Hae Anna.fi-sivustolta

Vuokra-asunto

Viestiketju osiossa 'Turkki' , käynnistäjänä Halukas, 01.02.2006.

1. Halukas Vierailija

Onko suomessa ketään yksityistä joka vuokraa asuntoja turkista. Olen itse menossa sinne keväällä ja kesällä niin olis ihan kiva saada suomalaisen kautta asunto kun en tykkää asua hotellissa. Tai sitten Tietääkö kukaan sivuja joilta voi löytyä vuokra-asuntoja.

Kiitos jo valmiiks...

2. Mindi Vierailija

Interhome vuokraa asuntoja myös Turkista http://interhome.fi

Hyvä ja luotettava firma. Olemme käyttäneet.

3. Mindi Vierailija

Sori, siis http://www.interhome.fi/

4. Halukas Vierailija

Lisätään vielä et mielellään alanyasta...

5. Esko Kalervo Vierailija

Itse vuokrasin asunnon Ismail Y?ldiz?ltä:
    nwp.alanya@netti.fi
    Puhuu hyvin suomea.

6. janiko Vierailija

Ja missäpäin turkkia tämän ismailin asunto on?

7. a.m Vierailija

http://www.2base.com/turkki/

8. moisun Vierailija

www.nwp-sl.com tai www.nwphomes.com

9. Moisun Vierailija

hei kun vuokraat alanyasta kodin niin muista katsoa tarkkaan asunnon sijainti kartasta tai vaadi alennusta. Nwplla yksi asunto Obassa ja sielta matkaa keskustaan yli 4km. Bussit menevat paakatua tai cevreyolua pitkin.Kaukana. Riippuu myos mita haet.Ismail pystyy jarjestamaan myos Alanyan keskustasta jos on tarpeeksi aikaa.p 905322730049

10. askim Vierailija

Paljonkohan maksaisi esim. istanbulista asunto vuokralle 2 kuukaudeksi? entä marmariksesta? tietääkö kukaan? tuleeko halvemmaksi asua halvassa hotellissa?

11. Alanyalainen Vierailija

EN tieda Istanbulin tasosta mutta ehka suomi24.fi sivujen Zeynap tietasi koska asuu Istanbulissa.Istanbulissa muista etta etaisyyden pitkat ja kummalta puolelta Anatolian vai Euroopan puolelta?Kaupunki 240km pitka.Uskoakseni Marmaris ja Alanya kalustettu asunto hinta 400Eur korvilla ja sahkot ja vedet paalle.Joudut maksamaan myos loppusiivouksen ja huolejtimaan etta lakanat on pesty lopulsi tai kustannukset peritaan sinulta ja kesalla turistiaikana viela enemman. Katso etta on pyykkikone.!

12. askim Vierailija

Alanyalainen, miten itse asut Alanyassa? Jos saa tiedustella? :)

13. siisti Vierailija

Te suomalaiset jotka omistatte asunnon turkissa ja ette ole siellä kokovuotta oisko teiltä mahdoll........mistä sais tietoa?

14. Alanyalainen Vierailija

Asun omassa asunnossani jota en vuokraa kenellekaan. Vuokralaiset eivat jata siistiksi paikkoja ja rikkovat kaiken!Ei omaa kotiaan hullukaan vuokraa. Ihmıset eivat valita.
    Miksi et kysy nwplta jossa Ismaıl Yıldız p +905322730049. He vuokraavat suomalaisten omıstamia asuntoja ja mita olen kuullut tyytyvaisia asiakkaita. Samoin www.2base.com.tr. Kumpikin pyytaa suositteloija ennenkuin vuokraavat asunnon

15. Alanya sunlife Vierailija

Josetsitkiinteistöjen,omaisuuden,Villa,Huoneisto,maantaikaupallisetSijoituskiinteistötAntalya,Kas,Kalkan,Fethiye,Bodrum,Marmaris,Kemer,Ankara,Istanbul,AlanyataiympäröiviäalueitakutenOba,Mahmutlar,Konaklı,Avsallar,İncekum,Belek,Side,Kargicak,rakennettuataiGazipasauskommeteitävaikuttunutAlanyaSunlifeRealEstatekäsityötaitoa.
    www.alanyasunlife.com

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari