Vuodosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sari

Vieras
Eilen tuli vähän toffeenväristä vuotoa mullakin rv 8+6,
koko yön oli maha aika kipee ja nyt aamustakin vieä kauheesti vihloo ja juilii, mut vuotoa ei ole kyllä enempää tullut. Kävin eilen kampaajalla, ja kun kampaaja hieroi hiuksia pestessä päätä, mua vihlaisi ja juili saman aikaisesti vatsasta. En kehdannut sanoa kampaajalle, että lopettaisi pään hieromisen. Voiko sillä olla tekemistä sen kanssa ?
Onkohan tämä nyt alkavaa keskenmenoa ?

Olisim tänään mennyt yksityiselle gynelle, mutta aikoja ei löytynyt mistään. Voinko mennä esim. kättärille jos vuotoa tai kipuja alkaa esiintyä enemmän ?

Hei,

Mulla alkoi semmoinen varmaan saman tyyppinen vuoto rv 5+ ja viikkoa myöhemmin meni kesken=(. Keskenmeno vuotoa edeltävänä iltana mahaa vihloi niin kovasti etten meenannut pystyä olla missään asennossa.

Jos vuotoa tulee enemmän (verta ja klimppejä) kannataa varata aika lekuriin, sama jos kivut ovat kovia.

Tietty tuo vuotosi ja kivut voivat johtua muustakin. Toivotaan että kaikki on kunnossa.

Kiisto vastauksesta, osaatko sanoa viel voinko mennä kättärille suoraan ?, kun kaikissa mehiläisissä ajat mennyt ainakin viikoksi eteenpäin. Mihinkään kunnalliseen ei huvittais mennä.

Itse porhalsin tuonne naistenklinikalle. Sillon oli sunnuntai joten neuvolaankan en voinut soittaa ja kysyä neuvoa.

Suosittelen soittamaan ensin neuvolaan josta varmaan opastetaan eteenpäin.

Käsittääkseni kättärille voi mennä päivystykseen, jos on vuotoja. Kannattaa soittaa sienne kuitenkin ensin!! Tsemppiä ja toivotaan, että kivut johtuivat jostain normaalista!!!

Moi,

mulla ollut sama ongelma, pikkusen vuotoa tullut (rv 7). ÄLÄ JOUDU PANIIKKIIN, kolmanneksella odottajista esiintyy vuotoa alkuraskaudessa! Kaikki voi olla ihan hyvin, kunhan vuotoa tulee vähemmän kuin kuukautisten aikaan eikä kovia kipuja esiinny.

Itse sain toissapäivänä kyllä varattua eiliseksi ajan mehiläiseen, gyne tarkasti tilanteen ultralla ja kaikki näyttyää olevan hyvin. Häneltä ja neuvolasta sain vain neuvon ottaa rauhallisesti, ei saa urheilla eikä olla yhdynnässä. Vasta sitten, jos vuoto jatkuu pari viikkoa, siitä tulee runsasta tai on kovia kipuja, pitää lähteä Naikkarin päivystykseen.

Tsemppiä!

Yhteistyössä