) jätetään ne lapsenlapsikyselyt sikseen. Ja jos joku tulee kertomaan vastaavasta ongelmastaan, voidaan kertoa omista kokemuksistamme ja toivottavasti myös onnistumisistamme. Eikös niin?
 
Moon Fairy
Noista miun jouluvalmisteluista; itse vietin ekaa joulua itsekseni viime vuonna ja ei opiskelijana ollessa pahemmin ollut varaa koristeluihin. :D Tuskinpa tänäkään vuonna tulee satsattua. Ehkä piparia leivotaan, parit tontut seinille ja joululiina pöydälle - se on siinä. Niin ja unohtamattakaan riisipuuroa! Kortteja en jaksa väsätä enkä lähettää, tekstarina saa joulutervehdykset mennä.

Outik, mikä kp sulla nyt sitten on kun testiä tekee mieli hiplata? :D Mulla olis vähän sama ongelma. Nyt kp 27/27-29. Pakko olisi malttaa mielensä vielä pari kolme päivää...
 
Nilla87
Täällähän onkin paljon koira ihmisiä..meilläkin 3 sakemanni..oikein suloinen tapaus..ja todellinen piristäjä..<3<3

Kyllääpä ne likat on taas kirjotellut niin ettei peräs pysy..kiirettä pukkaa mulla..onneks ni ei tartte miettiä tätä mitä lie vuotoa...en vieläkään siis osaa sanoa:( vuoto jatkunut yhtärunsaana nyt 5pvää...eikä taida loppua tulla jtn luokittelenko tämän nyt sitten km...ja koska odottelen sitten menkkoja..miten se eemi nyt menikään..olitkos sää lekuris..mä en millään haluis mennä lääkäriin ihmettelee...vaik varmaan helpottas oloa ku tietäs jotain..

Mut nyt pakko mennä tappaa jotain mustia pikkusia ötököitä keittiön kaapeista mitä lie jauhoista muroista jostain tulleita..muilla kokemusta???Tää on jo aikasemmassakin asunnossa tehty kerran siis tyhjennetty ja pesty ja heitetty kuivamuonat roskii..josko tänne asuntoo mahtus viileäkaappi mihin sais kaupasta tuodut valmiiks ötököil varustetut jauhot viileään jolloin ne ei leviäis eikä eläis:( tää on niin masentavaaaa

Plussia kaikille!!!blopblopblop..

Moonfaryy ja outik onpas jännäää...ja kannattaa malttaa ettei tule vaan turhia negoja testattua..vaik raskaana jo oletkin olisitkin:D MALTTIA SE ON VALTTIA..tai näin ne väittää tiiä sitten;)

Eemi...voikunpa mäkin jaksaisin ja ehtsin tekemään ihan omin kätösin joulukorttei:(
Täällä syötiin sunnuntaina kinkut ja laatikot ja kaikki muut jouluherkut torttui myöten ai että kun oli hyväää(pikkujouluruokaa ajoissa)
 
Eemi
Outik, mulla näytti herkkä testin selvän plussan silloin, kun menkkojen aikaisintaan olisi pitänyt alkaa (kierto hiukan heitellyt), muistaakseni 10 päivää oviksen jälkeen. Jotta herkällä kyllä uskaltaa testata vaikka heti huomenna... Se on kyllä tosi yksilöllistä, näkyykö vielä silloin, kaikilla ei näi. Ja niin kuin Nilla sanoi, se nega on niiiin masentava.

En mäkään ennen mitään joulukortteja itse väsäillyt, parina viime vuotena oon kuitenkin ollut niin "mummo" että oon sen tehnyt. ;)

Joo, no mä en tasan ahdistele muita, että "koskas niitä lapsia sitten...?" Voin kyllä kysyä, että haluaisitteko lapsia, mutta muuten en. Muunlaiset utelut olen itse kokenut aika vaikeina. Esim. uusien naapurien kysymys: "no jokos olette lapsia miettinyt?" Mä menin ihan hiljaiseksi, mies siihen sitten vaan raihalliseen tyyliinsä, että ollaan me niitä mietitty. Mietitty ollaan tosiaan, sairaan paljon! Harmi vaan, ettei homma sillä ratkea. ;)

Oma äiti on kyllä paras, itse tehnyt lapset parikymppisenä, mutta ei tosiaankaan painosta. Vaikka haluaisi sekin jo mummuksi, sen tiedän... Mutta mutta, nyt tämä lähtee syömään. Kortitkin ovat heijastimia vaille valmiit!
 
outik
Mulla on vasta kp 24 menossa ja kierrot on heitelly 25 ja 28 päivän välillä. Enimmäkseen on ollu tota 25 päivää, jonka takia oonkin kärsimättömänä ne aikasemmat negat ehtiny testaamaan, kun just niinä kertoina on kierto venyny. Nyt mä kyllä olettaisin oviksen perusteella, että tohon 28:aan ollaan menossa, joten ois ihan tyhmää testailla jo... Kyllä tää täällä kotona sujuu, kun on kaikkee muuta ajateltavaa, mut töissä ehtii siinä konetta naputellessa miettiä kaikkea ja sormet syyhyää ;) Mut pakko odotella ainakin tonne loppuviikolle...ihan pakko...

Niin ja mulla on just sellanen herkkä testi tuolla kaapissa odottamassa. Että älä Eemi yhtään yllytä ;D

Mut Moon Fairy, sullahan on nyt jännät päivät menossa :) Toivotaan plussaa!
 
Moon Fairy
Plussatuulia sullekin outik! Mullakin sattuu oleen kaapissa herkkä testi, ja on tosta oviksesta ainakin se 10 päivää kulunut. En taida vaan uskaltaa testata. :/ Tänään on tissit kipeytynyt, ja suihkussa pari kertaa kumartuessa tuntui siltä että olis yhtäkkiä 10 kiloa lisää tullut rintavarustukseen. Kovin piinaavia nää vikat päivät, ärh! Jos täti punainen ei kaahaa kylään viimeistään ylihuomenna, teen testin torstaina (jos maltan sinne asti)...

 
Mneme
voi Nilla... kurja kuulla et meet samassa jamassa ko mie tossa muutama vko sitten... ei kiva tunne ollenkaan, jaksamisia... ja ötökän karkoitus onnea! meil on vaan noita "hetelmäkärpäsiä" ja hiiriä roskiksessa... eli karkoitus ohjeita ei ole...

outik ja moon fairy: nyt blopblop +puuuuuhhhh+ !!!
 

Yhteistyössä