Vuotoa...

  • Viestiketjun aloittaja sari
  • Ensimmäinen viesti
sari
Heips!

Mulla on tullu ruskehtavaa vuotoa sunnuntai aamuna, eilen illalla ja nyt tänä aamuna hieman. Se on vähäistä, jää papreiin muttei tahraa housuja. Myöskin menkkamaista kipua tuntu, joka on ehkä vähän voimakkaampaa, kuin muulloin. Pelottaa! Onko muilla kokemusta tällaisesta ja mitä tämä on? Koko ajan kauhuissani odotan, että se muuttu vereksi ja sitten se on menoa :( Rv 10+4
Kiitos todella, jos joku osaa auttaa! Tässä odottelen, että alkaisi neuvolassa soittoaika...
 
Hope
Tuohon ei voi vastata kuin että aika näyttää, se voi olla ihan harmitonta, mutta myös merkki keskenmenosta, sitä ei voi tietää kuin menemällä ultraan tai kuulemaan sydänäänet tai vain odottamalla. Rankkaa, tiedän omasta kokemuksesta.

Toivotaan kuitenkin, että kyse vain tuhruilusta, joka liittyy ns. normaalikuukautisten aikoihin ekojen raskauskuukausien aikana.
 
voikukka
En halua pelotella, mutta mulla km alkoi rv 9 juuri aivan ruskealla vuodolla. Vuoto runsastui parissa päivässä. Soittelin silloin neuvoloihin ja polille , ja vastaukseksi sain, että voi olla normaalia raskaudenaikaista vuotoa. Eivät ottaneet mihinkään tutkimuksiin silloin vaikka suunnilleen anelin...

Menin sitten yksityiselle ultraan, jossa asia selvisi. Haluaisin vaan kehottaa hakeutumaan vaikka yksityiselle. Huolesta ja pelosta tulee kamala olo, ei pysty töihin eikä keskittymään mihinkään. Ja kuitenkin niitä vaarattomia vuotojakin on. On hyvä tietää, mikä on homman nimi, ettei tule turhaan surtua itseään kipeäksi.

Toivotaan että kaikki on hyvin!
 
sari
Kerronpa vain, että vuoto muuttui veriseksi ja ensiavusta sanottiin, että keskenmeno se varmasti on. Tänään sitten lääkäriin. Kyllä voi olla tyhjä olo. Lasta yritettiin 2.5 vuotta ja tulos on tässä. Joudunpa sitten jättämään tämän palstan...
 
Eloveena
Kovasti voimia ja jaksamista!

Toiselta puolelta löytyy kermit-ketju, jossa on paljon hyvää, ymmärtävää vertaistukea tarjolla. Ainakin mulle korvaamatonta tukea ja tietoa km:n aikoihin.
 
maria
Ymmärrän hyvin tunteesi tällä hetkellä! Samanlaisissa tunnelmissa olin elokuun alussa,jolloin sain keskenmenon. Nyt yritys on taas kova ja ajatukset ovat siirtyneet tulevaan! Paljon voimia ja positiivista mieltä sinulle!
 

Yhteistyössä