vuosipäivä

  • Viestiketjun aloittaja sara
  • Ensimmäinen viesti
hakana
Me juhlitaan joka kuukausi kuudetta päivää, kun rakastuttiin tammikuun kuudes päivä ensisilmäyksellä. Sellaisen rakastumisen kokee ehkä vaan kerran elämässään, niin kyllä siinä on mielestäni aihetta juhlaan. Ja on muutenkin kivaa, kun on pientä juhlaa arjen keskellä, jotain luksusta ja romanttista.

sama juttu ^^ yhdessä ollaan oltu 3 ja puoli vuotta, joka kuukausi "meidän päivänä" muistetaan toisiamme vaikka pelkästään yhdessä ololla :) laitetaan extra kauniita tekstareita toisellemme ja toivotetaan hyvää kuukausipäivää :D hieman hassua mutta siitä on tullut vuosien mitään "meidän juttu" :)
 
Viimeksi muokattu:
OT
[QUOTE="negatiivinen";10642305]Näin viiden vuoden jälkeen olisi kiva tietää vieläkö aloittaja on yhdessä "tosirakkautensa" kanssa. Tuskin ;) Vuoden yhdessäolo ei ole edes pitkä aika, muille kuin teineille.

Nyt voikin sitten aloittaja miettiä, auttoiko se että juhlitte suurinpiirtein joka viikko sitä päivää kun tapasitte pitämään suhteen hengissä. Kun me pitkään suhteissa olleet joita täällä jo viisi vuotta sitten haukuttiin negatiivisiksi porskutamme vieläkin onnellisesti suhteissamme vaikka vuosipäiviä ei juhlitakaan.[/QUOTE]

Minä ainakin olen saman miehen kanssa kuin viisi vuotta sitten, ja olemme edelleen yhtä onnellisia kuin viisi - tai kymmenen - vuotta takaperin.

Me emme juhli seurustelun aloittamisen vuosipäivää, sillä emme kyllä kumpikaan tiedä, että mikä se päivä sitten olisi... Uteliaisuudesta kysyn samaa kuin joku jo aiemmin, että mistä ne tiedätte sen päivän niin tarkalleen :)

Me tapasimme aikoinaan juhannuksen jälkeisellä viikolla ja se oli rakkautta ensi silmäyksellä. Tapailla aloimme kuitenkin joskus saman vuoden syyskuussa, kuun loppupuolella. Yhteen muutimme siitä noin puolentoista vuoden päästä. Eli en itse tosiaan tiedä edes ensimmäisten "virallisten" treffiemme päivämäärää, tarkasta ensi tapaamisen päivämäärästä nyt puhumattakaan.

Tämä ei tarkoita silti sitä, ettemmekö mitenkään ja koskaan juhlistaisi arkeamme mitenkään. Kihlapäivää emme erikseen juhli, sillä kihlauduimme aikanaan jouluaattona. Hääpäivänä teemme aina jotakin spesiaalia, samoin vietämme syntymäpäiviä ja nimipäiviä. Itse asiassa teemme joka kuukausi jotakin kivaa spesiaalia kahdenkesken.
 
niin
...Voi luoja, minkä ikäsiä olette? Ymmärrän jos ihmiset juhlii hääpäivää, mutta jotain vuosipäivää... Oletteko kenties kysynyt:""alakko styylaan mun kanssa"", vai lasketteko vuosipäivän jostain ekasta näkemisestä/treffeistä/panosta...??? En ymmärrä, mitä turhaa touhua... Pakollista ""hei tänään kultsi juhlitaan meidän VUOSIPÄIVÄÄ!!!"" Ja varmaan hirvee haloo jos poikaystävä unohtaa väkisin keksiä jotai kivaa. Eikö sitä rakasta pitäsi muistaa joka päivä. Syömässäkin voi käydä, tai kukkia ostaa ihan minä päivävä tahansa. Sponttaanius on valttia, asiat pitää tehdä sillon kun se tuntuu hyvältä. Joskus tulee vaan ikävä tmv. ""halu"" ostaa jotain pientä kivaa rakkaalle, tehdä jotain herkkua, järjestää jotain kivaa puhaa tmv. ihan yllättäen ""kesken päivää"" kun tajuaa miten ihana se on kuinka paljon sitä rakastaa. En ymmärrä mitä järkeä on suunnitella viikkokausia jotain ""kivaa pikku juttua"" ja kysyä vinkkiä nettifoorumilta... Niitten pienien kivojen juttujen tulisi tulla suoraa sydämestä!!! Ja anteeksi jos joku loukkaantuu, se ei ole tarkoitukseni, kerron vain oman mielipiteeni...

