Vuotava nänni

  • Viestiketjun aloittaja normaalia?
  • Ensimmäinen viesti
normaalia?
Olisikohan teistä mammoista apua minulle?


Olen 22-vuotias nainen ja eilen säikähdin, kun huomasin että vasen nännini oli vuotanut yöpaidan läpi. Ei siis verta, vaan ""maitoa"" vai mitä sieltä nyt sitten voisikaan tulla.

Olen huomannut saman joskus aikasemminkin rintaliiveistäni, että aivan kuin sinne olisi vuotanut jotain. Määrä on siis hyvin pientä.

Syön pillereitä, mutta tässä kierrossa unohdin ottaa keskivaiheilla yhden pillerin ja harrastimme seksiä mieheni kanssa. Muutama päivä tämän jälkeen kärsin todella pahasta pahoinvoinnista vuorokauden. (En silti oksentanut.)

Menkat alkoivat pari päivää myöhässä.

Syön pillereitä 9-12vkoa putkeen (niin kovat menkkakivut, että gyne määräsi näin).

Voiko nyt siis olla mahdollista, että olisin raskaana? Vai onko tällaiset oireet ihan normaalia? Lähinnä tuo nännistä tiputtelu.
 
jaana
Oletko syönyt lääkkeitä joiden sivuvaikutuksena voisi olla maidon tulo rinnoista?

Yleensä maitoa voi raskaana ollessa alkaa vuotamaan rinnoista ehkä jo 8viikon raskauden jälkeen voi tietenkin aikaisemmin. (itselläni tullut maitomaista eritettä rv12 rinnoista satunnaisesti)
 
bambi
Minulla tuli ennen raskautta tai sen yritystäkään hieman maitomaista eritettä molemmista nänneistä. Luulin tietysti että nyt mulla on syöpä tai jotain vakavaa! Lääkäri otti jotain kokeita + raskaustestin ja sanoi, että ei syytä huoleen, joku heitto hormonitoiminnassa (itse ajattelin myöhemmin että saattoi olla ""oire"" vauvahaaveista...). En ole syönyt pillereitä moneen vuoteen. Luulisin että ei vakavaa, mutta tietty kannattaisi tehdä raskaustesti ja kysyä vuodosta myös vaikka perhesuunnitteluneuvolasta, heille asia on varmaan tuttu.
 
Tiikeri
Mulle on ainakin sanottu että jos nännit vuotaa jotain nestettä, ilman että imettää tai on raskaana, niin pitäis tutkituttaa asia. Eli tee raskaustesti ja jos negatiivinen niin sinuna kävisin lääkärissä näyttämässä. Voi hyvin olla samaa kuin bambilla mutta kannattaa selvittää kummiskin.
 
ap
Mulla on nyt menkat, tai oikeastaan ne loppui jo. Kesti 2 päivää. Normaalisti 4-7pv.

Eli milloin voisin testata? Näkyisikö mahdollinen plussa maanantaina?

Harmittaa vain jo valmiiksi, jos olisin raskaana, kun otin juhannuksena siideriä, syön masennuslääkkeitä ja joutunut ottamaan tulehduskipulääkkeitä jännetupintulehdukseen sekä näiden menkkojen kipuihin... Koska lapsi on kyllä toivottu, vaikka ei kyllä yritetäkään eikä mitään.
Ja nyt ollaan vielä lähdössä viikoksi ulkomaille miehen kanssa.
 

Yhteistyössä