vyöhyketerapiasta apua?

  • Viestiketjun aloittaja Nice79
  • Ensimmäinen viesti
Nice79
Moi,
Onko teillä kenelläkään kokemuksia vyöhyketerapiasta kun olette yrittäneet raskautta? Onko siitä mielestänne ollut apua? Miten usein olette käyneet? Mihin oletettu apu perustuu?

tämmöisiä pohdin...
 
Pumpui
Luulisin että mulle oli hyötyä keskenmenon jälkeen. Olin Thaimaassa 2 viikkoa ja otin siellä useamman kerran jalkahieronnan joka siis siellä on juuri vyöhyketerapiaa. Ja eipä mennyt kauaa kun sen jälkeen raskauduin uudestaan. Eli suosittelen ja olen kuullut että on hyötyä. Yksi sukulainen on vyöhyketerapeutti. Jalkapohjassahan on hermopisteet jokaiselle sisäelimelle ja ne pystyy hoitamaan sitä kautta. Niin ja uskokoon ken haluaa...ei se ainakaan tilannetta pahenna.
 
vastaus
Itse uskon että mulla auttoi itse tehty vyöhyketerapia opaskirjan avulla. Olen aiemmin käynyt vyöhyketerapiassa ja sinänsä tiedän mistä on kyse. Kun halusin tulla raskaaksi hieroin tiettyjä kantapäänpisteitä joka ilta telkun ääressä noin kolmen viikon ajan ovulaation ympärillä. Aiemmilla yrityskerroilla ei tärpännyt, joten otin tämän avuksi.
Kiinnostaisi kyllä tietää auttaako se raskauden muihin vaiheisiin? Sen tiedän että synnytyksessä siitä on joillekin ollut apua.
 
Nice79
Kiitos vastauksista,
lukisin mielelläni lisää kommentteja ja vaikka suosituksia Tampereen seudun vyöhyketerapeuteista. Jos ei nytkään tärppää niin taidan ottaa tämänkin keinon käyttöön...
 
manta
itse vannon vyöhyketerapian nimeen! vauvaa yritettiin 9 kk. kun aloitin vyöhyketerapian (käynnit 1 krt/vkossa), raskaustesti näytti positiivista jo samassa kierrossa eli 5 kertaa ehdin käydä ennen odotettua tulosta! kerroin vauvahaaveista ja terapeutti löysikin jotain "vikaa", jota sitten "korjaili" ja sattuu niin pirusti....

kävin myös tampereella ja terapeutin pongasin netistä (hakusana vyöhyketerapia ja tampere). joku keskus se oli ja toimipiste oli muistaakseni turbiininkadulla. toivottavasti näistä tiedoista oli apua!
 

Yhteistyössä