vuokratakko vai myydä hääpuku?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja morsian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

morsian

Vieras
Ostin vuosi sitten naimisiin mentäessä mielestäni kauniin puvun. Nyt se pyörii turhaa kaapissa. kannattaisiko se myydä, vai voisiko saada "omatpois" vuokraamalla. Se on ollu muutaman kerran myynnissä huuto.netissä mutta ei oo tullu kyselyjä.

Mulla on sama ongelma kun ap:lla.
Puku on todella kaunis mutta melko pientä kokoa eikä mennyt kaupaksi kun kokeilin vähän aikaa huutonetissä sitä myydä.
Tylsä säästää sitä tuolla pölyyntymässä mutten tiedä miten saisi sen myytyä, tuolla nettikirppareilla hukkuu tuhansien pukujen joukkoon....

Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:
mä en voisi ikinä myydä tai antaa kenenkään käyttää hääpukuani! Tuolla se on kaapissa säilössä.:) Tyttäret saavat aikanaan käyttää jos haluavat.:)

mulla on ihan sma juttu, siinä puvussa on niin paljon tunnetta että en ikinä luovu siitä!

Se vie oikeesti tilaaki niin paljon ettei se tänne pieneen kaksioon mahu kohta sekaan. Pitäs päästä ylimääräsesta kamasta eroon. Mä otan hunnun itselleni ja teen siitä vauvalle kastemekon. Säilytän myös ison rusetin mikä siinä oli. Muut muistot jääköön sit valokuva-albumiin.

Minä möin tuolla amoriini.fi:ssä. Hinnasta jouduin vähän tinkaamaan kyllä. Olihan sillä toki tunnearvoa mutta kun ei ole tilaa eikä siihen aikaan juuri rahaakaan niin möin pois pölyttymästä. Ei sitä kuitenkaan olis sieltä kaapista paljoo tullu katteltua. Parinkymmenen vuoden päästä sitäkään tuskin kukaan haluaa käyttää kun on jo sitten niin "vanhaa" mallia. :/

Yhteistyössä