Vuorisen Juoppohullu-kirjat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kahvikatti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kahvikatti"

Vieras
en oo ennen tutustunut näihin Juha Vuorisen Juoppohullun päiväkirjoihin. Otin kirjastosta päiväkirjan 3, eli Raskausarpia. Aattelin, että raskaus vois olla aihe, josta sais revittyä huumoria ihan hyvin miesnäkökulmasta. Joo-o, hetkittäin toimii niin, että oon nauranut ihan ääneen. Mutta, mä en tajua kun mua ei yhtään naurata, ennemmin ällöttää ne panojutut yms. samaan aihekenttään liittyvät jutut. Onks noi muut päiväkirjat samaa? Kyllä mä nyt kirjoista pystyn seksikohtauksia lukemaan, mutta tää nyt alkaa mennä jo vähän yli.

Mitäs kirjoja suosittelisitte? Alkaa toi chiclitti tökkii ja dekkareidenkaan verenvirtausta ei jaksais. Hyvänmielen kirjoja, joissa olisi huumoria :)

[QUOTE="vieras";28768845]Juoppohullun päiväkirjaa luin muutaman sivun. Tuskin koskaan jää joku kirja lukematta.[/QUOTE]

minäkin olen hyppinyt yli sivutolkulla, liika on liikaa :) ajattelin vain, että onko vika minussa, jos olen vaikka "siveydensipuli", tosin en ole varmaan kertaakaan sanonut ääneen sanaa p*ll* tai m*lkk* ;)

[QUOTE="vieras";28768839]Eve Hietamies ei osaa kirjoittaa. Ei kukaan Hietamiehistä. Siksi kai ne junttiurpojen jutut uppoaa kansaan.[/QUOTE]

Meinaatko, että kun ei junttiurpot osaa kirjoittaa ja kansa ei osaa lukea, niin siksi myynti on helkkarin hyvää :)

Mutta mihin perustat väitteesi: "ei osaa kirjoittaa"? Oletko sitä mieltä, että kun mainitsemasi "kansa" pitää näistä, niin ne eivät ole oikeaa kirjallisuutta?

Yhteistyössä