WAB+ 10

  • Viestiketjun aloittaja Helmiina
  • Ensimmäinen viesti
Hena ja papunen
Jaa, siinä se päivä taas hujahti! Ja niinkun mulla piti olla rauhallisia nää kaks viikkoa ennen joulua! Täyttä päivää olen saanut painaa.

Inhottavia tosiaan noi migreenit. Mä kärsin jo ihan tavallisista päänsäryistäkin kun ei tosiaan voi ottaa "kunnon" lääkkeitä. Ärsyttävää yrittää jonkun Panadolin voimalla kituuttaa. Kun olen tottunut siihen, että kun pillerin otan, niin viimeistään 30 min kuluttua särky on poissa. Panadolin ym. parasetamolien kanssa saa kituuttaa vähintään tunnin, ja särky vielä usein palaa takaisin jonkin ajan kuluttua!

Ihanaa kuulla, että Viivilläkin kaikki kunnossa. Ja tosiaan, kun nuo sydänäänet on saatu näkyviin, niin se pudottaa keskenmenoriskiä huimasti. Näin minullekin sanoi lääkäri ar-ultrassa (rv 8 paikkeilla). Jotenkin tuntuu niin kaukaiselta nuo alkuraskauden tapahtumat... silloinhan oli vielä kesä kuumimmillaan (elokuun loppua).. Nyt sitä jo odottaa ensi kesää, kun pääsee papusen kanssa liikkumaan ja nauttimaan kesästä! Ensimmäistä kertaa muuten varmaan peruskoulun jälkeen kun on "lomaa" koko kesä!

Vielä tuohon mun neuvolaan liittyen piti kertoa yx juttu. Kun sitten eilen illalla kerroin miehelle, mitä kaikkea neuvolassa oli sanottu ja mainitsin että vauva on jo pää alaspäin niin mies heti kysyi "ai ultrasitteko, näkyikö sukupuolta?" Ja hän ei alunperin edes halunnut tietää kumpi tulee!!!! Ja nyt tuntuu olevan kiinnostuneempi kuin minä.. Täytyypä tammikuun puolella kysäistä josko hän tosiaan haluaisi mennä vielä yksityiseen ultraan kurkkimaan sukupuolta.
Ja siis eihän mua ultrattu, vaan lääkäri tunnusteli käsin sisätutkimuksen aikana. Toi mun lääkäri on muuten aivan superhyvä ja nopea tekemään sisätutkimuksen. Tuskin edes huomaan sitä!

Jee huomenna on tämän vuoden VIIMEINEN TYÖPÄIVÄ!!! Sitten mulla onkin enää 34 työpäivää jäljellä ennen äippälomaa!!!! Uskomatonta..
 
*Meirami*
Heippa hei!

Ajattelin tällekkin puolelle kirjoitella jotain.
Jotenkin ollut niin ihmeellinen päivä töissä, että ei oikein tajua mistään mitään :D
Hurjasti on hommaa, ja kiiruskin meinaa välillä tulla, mutta ei millään meinaa saada sellasta "tatsia" hommaan. Aina välillä huomaan olevani jossain ihan omissa haaveissani, enkä yhtään huomaa mitä ympärillä tapahtuu.
Normalisoituukohan tämä olo tästä ikinä.
Toinen mikä hämää nyt ihan kamalasti, on väsymys! en saa varmaan lausetta sanottua ilman että pitää haukoitella! Jengi varmaan ihmettelee, että eikö tuo nuku ollenkaan kun on niin zompiena täällä....

Mutta on tämä silti jotenkin niiin ihmeellistä... ihanaa.

Henalle onnittelut mukavasta neuvola käynnistä, ja Viiville ultrasta, ihanaa :)

Juu, pakko mennä vähäksi aikaa jonnekkin piiloon haukottelemaan.
Tänään pitäis vielä mennä miehen kans ulos syömään, mutta en kyllä käsitä miten meinaan jaksaa lähtä!! Pitää varmaan ottaa pika päikkärit, ja lähtä sitten myöhemmin...



 
Limee
Onnittelut Meiramille plussasta vielä tälläkin puolen!! Ja onnittelut myös kihlautumisesta!! Kiva, että saadaan susta Viivin kanssa kaveri kutakuinkin samoille viikoille.

