V
"vieras"
Vieras
Eiks se vähän niin mene, että kun kirjoitat vuokrasopimuksen, hyväksyt silloin asunnon kunnon ja varustelutason. Rikkoutuneiden tilalle voi ja pitää sitten vaatia uutta tilalle/korjausta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minun mielestä vuokranantaja, oli sitten yritys tai yksityinen henkilö, ei ole velvollinen ostamaan mitään asuntoon sen jälkeen, kun vuokrasopimus on tehty. Eikä kyllä ehkä ennenkään sitä. Niin se vain menee, että joko vuokraat omasta mielestäsi kohtuuhintaan sellaisen kodin, jonka varustetaso tyydyttää tai sitten hommaat sellaisen itse, omalla rahalla.
Vähän ihmetyttää joskus ihmiset, jotka vaatii vuokra-asunnoiltaan vaikka mitä - ja eivät sitten suostu maksamaan korkeampaa vuokraa. Niin kuin vuokranantaja olisi joku hyväntekijä, jonka kuuluu tarjota tiettyjä juttuja ihan ilmaiseksi. Ja samalla pelottaa toisten asenne, että vuokra-asunto olisi jotenkin oma, jossa saa elää miten lystää ja pitää lemmikkejä ja polttaa sisällä vaikka sopimus sen kieltäisi.
Huh, onneksi sittenkin päädyttiin myymään meidän kaksio eikä lähdetty vuokraamaan. Ehkä joskus sitten.
Itse sinä sen sanoit
Miksi muutit koko asuntoon, tuskin sinä sinne muutit näkemättä asuntoa. Mistä nyt moinen vimma saada kaikki,olisit miettinyt silloin tai laita uusia hakemuksia sisään jossa vaadit sinulla olla kaikki hienoudet muuta yksityiselle jos muuten et saa sitä mitä kaipaat
Minun mielestä vuokranantaja, oli sitten yritys tai yksityinen henkilö, ei ole velvollinen ostamaan mitään asuntoon sen jälkeen, kun vuokrasopimus on tehty. Eikä kyllä ehkä ennenkään sitä. Niin se vain menee, että joko vuokraat omasta mielestäsi kohtuuhintaan sellaisen kodin, jonka varustetaso tyydyttää tai sitten hommaat sellaisen itse, omalla rahalla.
Asuntojen ylläpitäminen hyvänä ja nykyaisena maksaa rahaa. Eli sinunkin on maksettava rahaa, että saat sen minkä koet olevan tyydyttävä varustetaso.
Sanos muuta
kukaan ole niin urpo että käy jälkikäteen vaatimalla vaatimaan asuntoonsa hienouksia jos ei sitä ole jo silloin alussa heti tajunnut pyytää