Vyöhyketerapiaa synnytyksen käynnistymiseen. oisko oulussa joku hyvä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oulustä en tiiä, mut ei mulla ainakaan vyöhyketerapia synnytystä käynnistäny :) Kävin lähes koko raskausajan ja helpotti kyllä turvotusta ja hankalaa oloa muuten!

oulusta en tiedä minäkään mutta haluan vain sanoa että jotkut vyöhyketerapeutut osaa hommansa ja jotkin ei.
Itse kävin 2 eri terapeutilla ja toinen sai heti aikaan supistuksia kuin tuntemuksia että kohta syntyy.
Valitettavasti hän ei osannut suositella minulle ketään kun hän itse sairastui kovaan kuumeeseen ja joutuikin seuraavan päivän ajan perumaan.
Menin sitten lapsen koulunkäyntiavustajan suosittelemalle terapeutille ja se oli elämäni kamalin kokemus, minulla tuli nilkkoihin ihan kunnon mustelmat ja ne nilkat oli oikeasti yli kuukauden kipeät,niin kovasti tuo puoskari minua runnoi,eikä se synnytys lähtenyt silläkään,ei edes yhtään supistustakaan tullut. Ainut jota siis sain,meni rahat ja nilkat hiton kipeiksi :(

Tuo ensimmäinen olisi varmaan saanut synnytyksen käyntiin jos ei olisi saanut korkeaa kuumetta ja pystynyt ja jaksanut minut ottaa vastaan seuraavanakin päivänä.

Mikä helvetin kiire se on saada vauva ulos samantien tai jopa ennen laskettua aikaa?? Max kaks viikkoa menee yli ja sittenhän yleensä käynnistetään, kyllä ne kaikki on sieltä ulos tulleet. Mulla meni 41+2 viikolle synnytys, enkä kyllä alkanut itse mitään vyöhyketerapioita miettiä, siivous, sauna ja seksi jos ei riitä niin eipä voi mitään.

Mikä helvetin kiire se on saada vauva ulos samantien tai jopa ennen laskettua aikaa?? Max kaks viikkoa menee yli ja sittenhän yleensä käynnistetään, kyllä ne kaikki on sieltä ulos tulleet. Mulla meni 41+2 viikolle synnytys, enkä kyllä alkanut itse mitään vyöhyketerapioita miettiä, siivous, sauna ja seksi jos ei riitä niin eipä voi mitään.

Minulla oli jo yli ajan ja mielummin luonnollinen synnytys vyöhyketerapian avulla kuin kemiallisesti dumpattuna mutta helvetti,jokainen tavallaan ;)

Yhteistyössä