Kiva kuulla Viivin ultra uutisia ja ennen kaikkea, että kaikki on hyvin.
Mekin sitten päädyttiin menemään sinne np-ultraan ja ajan sain tammikuun 11. päivälle. Toisaalta pelottaa, että onko kaikki hyvin ja jos ei niin milllä fiiliksillä odotellaan loppuraskaus. Mutta musta tuntuu, että ainakin miehestä on tosi tärkeää nähdä pieni mahassa ja toki sitä itsekin odotan enemmän kuin innolla. Tuleepa ainakin varmuus, että mahassa on elämää ja onko kaikki hyvin. Vaikka neuvolassa painotettiin nimenomaan sitä, että sinne mennään sen tutkimuksen takia eikä pelkän ultran vuoksi.

Tänään on ollut vapaapäivä ja joulusiivot olen saanut tehtyä. Viimeiset lahjat kävin ostamassa vielä tänään, joten ne pitäisi vielä saada pakettiin. Illalla haetaan kuusi metsästä ja sitten saa joulu tulla meille.
Pahoinvointia on edellen vaihtelevasti, mutta useinmiten aamupalan saa käydä huuhtomassa vessan pöntöstä alas, kun ei pysy sisällä. Flunssa meinaa pyörtää takiasin ja olo on sen vuoksi aika tukkoinen, mutta sitä lukuunottamatta olo on ihan hyvä.

Hyvän joulun toivotukset jo kaikille jos en enää ehdi kirjoittelemaan enne joulua.

Limee 9+3
 
kira
Huomenaamulla sinne kontrolliin. Jos ei iltaan mennessä kuulu täällä mitään, olen jäänyt käynnistykseen. Tänään vielä pakkailen viimeiset lahjat ja käyn sairaalakassin läpi jne. Vähän jännittää, vaikka uskonkin palaavani vielä kotiin.

Mutta varmuuden vuoksi toivotan tässä vaiheessa teille wab-siskot oikein ihanaa ja tunnelmallista joulua!

Joulupallo 41+4 :D
 
-Viivi-
Toivottelee Viivi ja Napero, rv 7+6

Tänään oli eka neuvola. Päätettiin että mies ei tullut mukaan ja ihan hyvä päätös, eipä se olis siellä mitään tehnyt. Täti oli ihan mukava. Parasta oli että tuntuu olevan sellainen jalat-maassa-tyyppi, joka ei turhista hössötä ja empaattinen. Kauhean kasan sain kotiin kaikkea luettavaa ja tutkittavaa. Hih! :)

Miehen vanhemmat, sisko ja isoäiti saivat tänään postissa kortin Naperolta... Arvatkaa vaan mikä määrä onnen kyyneleitä ja touhotusta! :´)
Mun vastaavat sukulaiset saavat saman viestin sunnuntaina joulupukilta. Haluan nähdä ilmeet kun tajuavat mistä on kyse! ;)

Ai Limeellä on oikein yrjöpahoinvointia...koita jaksaa.
Mä aikalailla kauhunsekaisin tuntein odottelen meidän etelänmatkaa (lähtö n. viikko joulusta), jos mulla on siellä tosi huono olo ja kaikkien reissu kärsii... No, eihän sille kyllä voi mitään, toivon parasta.

Nyt nukkumaan, niin jaksaa puristaa vielä viimeisen työpäivän! Sitten alkaa hyvin ansaittu kahden viikon loma! :)
 
Hena ja papunen
Hei laitan tämän viestin tännekin (lähetin s-postilla kaikille jotka ovat msn-yhteisön jäseninä):

"En nyt tiedä mikä tässä msn:ssä mättää mutta en saa lähetettyä kutsuja uusille jäsenille! Herjaa koko ajan, että toimintoa ei voida suorittaa loppuun johtuen ylläpitotoimista. Ja tätä on jatkunut nyt jo 2 viikkoa!! Mitä mieltä olette, voisinko muuttaa ryhmämme julkiseksi esim yhdeksi päiväksi, jolloin halukkaat wabbilaiset voisivat vielä liittyä? Voisimme esim. sopia jonkun päivän ensi viikolla tai vaikka tammikuun alussa, jolloin pistäisin ryhmämme julkiseksi. Eihän me olla täällä henkilötietoja vaihdettu..
Odotan kaikkien mielipiteitä ennen kuin teen mitään, laitan tämän saman kysymyksen myös tuolla elleihin, jotta kaikki varmasti ehtii huomata. Enkä siis tosiaan tee tätä ennenkuin kaikki nykyiset jäsenet ovat antaneet luvan!!! "

Eli pyydän nyt kommentteja kaikilta ryhmän nykyisiltä jäseniltä!
 
