Vuotiaallani on 4 hyvää toppapukua,osa myyntiin mutta mitkä (huuto.net-asiaa!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äippä :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äippä :)

Vieras
Eli vajaa vuoden ikäisellä pojalla on ainakin 4 toppapukua.Yksi näistä on icepeakin tosi upea puku, joten se jää ainakin itselle.
Mikä näistä myyntiin?
Travalle-haalari (nimikoitu,tosi hyväkuntoinen),mutta en löydä tästä kokoa??? On kuin uusi,mutta silti ihmeen kulunut tuo travalle-merkki sisäpuolella niskassa.Liekkö kokokin ollut siinä mainittu..Päällisin puolin on kuin uusi, ei tunnu kuitenkaan yhtä paksulta ja lämpimältä kuin nuo muut.
Lassie-haalari,92 cm,oudon värinen minusta,eli beigea,punaista ja sinistä.Tuskinpa kovin arvokas? On kyllä tosi hyväkuntoinen tämäkin.Tuntuu aika paksulta ja lämpimältä.
Kolmas on henkkamaukan tosi hieno musta-valkoinen haalari,kokoa 86.Omaa silmää miellyttää tosi paljon, näyttää ihan uudelta. varmaan aika halpa,eli ei toinna edes lähteä myymään?Tuskinpa vedenpitävä?

Ja kuten kysymyksistä huomaa,en ole koskaan ennen myynyt mitään huuto.netissä,toki olen ostanut sieltä paljon. Mistä ihmeestä voin tietää mikä pitää minkäkin verran vettä jne...Ettei tule kauppakumppanille pettymystä (ja mulle negaa).

Rönttäpukuja meillä on omalle pihalle muutama,joten voisin vaikka kaksikin näistä myydä.Mitkä itse möisit? Tuo henkkamaukka kyllä on niin soma että ei raaskisi luopua..Jätänkö lisäksi travallen koska siitä ei löydy kokolappua? Veikkaan että 86 cm on aika lähellä.

No hei oikeasti, nyt menisi hyvin kaupaksi! Hintatietoa mulla ei ole minkäänlaista,uskaltaako vaan laittaa ilman hintavarausta huuto.nettiin?
Raha ei olisi yhtään pahitteeksi,kun äitiysloma loppui juuri ja jäin työttömäksi :/ Ja mitäpä sitä neljällä puvulla tekee, varsinkin kun niitä rönttäpukuja löytyy lisäksi.

Pidä itselläsi ne joista eniten pidät ja laita muut myyntiin. Ei se haittaa jos yhdessä ei ole kokolappua, voit mallata toisiin pukuihin, sanoa suurinpiirtein koon ja antaa mitat. Et sä noista travallen ja lassien haalareista paljoa saa, mut laita vaikka kymppi-pari lähtöhintaa ja katso tuleeko huutoja. Älä laita huutikseen hintavarausta vaan mieti mikä on alin hinta millä suostut myymään ja laita se lähtöhinnaksi. Jos puvussa ei lue vesipilariarvoa, se on korkeintaan vettähylkivä. Voit itse kokeilla esim suinkulla tuleeko kuinka nopeasti läpi...

Jos Travallessa lukee Remu tai SuperRemu rinnassa, ne ovat vettäpitäviä. Itse ainakin pitäisin sellaisen lapsella kuin jotain peruslassieta. 1-vuotiashan siellä loskassa juuri möyrii ja kurahousujen jälkeen ei liikkuminen kunnolla onnistu.

Lassie ei pidä vettä, Lassietec pitää.

Kyllä ainakin 2 pukua kannattaa pitää itsellä.

[QUOTE="aapee";24560683]Ookoo kiitoksia!
lassie on niin ihmeellisen värinen että joutaa myydä, kuvittelin kuitenkin Travallen olevan ihan laadukas...Höh :/[/QUOTE]

No onhan se Remu Travalle tosi laadukas! Vedenpitävä ja kaikin puolin hyviä pukuja muutenkin sekä vielä KOTIMAISIA.

Uusimmat

Yhteistyössä