asiaaaa
 
Viimeksi muokattu:
Ihmettelee
Ihminen kysyy yksinkertaisen kysymyksen voiko siihen vaan vastata? Mitä helvetin väliä juhliiko vai ei? Muistaako vai ei? Jotkut haluaa jotkut ei, minä itse haluan muistaa päivää jolloin tapasin minulle rakkaan ihmisen ja muistaa sitä tunnetta joka pisteli vatsanpohjalla kun sai ensimmäisen suudelman yms. Ehkä olen romantikko, ehkä naiivi. Ei minua kiinnosta eroanko hänestä vaikka heti huomenna, mutta poikaystäväni on minulle rakas ja tärkeä joten miksi en haluaisi muistaa sitä hetkeä jonka johdosta olen vielä kaksi vuotta jälkeenpäin taivaallisen onnellinen? Ei asiasta tarvitse tehdä valtavaa draamaa, eikä sillä väliä vaikka poikaystäväni ei edes muistaisi koko päivää tai haluaisi juhlia mutta haluan näyttää hänelle että muistan vieläkin sen hetken kun ymmärsin että hän on minun ja minua varten. Onko siinä jotain väärää että haluaa näyttää että välittää? Toki, rakkautta pitäisi näyttää joka päivä, mutta ei se siitä väärää tee että pitäisi jotain päivää toista erikoisempana. Ja edelleen, jotkut ovat eri mieltä. Teillä on siihen lupa ja meillä on lupa viettää vuosipäivää jos niin haluamme.

Tämän keskustelun tarkoitus oli kuitenkin jakaa neuvoja että mikä olisi hauska tapa viettää vuosipäivää tai yllättää seurustelukumppani, joten voisiko joku vsatata kysymykseen, koska MINUA kiinnostaa tietää, kiitos?

Ps. jos vastaus on jotain että voi sinua 22 vuotiasta teiniä kun olet niin umpirakastunut ja naiivi romantikko niin ei tarvita vastata, koska en minä sitä kysynyt. Kiitos!
 
16vee pentu
öööö...
en nyt oikeen tajua. ite oon seurustellu kohta kaks vuotta mun poikaystävän kanssa (hän 15 minä 16) ja me juhlittiin meijä ekaa vuos päivää. ja myös tuota tulevaa seuraava. piettiin itseasias molemmat itsestäänselvyytenä et sitä jotenki muistetaan. nii sitä en nyt tässä tajua et miksi JUMALAUTA AIKUISET IHMISET tulee tänne valittamaan kun toiset haluaa sitä vuosipäiväänsä juhlia ja toiset ei? eikös se riipu ihan suhteesta? jotkut tykkää siitä et muistetaan ja ilahdutetaan toista sillon kun siltä tuntuu ja toiset tykkää muistaa enemmän sillon kun on joku juhla pv (joulu,synttärit,uusvuos,vuospäivä etc).
Mutta nyt vastaus kysymykseen: Aamulla kävelin poikaystäväni luo ja tein hänele aamupalan. syötiin ja aamupäivä makoiltiin vaan sängyssä ja pantiin(perus teineilyä). päivemmällä käytiin sit siellä missä ekan kerran tavattiin ja kierreltiin keskustassa. sitten mentiin leffaan ja käytiin syömässä yhessä ravintolassa. sit mentiin viel illaksi hänen luo ja katteltiin pihalla tähtiä. annettiin toisillemme pienet lahjat.
musta oli oikee kivaa ja kyl sitä oli pirteempi pariviikkoa semmose kaamoksen keskellä.
 
