Vuotoa ihan alussa...........? :-(

  • Viestiketjun aloittaja 13462
  • Ensimmäinen viesti
50-50
Mulla on ollu 2 raskaudessa vuotoa. Ekan kerran tuli joka pvä 2 vkon ajan rusehtavaa tuhruvuotoa ihan vähän, tuli varhaisessa vaiheessa keskenmeno..

tokan kerran kun vuotoa oli, sitä tuli vkoilla 7 ja 9 ihan vähäsen vessareissulla, aattelin että taas mene kesken mutta kaikki kuitenkin ok!
 
13462
Kiitos kaikille vastanneille!
Oma tilanne on sellainen että vasta arvelen olevani raskaana *huokaus* mutta oireina ovat nännien kipeys/arkuus, kamala väsymys, ihon selkeä huonontuminen ja vilu. Menkkojen pitäisi viimeistään alkaa eilen tai tänään. Lauantai aamuna tuli klimppinen vuoto veskissä käydessä, mutta siis sen huomasin pyyhkiessä. Varsinaista vuotoa ei ole ollut, eikä suojaa ole tarvinnut pitää. Sen jälkeen ei muuta. Nyt odotan kammolla josko ne kuukautiset alkaisikin vielä. Toivoin vain jos tuollainen pikkuvuoto olisi ollut ihan ok, ja silti voisin olla raskaana.
 
jännittäjä
Mulla tuli aikanaan ihan valemenkat. Olivat niukemmat ja lyhyemmät. Tein raskaustestin niiden valemenkkojen jälkeen ja haaleaa näytti. Nyt maailman ihanin pikku typy 6kk nukkuu pikku iltapäikkäreitä makuuhuoneessa.
Niin ja verenvuotoa oli koko alkuraskaus, taisi loppua vasta rv 14 paikkeilla. Välillä oli taukoja, mutta aina se vaan tuli uudestaan ja uudestaan. Kyseessä oli sellaista rusehtavaa vuotoa, välillä vaaleanpunaistakin. Juurikin pyyhkiessä tuli ne "suurimmat" vuodot, pikkuhousunsuojaa käytin muutoin. Alkuraskauden vuoto on toooosiiii yleistä. Tulepa kertomaan, miten sinulle kävi
 
---
Aivan, noi "valemenkatkin" on luultua yleisempi juttu. Mulla tuli kahdet ihan ajallaan ja ehkä vain hiukan normaalia niukempina. Oli aikamoinen pommi kun lääkäri ilmoitti mun olevan viikolla 13..!! Luulin raskautuneeni edellisellä viikolla!
 

Yhteistyössä