Kiitos paljon kommenteistanne!
Minäkin olen kuullut tuosta maagisesta kolmannesta kerrasta, jonka jälkeen pitäisi terapian alkaa tehoamaan. Meillä on huomiseksi varattu kolmas käyntikerta ja toivon niin kovasti, että apua vihdoin saisimme. Tänään kun juttelin terapeutin kanssa puhelimessa, hän "lupaili", että kyllä ne vatsajumitukset sieltä saadaan vielä pois. Joillain vauvoilla kuulemma vaan vie enemmän aikaa ja yhtään vauvaa ei hänellä ole jäänyt "parantamatta". Katsotaan nyt.. Hieman epäileväinen olen edelleen.
Omaa ruokavaliotani olen yrittänyt tarkkailla. Olen jättänyt pois mm. sipulin, ruisleivän, makeutusjauheen, herneet.. Ja syön vain pieniä määriä mm. suklaata, paprikaa, tomaattia.. Maitotuotteita ja munaa en mielelläni jättäisi ihan vielä pois, sillä olen kasvissyöjä ja saan niistä tärkeää proteiinia. Pelkään pahoin, että pian olisi oma ravinnonsaantini niin heikkoa, ettei maitoa enää muodostuisi. Mutta jos ei muukaan auta, pitää varmaan kokeilla maidotonta dieettiä jokunen viikko.
D-vitamiineja ollaan vaihdettu, nyt meneillään kolmas merkki (Bioteekin Teho D-tipat). Cuplatonia ollaan myös annettu ihan pariviikkoisesta asti, mutta se ei tuntunut auttavan, joten jätettiin se pois. Parhaimman avun toi vyöhykyterapeutin suosittelema maitohappobakteeri Biolatte BB, jonka aloittamisen jälkeen vauva oli pari päivää ihan kuin eri vauva, iloinen ja itkuton. Sitten käytiin ekan kerran siellä terapiassa ja se pisti vauvan taas ihan solmuun. Tuon muutaman iloisen päivän takia elättelenkin yhä toivoa, että saisimme vielä sen aurinkoisen vauvan luoksemme.