Hena ja papunen
No vielä minäkin toivottelen hyvät joulut kaikille. En joulun pyhinä käy koneella ollenkaan, lähdemme vanhempieni luokse maalle, ja heidän modeemiyhteys on tappavan hidas.
Mukavaa kun Viivillä oli kiva neuvola kokemus, niin paljon kurjia kokemuksia on meidänkin ketjulaiset saaneet.
Millonkas se minttu palasi sieltä matkaltaan? Eikös se ollut kahden viikon reissu? Varmaan ensi viikolla.

Eipä tässä tosiaan muuta uutta, ensi viikolla palataan (jos ei nyt tänään ilmene jotain mitä on pakko kommentoida!).

Hena 26+2
 
Syysmarja
Huomenta!
*perjantai, perjantai, perjantai...joulu, joulu, joulu...loma, loma, loma*

Perjantaitanssit on tänään vähän rajummat, kun on niiiiin monta syytä tanssia =)

Pakkohan munkin oli tulla toivottelemaan joulua, kun kaikki muutkin oli =)

ELI:

RAUHAISAA JOULUNAIKAA!!!!
syökäätten hyvin =)

Mäkään tuskin tulen tänne joulun aikana, ja mullahan on sitten loma ensi viikolla, joten toivottavasti (!!!) ei tarvi avata tietsua :) vaikka kyllähän laskuja on, joten ehkäpä, ehkäpä siinä samalla.... =)

Syysmarja rv 18+4
 
Helmiina
Joulu tuo tullessaan ison ilon,
ja ehkäpä myös muutaman lisäkilon.
Mutta ei huolta nyt asiasta tästä,
vaan nautitaan elämästä!

Hyvää joulua kaikille!!

Toivottavat Helmiina ja Natiainen 23+2


P.S. Hena, mulle ainakin käy tuo ehdotus.
 
kira
Terveiset kontrollista. Kaikki oli ok, ja menen maanantaina uudelleen polille. Silloin todennäköisesti aloitetaan käynnistys (42+1), viimeistään tiistaina. Vauvan sykekäyrät oli hyvät, lapsivettä sopivasti, pissa puhdas. Sisätutkimuksessa todettiin, että kohdunkaulaa jäljellä edelleen 2 cm, on pehmennyt ja sormelle auki. Jos ei reippaasti siitä tässä viikonlopun aikana etene, aloitetaan käynnistys varmaan kohdunkaulan pehmentämisellä, joten synnytykseen asti pääseminen saattaa viedä vielä useita päiviä. Vauvan painoarvioksi tuli reilut 3300 grammaa, joten mitään jättiläistä en sen mukaan joudu maailmaan kuitenkaan puskemaan. Jäi hyvä mieli tuosta reissusta. Tuntuu hyvältä tietää tarkka päivä, milloin hommaa aletaan hoitaa eteenpäin.

Näillä näkymin tiedossa joulu perheen parissa, ihanaa :) Velikin lentää huomenna Suomeen, mahtavaa nähdä moneen kuukauteen.

Joulupallo 41+5
 
Anna82.
Tsemppiä Kiralle jouluvauvan synnyttämiseen =)

Rauhallista joulua kaikille mahakkaille ja ilman mahaa eläville!!

T: Anna ja pikkutonttu Jerry kohta 2kk (laitan tontustamme kuvan msn:ään!)
 
*minttu*
Päivää!