Hohhoijaa
öööö...
en nyt oikeen tajua. ite oon seurustellu kohta kaks vuotta mun poikaystävän kanssa (hän 15 minä 16) ja me juhlittiin meijä ekaa vuos päivää. ja myös tuota tulevaa seuraava. piettiin itseasias molemmat itsestäänselvyytenä et sitä jotenki muistetaan. nii sitä en nyt tässä tajua et miksi JUMALAUTA AIKUISET IHMISET tulee tänne valittamaan kun toiset haluaa sitä vuosipäiväänsä juhlia ja toiset ei? eikös se riipu ihan suhteesta? jotkut tykkää siitä et muistetaan ja ilahdutetaan toista sillon kun siltä tuntuu ja toiset tykkää muistaa enemmän sillon kun on joku juhla pv (joulu,synttärit,uusvuos,vuospäivä etc).
Mutta nyt vastaus kysymykseen: Aamulla kävelin poikaystäväni luo ja tein hänele aamupalan. syötiin ja aamupäivä makoiltiin vaan sängyssä ja pantiin(perus teineilyä). päivemmällä käytiin sit siellä missä ekan kerran tavattiin ja kierreltiin keskustassa. sitten mentiin leffaan ja käytiin syömässä yhessä ravintolassa. sit mentiin viel illaksi hänen luo ja katteltiin pihalla tähtiä. annettiin toisillemme pienet lahjat.
musta oli oikee kivaa ja kyl sitä oli pirteempi pariviikkoa semmose kaamoksen keskellä.
On teillä verbit vuosipäivän yhteydessä. "Pantiin". Eikös silloin edes rakastella...?

Niiiiin teinimeininkiä, että kohta saatte viettää eronne vuosipäivää. :)
 
Viimeksi muokattu:
seurustelija
...Voi luoja, minkä ikäsiä olette? Ymmärrän jos ihmiset juhlii hääpäivää, mutta jotain vuosipäivää... Oletteko kenties kysynyt:""alakko styylaan mun kanssa"", vai lasketteko vuosipäivän jostain ekasta näkemisestä/treffeistä/panosta...??? En ymmärrä, mitä turhaa touhua... Pakollista ""hei tänään kultsi juhlitaan meidän VUOSIPÄIVÄÄ!!!"" Ja varmaan hirvee haloo jos poikaystävä unohtaa väkisin keksiä jotai kivaa. Eikö sitä rakasta pitäsi muistaa joka päivä. Syömässäkin voi käydä, tai kukkia ostaa ihan minä päivävä tahansa. Sponttaanius on valttia, asiat pitää tehdä sillon kun se tuntuu hyvältä. Joskus tulee vaan ikävä tmv. ""halu"" ostaa jotain pientä kivaa rakkaalle, tehdä jotain herkkua, järjestää jotain kivaa puhaa tmv. ihan yllättäen ""kesken päivää"" kun tajuaa miten ihana se on kuinka paljon sitä rakastaa. En ymmärrä mitä järkeä on suunnitella viikkokausia jotain ""kivaa pikku juttua"" ja kysyä vinkkiä nettifoorumilta... Niitten pienien kivojen juttujen tulisi tulla suoraa sydämestä!!! Ja anteeksi jos joku loukkaantuu, se ei ole tarkoitukseni, kerron vain oman mielipiteeni...

Toivottavasti satut vielä seikkailemaan näillä foorumeilla ja huomaat viestin... Mielestäni on kyllä ihan pariskunnasta kiinni viettääkö kuukausi/vuosipäiviä vai ei. En näe siinä mitään naurettavaa tai epäaitoa jos tahtoo suunnitella tietyn erityisen päivän aamusta iltaan, päinvastoin pitäisi antaa arvoa sille, että näkee vaivaa. Ehkä sulla itelläs on joku puute/kaipaat tälläista ja olet vaan niin katkera? Hanki ne kokemukset ensin ja tule vasta sen jälkeen jakelemaan näkemykses
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä