vyöhyketerapia raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lissu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lissu

Vieras
huomenna laskettu aika, mutta taitaa mennä suvun perinteiden mukaan eli vaavi synty vasta käynnistyksellä. Voinko vielä mennä vyöhyketerapiaan, kun on yksi lahjakortti käyttämättä? Jos kyllä, niin onko jotain erityistä huomioitavaa?

Alkuperäinen kirjoittaja b:
Eihän raskaana saa käydä vyöyketerapiassa? Niin mulle sanottiin.

Riippuu vyöhyketerapeutista. Minun vyöhyketerapeuttini hoitaa raskaana olevia(kin), muttei ensimmäisen kolmanneksen aikana.

Kysy siltä vyöhyketerapeutilta ottaako se vastaan. Jos ottaa niin sitten osaa hoitaakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Keep it simple:
Alkuperäinen kirjoittaja b:
Eihän raskaana saa käydä vyöyketerapiassa? Niin mulle sanottiin.

Riippuu vyöhyketerapeutista. Minun vyöhyketerapeuttini hoitaa raskaana olevia(kin), muttei ensimmäisen kolmanneksen aikana.

Kysy siltä vyöhyketerapeutilta ottaako se vastaan. Jos ottaa niin sitten osaa hoitaakin.

Ok, voi olla että on kyse tosiaan tuosta ekasta kolmanneksesta. Jotkut voivat olla arempia tekemään sen jälkeenkään.

Vyöhyketerapiaahan käytetään myös synnytyksen käynnistämiseen!
Kysyä terapeutilta onko hän antanut vyöhyketerapiaa tähän tarkoitukseen. Omani ainakin kertoi juuri tästä hoitotavasta.

olen 38 viikolla raskaana, 34 viikolla kävin vyöhyketerapiassa ja terapeutti vältti hieromasta kohtupisteitä silloin. Ei tullut supistuksia....nyt pari päivää sitten kävin toisen kerran ja nyt hieroi kohtupisteitäkin...ei ole kuitenkaan vielä lähtenyt synnytys käyntiin, mutta tosi rentouttavaa oli käydä hoidossa...suosittelen!

Kaverini kanssa oli synnärillä samaan aikaan kälyt joiden synnytykset oli käynnistetty vyöhyketerapialla samana päivänä (ja vauvat syntyi samana päivänä). :)

Ei kai kukaan hommansa osaava vyöhyketerapeutti painele raskaana olevalta vääriä paikkoja...

Yhteistyössä