Viimein palasin lomalta (just ennen joulua tultiin). Matka meni hyvin. Lento Teneriffalle meni tosi hyvin, tukivyö ja tukisukat oli ihan huippuvälineet siihen hommaan. Aika tarkasti katoin mitä söin ja aurinkoakin saatiin otettua joka päivä rannalla.. Tulomatkalla vauva oli ylivilkas ja istuminen oli tosi inhottavaa. Piti kyllä nousta jatkuvasti seisomaan koneen käytävälle, jotta pystyin olla. Oli ihanaa päästä kotiin kuitenkin turvallisesti hyvän loman jälkeen. Nyt on mieli taas virkeä, vaikka istuminen käy tällä hetkellä jo työstä. Saa nähdä missä mitoissa sf-mitta menee. Huomenna on neuvolan lääkäriaika. Vähän jännittää mennä sinne, kun se ei ollu viimeksi kauhean kätevä tuossa alapään tarkastuksessa, vaan ennemminkin vähän kömpelö.. Taidan valittaa tästä istumisen vaikeudesta ja kysellä siitä lapsiveden määrästä..

Tänä aamuna olin sokerirasitustestissä. Aamulla klo8 menin ja olin ollu sen 12 tuntia syömättä ja juomatta. ekaks otti verikokeen ja sitten join kaks mukillista sitä älyttömän oksettavan makeaa sokerilientä, jota ei meinannu saada alas millään. Tai siis menihän se nopeesti kun pakotti. Hirmu huono olo mulla ei tullut, mutta kyllä heikotti. Pikku-Ihku sai sellasen sokerihumalan, että eka tunti meni sitä ihmetellessä. Aulassa piti odotella ja se oli aika turhauttavaa, mutta onneksi se on nyt ohi. Lääkäri kertoo sitten huomenna tulokset. En kyllä usko että mulla on sitä raskausajan diabeettestä, mutta saadaan sekin nyt sitten tarkistettua. Se lapsiveden runsaus voi siis johtua tuostakin sairaudesta.

Mutta mutta, en muista mitä kukakin on tänne kirjotellu, kuitenkin;
Onnea Meirami plussasta ja tervetuloa joukkoon ja Kiralle voi varmasti jo kertoa onnittelut vauvasta. Tai ainakin piahkoin. Eikös se eilen oo käynnistetty se synnytys.

Pidetään palsta aktiivisena, vaikka uusi vuosi tuleekin.. =).

Minttu & Pikku-Ihku 26+4
 
...minttu
Huomenta, tai siis päivää..

Kävin lääkärillä ja neuvolassa. Sisätutkimus oli taas niin kömpelö että oksat pois. Vauvakin potki samaan aikaan alaspäin inhottavasti, joten se oli kaikin puolin epämukavaa. Kaikki oli alakerrassa kuitenkin hyvin ja se on pääasia.
Neuvolantäti oli taas oikein tyly. Siellä oli siis joku sijainen. Mulla oli ollut paastoarvot koholla siinä sokerirasitustestissä ja nyt saan piikittää itseäni 4 kertaa päivässä 6 päivän ajan tarkkaillakseni arvoja. Noh, ei siinä mitään, mutta sain sen lisäksi kuulla kuinka mun pitää parantaa ruokavaliota huomattavasti. Kun ihmettelin että mulla ei ole mitään huonoja ruokatottumuksia ja että keksit ja sipsit on vaikea jättää pois, kun niitä ei ruokavaliossa ole, niin terkkari ei kuunnellut. Kun sitten sain sen tajuamaan että mun paino on raskauden aikana noussut tähän mennessä 1.1kg, niin sitten sille meni perille että niin juu, voihan tämä johtua jostain ihan muustakin.. Pyysin neuvoja kuitenkin ruokailusta, niin sain vain paperin käteen. Muutenkin tuli koko neuvolakäynnistä sellainen olo että olempa nyt tosi huono äiti kun mulla on joku arvo koholla. Inhottava olo. Onneksi oma neuvolantäti palaa ens kerraksi lomalta. Tammikuussa on se uusintaultra lapsivedestä. Sf-mitta ei ollut kasvanut kuin 1 cm, joten se oli hyvä uutinen. Käyrä alkaa lähestyä mun mittoja. SF-mitta oli "enää" 28 cm.
Siitäkin toki täti pelotteli mut ihan henkihieverille... No onneksi se on nyt ohi. Nyt vaan pistelen itseäni tän viikon. Voi itku.. Niin paino oli noussu viime kerrasta tasan sen 1 kg:n tais loma vaikuttaa.. =). Verenpaineet oli ihan ok. 123/89. Pissa ok.

Voi tulis se Kira jo kertomaan kuulumisia.

