Vuodenvaihteessa elämäntaparemontin(laihdutuskuurin) alottaneita paikalla? Onko onnistunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "elli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"elli"

Vieras
Täällä paikalla yksi onnistunut. Viime marraskuussa päätin että aloitan kuntokuurin vähän etuajassa, normaalisti kun siis usein ihmiset alottaa tammikuussa...:)

VHH:n ruokavalio tiputti painoa nopeasti ja lenkkeily alkoi pikkuhiljaa maistua, vaikka melkoista pakkopullaa aluksi olikin. Lähtöpaino oli 72kg ja nyt painoa on 59kg (pituutta 171cm)

Kahden raskauden jälkeen paino oli jämähtänyt. Söin karkkia kaksin käsin ja illat makasin sohvalla. Töissä liikuin kyllä ja huomasin miten helposti hengästyin ja miten liikkuminen oli vaivalloista.
Nyt hoikempana ja parempi kuntoisena askel on kevyt ja töitä jaksaa tehdä paremmin.

Harmillista, mutta nyt huomaa miten inhottavia ja kateellisia ihmiset osaa olla. Muutoksen myötä olemukseni on ehkä reipastunut, olen innostunut sporttisista vaatteista ja koko on tietysti pienentynyt muutamalla numerolla. Siitä kuulee naljailua, saa osakseen pitkiä halveeraavia katseita ja vaivalloista hiljaisuutta.

Nyt yritän pitää painoa kurissa lenkkeilemällä(nyt en halua enää laihtua, vaan enemmin lisää lihaksia) ja liikkumalla monipuolisesti. Lisäksi katson mitä syön. Saan herkutella, mutta nyt voin vaikka halutessani pitää kuukauden tauon. Vältän turhia hiilareita ym...

Mä olen ylpeä itsestäni että tein sen mitä olin monesti tavoitellut mutta epäonnistunut. Olisi mukava kuulla toisten kokemuksia.

Aloitin vuoden vaihteessa ja paino on pudonnut melkein 12 kiloa ja olen taas normaalipainoinen bmin mukaan :)
En ole kohdannut mitään naljailua tai muuta kyräilyä.

Yhteistyössä