vuotoa ovulaation jälkeen

  • Viestiketjun aloittaja kysymysmerkki?
  • Ensimmäinen viesti
kysymysmerkki?
Voiko valkovuotoa tulla vielä ovulaation jälkeen vai tarkoitatako tämä, että ovulaatio vasta tulossa? Itellä yleensä tosi säännöllinen kierto ja oviksen olisi pitänyt laskujen mukaan olla jo 4-5 pv sitten. Kokemuksia?
 
sade81
mulla tulee ainakin melkein koko kierron ajan todella runsaasti valkkaria, ainoastaan muutama päivä ennen menkkoja on kuivaa. Erona tosin on, että vain oviksen aikaan on paksua ja venyvää, muuten ihan juoksevaa.
 
??????????????????
Eikös oppikirjan mukaan hormonitasot romahda, jolloin vuoto loppuu? Ei taida tämäkään keho oimia niin kuin kuvittelin. Voiko vuoto viitata hormoniepätasapainoon tms?
 
Kelley
Minulla on tullut ovulaation jälkeen valkovuotoa ja nyt taas muutamaa päivää ennen kuukautisia. Eli ei kyllä kuivaa kautta muutamaa päivää lukuunottamatta. Muilla kokemusta?
 
Sabina
Oletin ovulaation olleen 17.11, tuli limat ja ovisnippailu vasemmalla munasarjan kohdalla. Sitten 19.11 pupuiltiin, seuraavana päivänä juili alavatsaa monta tuntia ja tuli taas limat. Olikohan ovulaatio sittenkin myöhemmin kuin oletin? Myös 21.11 kohdunnapukan tunnustelun yhteydessä sormiin jäi ovistyyppistä limaa... Nyt viimeiset pari päivää tullut runsaasti vaaleaa kermamaista valkkaria, vaikka pitäisi muka olla kuiva kausi meneillään! Mielestäni ennen on ollut kuivempaa aikaa ovulaation jälkeen lähelle kuukautisten alkamispäivää.

Raskaana?
 
Maamuska.
Minulla on myös ollut ovulaation jälkeen nyt erikoista valkovuotoa. Koostumus rihmaisen sitkeää, kermaisen oloista. Kuten parilla muullakin näköjään. Täälläkin toiveissa olisi, että olisi tärpännyt. Ovulaatiotetsillä plussan sain 18.11., joten oliskohan ovis ollut sitten 19.11. Aiemminkin on joskus ollut valkkaria ennen kuukautisia, nyt kostumus on vaan aika kummallinen. Noh, toivotaan että se on merkki raskausesta ja toivotaan kovasti plussaa meille kaikille!
 

Yhteistyössä