Hena, ootko ottanut vauvavakuutuksen? Me otettiin eilen, kun se pitää ottaa 3 kk ennen laskettua-aikaa ainakin useimmissa paikoissa. Otettiin Tapiolasta, kun siellä on muutkin vakuutukset.

Huhuu? Missä kaikki on.

Minttu & Pikku-Ihku 26+5
 
Helmiina
Joulusta selvitty hengissä! Jouluaatto oltiin mun äidin luona, joulupäivä miehen vanhempien luona ja tapaninpäivänä käytiin taas mun isän luona. Eipä tullut ainakaan tylsää... Saipahan joka puolella mennä aina valmiiseen pöytään eikä siis tarvinnut stressata ruuasta. Nyt aika menee ihanasti lomaillen... Kävin juuri kiertelemässä alennusmyyntejä ja Natiainenkin sai jo jotain. Päänvaivaa tuottaa se, että minkä kokoisia vaatteita uskaltaa ostaa? Tiedän, että sukulaisilta ja kavereilta tulee taatusti paljon kaikkea, joten pitäisi vähän toppuutella itseään. Mutta kun noita on niin ihana käydä hypistelemässä... ;) Kantoliinaa yritin etsiä, mutta taitaa joutua tilaamaan netin kautta, kun täällä ei ole kovin paljon noita lastentarvikeliikkeitä. Hakusessa olisi sellainen ohut trikoinen liina, joka olisi viileä kesällä. Onko täällä muita, jotka aikovat liinailla? Kävin viime viikolla katsomassa kaverin pientä tyttöstä ja näin, miten kätevä tuollainen liina on ja ihastuin siihen täysin. Ystävä kehotti ostamaan liinan ajoissa ja harjoittelemaan sidontoja.

Eilen kävin neuvolassa. Mullekin sattui sijainen, joka puolestaan oli älyttömän mukava. Mulla meni kerrankin aikaa jopa 45 minuuttia. Paino oli noussut 320 g/viikko eli yhteensä on nyt tullut 2 kg lähtöpainoon. Hyvä minä! Ei tullut näköjään liikaa jouluna mässäiltyä. Verenpaine oli 119/81 ja hemoglobiini 128. Sf-mitta oli 20 cm. En tiedä miten vertailukelpoinen tuo on, kun kuulemma mitta riippuun aina mittaajasta... Sykettä kuunneltaessa Natiainen hermostui täydelliseti ja potkiskeli neuvolantätiä oikein kunnolla... :) Täti sanoikin, että taitaa oikein liikkuvainen tapaus olla kyseessä. Ei kai..!? ;) Maha heiluu jo oikein kunnolla ja toissapäivänä Natiaisella oli ensimmäistä kertaa hikka! Hassun tuntuista...

Tervetuloa Minttu takaisin reissusta! Tuliko rusketusta...? :) Harmillista noi sun neuvolajutut! Saisivat neuvolantädit vähän miettiä, mitä suustaan päästävät! Ei meillä masun kasvattajilla ole muutenkaan aina niin kivaa, ja sitten jos vielä syylllistetään asioista... MUR! *Tsemppihalauksia*

Täytyypä alkaa tutkailemaan Bebesin nettisivuja, kun siellä näkyy olevan ale... *kateudesta vihreänä helsinkiläisille...*

Helmiina ja Natiainen 24+1
 
*meirami*
Täällä kiirettä riittää!
Häiritsee kovasti työt palstailua!!

Mintun neuvola käynti kuulostaa kovin ikävälle!! Kaikennäköisiä neuvolatätejä sitä onkin...

Mulla ei vielä ensimmäistä neuvola aikaa oo ees varattuna, ens viikolle menee ennen kun siellä on oikea täti paikalla.

Mitäs sitä muuta. Flunssa on vallan kamala! Eilen mietin jo että pitäiskö hakea saikkua töistä, kun lämpökin kävi jo kuumeen puolella, mutta laski sitten kuitenkin ennen töihinlähtöä.
Tiedä sitten onko raskauden aiiheuttamaa flunssaa, vai ihan oikea pöpö....

Taitaa porukka olla vielä joululoman vietossa, kun on vähän hiljaista jokapuolella :)

Meirami 6+4
 
*Meirami*
Pööh

Täälläpä taasen!

