vuokranmaksu

  • Viestiketjun aloittaja Juhani
  • Ensimmäinen viesti
Leena
Olen opiskelija tyttönen tampereelta,en tarvitse vuokranmaksajaa sen sijaan vetelisin mielelläni tälläisia limanuljaska ""jammuja""perseeseen vesimeloonilla.Mikä parasta voisin maksaa sulle muutaman euron.Luuletko jumalauta että joku minun kaltaiseni haluaisi tavaransa tärvellä sinun vehkeilläsi hyi helvetin fabu!
 
Leena
Niinpä niin taisi olla limanuljaskan oma kirjoitus.Mikä ihmeen typerä kuvitelma viisikymppisillä miehillä on kun ihan oikeastikko ne luule että me parikympphset naiset haluttais niitä naida.Ainoastaan unissasi fabu.
 
Sanna
No onneksi en niin rahapulassa ole,että kerjäämään tarvitsisi alkaa.Lähinä olisin ihan vaan urheilun vuoksi.Taitaa olla niin ettei huumorintajusi ole vahvin ominaisuutesi.Sääli sillä itse en niin miehen iästä välitä,huumorintajusta kylläkin.
 
Sanna
No onneksi en niin rahapulassa ole,että kerjäämään tarvitsisi alkaa.Lähinä olisin ihan vaan urheilun vuoksi.Taitaa olla niin ettei huumorintajusi ole vahvin ominaisuutesi.Sääli sillä itse en niin miehen iästä välitä,huumorintajusta kylläkin.
 
Juhani
Olet aivan oikeassa.Parikymppisen parin vuoden koke-
musta ja taitoja ei voi edes verrata 47 vuotiaan taitoihin
ja kokemukseen. Jos on kolmekymmentä vuotta enemmän
harrastanut seksiä,niin kai siinä ajassa jotain on oppinut.

Parikymppisen ainoat hyvät puolet ovat tiukkapilluisuus
ja kiinteä vartalo. Esim. Sannan suhteen kyllä kyydin
määrää 47 vuotias ja siinä on Sannallakin vauhdissa py-
symistä.Oppia ikä kaikki on hyvä viisaus,nuoret vain luu-
levat heti kaikki osaavansa.
 
Leena
Voi voi nyt kun jäit kiinni herneiden vedosta yrität epätoivoisesti korjata tilanteen rehvastelemalla naimataidoilla.Säälin nyt vielä enemmän sua!Ja nyt selvisi miksi haluut nuoria kun ne on kireitä ja sulla on niin pieni
 

Yhteistyössä