Vuotoa mutta silti raskaana.......?

  • Viestiketjun aloittaja Voi ei
  • Ensimmäinen viesti
Voi ei
Inssi oli vajaat pari viikkoa sitten ja vuotoa mulla alkoi pyyhkiessä, ensin kirkasta verta, sitten ruskeaa massaa.... (mutta siis vain pyyhkiessä) mutta tänään ei mitään vielä, oikea vuoto ei siis ole alkanut. En tartte edes tamppoonia. Lekurin mukaan olisin saanut testailla vasta torstai aikasintaan tai lauantaina, elikkä aika aikaista tuo minun vuotoni...

Onko teillä kellään kokemusta jos voisinkin olla raskaana? Nyt odottelen vaan kunnon vuodon alkamista että voin taas aloittaa Clomit.. ääääh..... :( Todella turhauttavaa....
Oli niin "raskausoireitakin" olevinaan kuten aivan armotonta väsymystä, mutta psykologistahan se varmaan on kun niin toiveet on korkealla. Harmittaa p*rusti... olis edes kunnon vuoto alkanut niin vois taas yrittää uudestaan..

Please, kommentoikaa?
 
tanger
Hei,
Mulla oli 13 vrk inssistä aamulla pyyhkiessä kirkasta vuotoa, mutta päivän aikana ei mitään. Seuraavana päivänä eli 2 vk inssistä tein raskaustestin, joka oli positiivinen. Sen jälkeen vuotoa on tullut hyvin niukalti vielä kahtena päivänä, viimeksi eilen. Plussatesti oli siis viime torstaina. Raskaana siis olen, mutta kyllä jännittää kuinka kauan.
Mutta kyllä siis sullakin raskaus edelleen ilman muuta mahdollinen on. Mulla oli edellisessäkin (luomu)raskaudessa pientä vuotoa sinä päivänä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. - Ja se raskaus jatkui onnellisesti loppuun asti.
Tsemppiä jännäyspäiviin ja plussaonnea!
 

Yhteistyössä