vuotoa?

  • Viestiketjun aloittaja oho
  • Ensimmäinen viesti
oho
kuuluuko alkuraskauteen aivan hento rusehtava vuoto? ei huomaa muuten kuin jää pikkuhousunsuojaan. paperiin ei jää mitään! tuskinpa on hätä, mutta kyselisin kuitenkin onko muilla ollut tällaista? mistä lie johtunee?

olisin kiitollinen vastauksista.
 
Rusina
Voi tulla hyvinkin. Mulla tuli tässä toisessa raskaudessa muistaakseni kolmena eka kuukautena kun menkat olis pitäny tulla. Mutta mulle yks kätilö sanoi että jos verta tulee yhtä paljon ku menkkojen aikana niin silloin pitää käydä tarkistuttamassa. Tuollainen tuhruvuoto ei kyllä pitäis olla vaarallista. Onnea odotukseen! T.Rusina rv 39+1.
 
mammutti
juu, se on aivan normaalia ja yleistä alkuraskaudesta. Varsinkin silloin kun olisi menkkojen aika... itelläni vuotoa tuli kyllä muulloinkin ja kaikki oli hyvin. Jos vuoto alkaa olla runsaampaa kun menkka vuoto ja kirkasta verta niin sitten kannattaa jo huolestua.. tosin ei sekään aina keskenmenoa tarkota, kaverillani tuli kirkasta verta oikeen suihkuamalla ja oli varma, että nyt meni kesken... myöhemmin huomattiin, että kaik olikin hyvin:)
 
Myy
Juu, samalla linjalla kuin kaksi edellistä vastaajaa, eli ei ole vaarallista. Menkatkin voi tulla vielä muutaman kerran raskauden alettua. Jos kuitenkin vuotosi sattuisi muuttumaan kirkkaaksi, niin kannattaa käydä lääkärille näyttäytymässä.
 
milla
minulla ikävämpi tarina. alkuraskauden tuhruttelu jjohti siihen että sikiö kuoli vatsaan. sydän vaan pysähtyi. nyt taidan olla taas samassa tilanteessa... plussasin ja ruskeaa vuotoa tulee..tämä on ihan kauheeta
 

Yhteistyössä