Vuoto jälkivuodon ja kuukautisten välillä? Hematooma?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kesis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kesis

Jäsen
07.10.2006
958
0
16
Laitanpa tännekin tämän saman kysymyksen, jota tuolla toisella puolella jo pohdiskelisin.
Eli onko kellään kokemuksia omituisesta vuodosta keskenmenovuodon ja kuukautisten välillä? Mulla kesti vuotoa keskenmenon jälkeen yhteensä 2 viikkoa (tokan viikon tiputtelua vaan), ja nyt viikko tuon vuodon loppumisesta eilen kp 24 hulahti ihan vähän kirkkaanpunaista, kirkasta vuotoa. Mistäköhän tuo voisi johtua? Luulin, että menkat olisivat olleet jo alkamassa mutta vuoto oli todella niukkaa ja sitä kesti ehkä tunnin jos sitäkään. Itse menkkoja odottelisin vasta viikon kuluttua alkaviksi.

Keskenmenon jäljiltä tällä viikolla ultrassa näkyi vielä n. 1 cm kokoinen hematooma, voikohan vuoto olla johtunut siitä? Minkälaista vuoto on hematooman vuotaessa pois?

Mulla jäi kans kaavinnan jälkeen pieni riekale (lääkärin sanoja) vielä kohtuun ja se sieltä sitten vuoti pois ennen menkkoja, oli sellasta pientä tiputtelua viikon verran. Ihan normaalia. Mä kävin lääkärissä tästä syystä ja näin mulle lääkäri sanoi että se vuotaa sieltä pois itsestään, joskus saattaa olla siellä niin kauan että menkat tulee ja tulee niiden mukana ulos.

Kiitos vastauksesta :) Mä olin jotenkin ihan hämilläni tuosta vuodosta, kun mulle lääkäri sanoi, että se tulee sitten todennäköisesti seuraavien kuukautisten mukana ulos, joten olin ihan yllättynyt kun kroppa ei noudattanutkaan käsikirjoitusta. ;)

Yhteistyössä