vuoto viikolla 9

  • Viestiketjun aloittaja paniikki
  • Ensimmäinen viesti
paniikki
Auttaakaa panikoijaa! Eilen huomasin muutaman tipan rusketa vuotoa. Olen viikolla 9+4. Aiemmin mitään vuotoa ei ole ollut. Lääkärissä kävin ja sanoi että voi olla normaalia. Vuoto loppui muutaman tipan jälkeen. Mitään kipuja ei ole, mitä nyt vähän vääntelee vatsaa. Itse pelkään todella pahinta. Onko kenellekään muulle käynty näin ja voiko todella olla normaalia???
 
Jenni
Itselläni oli pientä vuotoa rv6 ja toisen kerran rv9.Olin itsekin ihan paniikissa vaikka neuvolassa sanottiin että ihan voi olla normaalia mutta nyt tuossa vieressä tuhisee ihana pieni poika=)
 
tupuna
Jos olisi tapahtumassa todella jotain luultavasti veri olisi kirkkaanpunaista ja sitä tulisi enemmän sekä alavatsassa olisi kipuilua(voimakasta).
Itselläni oli ruskehtavaa vuotoa rv 11 aikoihin ja kerran myöhemminkin. Johtui ilmeisesti siitä, että istukka oli kohdunsuun päällä. Uskon, että hätäilet ihan turhaan ;)
 
alkup.
Toivotaan että hätäilin turhaan. Eilen ei vuotoa tullut enää lainkaan, eikä kipuja ole. Maanantaina ajattelin varata ultran varmuuden vuoksi. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta...
 
rv 35
Moi, mulla tuli ruskeaa niukkaa vuotoa (oli alussa jopa hieman punaistakin) kahteen eri otteeseen, muistaakseni rv 8 ja rv 12. Kesti parisen päivää. Soitin polille ja sanoivat, että jos pikkuhousunsuoja on riittävä ettei tarvii koko ajan vaihtaa, niin ei ole hätää.

Itse sitten laskeskelin, että tuo vuoto osui juuri sellaiseen ajankohtaan kun kuukautisten olisi normaalitilanteessa pitänyt alkaa.

Minäkin olen kuullu, että jos on keskenmeno, niin verta tulee aika paljon, eikä se ole ruskeaa vaan punaista. Minulla tuli tuon vuodon mukana jopa sellaisia aika isoja venyviä limaisia klönttejä ja se vasta pelästyttikin. Kuului kuitenkin asiaan, koska istukka oli vielä kiinnittymässä.

Kannattaa välttää yhdyntöjä noina päivinä.
 
aino
Mulla myös tuli hieman veristä vuotoa rv 8, nyt menossa rv 23 ja kaikki hienosti.

Usein ensimmäisien oletettujen kuukautisten aikaan voi tulla vuotoa.

Toivotaan että kaikki kunnossa!!:)
 

Yhteistyössä