vuotaa!!

  • Viestiketjun aloittaja märät pöksyt
  • Ensimmäinen viesti
märät pöksyt
Hei naiset! Miten on teillä valkovuodon laita? Tiedän, että on normaalia, että se lisääntyy raskauden aikana. Mutta itselläni valkovuoto on tosi runsasta ja hieman kellertävää väriltään. Aamupäivisin vuodan enemmän ja iltaa kohden vähemmän... raskausviikkoja on takana 23. Mitään kutinaa tai punoitusta ei ole, joten kyseessä ei kai ole hiiva... Vuoto on hajutonta. Onko muilla pöksyt märkinä?
 
Tp
No kyllä! Outoa sinänsä että valkovuotoa piisaa enempi kuin kotitarpeiksi mutta silti on limakalvot niin kuivat että ei oikein tahdo petipuuhat sujua =(((. Kuulemma normaalia raskausaikana, mutta jos alkaa tulla kutinaoireita niin se voi olla jo hiivaa. Itse käytin yhden Gyno-Daktarin -puikkokuurin rv 32 ja auttoi hetkeksi myös valkovuotoon. Nyt olen jo rv 34+3.
 
Jep
Jep ihan sama homma täällä ja rv 24 mennään...En ole ainakaan huolestunut kun ei kirvele eikä ole epäilyttäviä hajuja.Mullakin hieman kellertävää ja runsasta vuotoa päivisin,illalla vähemmän kotona ollessa.Hassua sekin et sit kun kosteutta tarviis ja halut jyllää miehen kans niin alapää kuiva:-( kummallista...
 
Che
Lorisee täälläkin.

Puoleenväliin raskautta olin ""kuiva"", sen jälkeen alkoi tapahtua. Nyt aamupäivisin todellakin hulahtelee.

Ja mitä petipuuhien kuivuuteen tulee, niin kannattaa sitten kokeilla sitä äippäpakkauksen mukana tulevaa liukuvoidetta ;-D

Che 30+2
 
rv 32
Kyselenpä aiheesta minäkin.

Mulla on ollut muutama päivä todella runsasta valkovuotoa, siis tosiaan ""hulahtaa"" pöksyihin. Mutta se ei ole vetistä ja kirkasta vaan tulee isoina vaaleankeltaisina venyvinä klöntteinä (eka säikähdin että nytkö se limatulppa jo tulee). Vähän kuin oviksen aikaan paitsi vielä enemmän. Ei mitään muita oireita, joten en usko että on hiivaa.

Onko muilla tällaista vai onko vetisempää?
 
Täällä kans:)
Sama vika Rahikaisella :) Pikkuhousunsuoja on pöksyissä harva se päivä, ettei housut märkänä tarvii kuljeskella. Mulla viikkoja kasassa 15+3.

Kyselin myös lääkärineuvolassa petipuuhista & limakalvojen kuivuudesta (kärsin siis siitäkin) ja lääkäri sanoi, että liukasteena voi käyttää ihan tavallista perusvoidetta. Eli ei tartte välttämättä erikseen mitään liukastetta ostaa ellei halua.
 
Jep
Mulla oli runsasta valkovuotoa, ajattelin että normaalia onpi juu mutta hiivaksi selvisikin..ei ollu mitään ihmeellisempiä oireita. Ainakin voipi kokeilla apteekista ilman reseptiä saatavaa laksatiivista pesuainetta, joka tasapainottaa alapään meininkejä :)
 

Yhteistyössä