Vuotoa ;(

  • Viestiketjun aloittaja sara
  • Ensimmäinen viesti
sara
Laitoin jo kysymyksen tuonne maalismammoihinkin, mutta siltä varalta että tavoittaisin täältäkin kokemuksia:
Mulla menkat myöhässä n. viikon, eilen tuli polttelua alaselkään -ihan kuin olis alkanut, pettymys oli suuri kun vessassa käydessä huomasin vähän vuotoa tulleen. Mutta siihen se sitten melkein jäikin, aamulla oli vielä pieni rusehtava tuhru. Yleensä eka vuotopäivä on kyllä NIIN rajua vuotoa, ettei mitään rajaa. Onko kenelläkään kokemuksia alkuajan vuodosta? Muuten on olo ihan kuin viime raskauden alussa, mutta onkohan tässä edes järkeä testata? Kertokaa viisaammat!??

Kiitos jo etukäteen jos joku jakaisi omia kokemuksiaan!
 
'aino
Omia kokemuksia ei ole noin aikaisesta vuodosta. Mulla tuli vähäistä vuotoa rv 8 ja terve 8 kk poika on nyt.:)

Vähäiset vuodot on oikeasti tosi yleisiä alkuraskaudesta mutta jos et ole vielä testannutkaan.. hmm.. sinuna ehkä odottelisin vielä muutaman päivän ja jos ei menkkoja ala kuulua niin testaa sitten. Jos vuoto alkaa, on kyseessä kuukautiset, tuulimuna tai valitettavasti km.
Mutta toivotaan ettei ala ja testi näyttäisi loppuviikosta plussaa!!:)
 
Fantti*
Moi!

Minulla oli myös vuotoa ihan aluksi ja olin ihan pettynyt. Raskaustestikin näytti negaa, mutta uusin testin viikkoa myöhemmin kun menkat olivat niin niukat ja bingo plussaa tuli.


 
r
Minulla tuli ns. valemenkat, jotka kestivät murto-osan tavallisista kuukautisista ja olivat todella todella niukat. Vuoto voi olla ihan normaalia siis, ei kun testiä tekemään. Odottaisin kuitenkin varmuuden vuoksi päivän pari. Itselläni positiivinen näkyi aika myöhään...
 

Yhteistyössä