Pieni hiljainen tauko töissä, niin pitää heti käyttää hyödyksi ja kirmata palstailemaan :D

Eipäs mulla oikeastaan edes mitään ihmeenpää asian tynkää ole...
Flunssa jatkuu, mutta olo on kuitenkin vähän parempi kuin tässä muutamana päivänä.

Kovasti on koitettu miettiä mitä sitä tekis uutenavuotena.
Kuitenkin niin uus juttu tämä raskaus, että ei ihan kokoajan muista, että sitä ei voi ryypiskellä :) Mutta eiköhän sitä silti jotain kivaa keksi. Mietittiinkin tuossa miehen kanssa, että jos oltaiskin vain ihan kahdestaan kotosalla. Mutta luulen kuitenkin että sitä tulee kaverin luona lähdettyä käymään.

Jeps, takaisin työn touhuun!

 
..minttu..
*Huoh*

Voi että kun väsyttää. En tiedä miksi, mutta oli toooooosi vaikea nousta aamulla sängystä. Tänään ois tarkoitus mennä taas shoppailemaan alennusmyynneille. Jos sieltä löytyis jotain kivaa. Eilen ostettiin turvakaukalo Vauvatalo johannasta. Siellä oli Britaxin Baby Safe Plus tarjouksessa. 129€. Ei mikään halvin tai kallein istuin, mutta ainakin turvallinen. Vielä pitäs noista isoista ostoksista se sitteri ostaa. Muuten onkin sitten ainakin luullakseni kaikki isommat hankinnat tehty. =).

Tänään oon alottanu pisteleen itteeni. Siis tarkistamaan niitä sokeriarvoja. Ihan ok arvot on ollu. En ole rimoja hiponut. En tiedä johtuuko siitä että olin niin tarkka eilen syömisistäni. Nyt kyllä söin kokonaisen ananaspurkin välipalaksi, kun tuli niin huono olo. Taitaa arvot illalla mennä yli sallitun. Katsotaan...

Kaikki taitaa olla viettämässä vielä pyhiä, mutta tulkaahan linjoille sieltä!

Minttu & Pikku-Ihku 26+6
 
-Viivi-
Moikkamoi, monen päivän tauon jälkeen!

Joulu meni mielläkin kyläillessä, jokaisena joulunpyhänä eri paikoissa, eipä siinä paljoa lepäilty. No, onneksi mulla on nämä välipäivät vapaata, niin olen saanut levätä. :)
Huomenna heti aamutuimaan onkin sitten lähtö kohti Espanjaa! Viikko vierähtää siellä lomaillessa. Kiva kuulla että Mintun loma meni hyvin! Meillä ei luvassa ole auringonottoa, koska lämpötila on 10 asteen tienoilla, mutta muuta mukavaa hyvässä seurassa. Pyykkiä olen pessyt, mutta mitään en ole saanut vielä pakattua -onhan tässä vielä aikaa... ;) Mä olen aina tällanen viimehetken hosuja.

Mä en nyt oikein muista, joko onnittelin Meiramia kihlauksesta... ONNEA siis! :)

Olotila mulla on ollut melkolailla ennallaan. Väsyttää ja laiskottaa, huono olo yllättää jos syömisessä tulee liian pitkä tauko. Onneksi kaikki "oikea ruoka" maistuu, se pitää nälänkin parhaiten. Välipalasuosikkeja tällä hetkellä ovat naposteluporkkanat, ruisleipä, omenat ja appelsiinit. Mä olen aina tykännyt hirmuisesti suklaasta, mutta nyt ei maistu lainkaan. Vanhasta tottumuksesta meinasin useaan otteeseen jouluna napata suklaata suuhun, mutta kun ajattelinkin sen syömistä niin alkoi yököttää! Hassua! :) -Ruokavalio on siis nykyään terveellisempi, mikä ei ole ollenkaan huono juttu.

Juups, eipä tässä kai tämän kummempia. Pesukone kuulostaa lopettaneen, pitää mennä vaihtamaan seuraava lasti pesuun. Ja yrittää kai vähän pakata.

Mukavaa loppuvuotta ja -vauvamahoista huolimatta- railakasta uutta vuotta! :)

Viivi ja Napero, rv 9+6
 
*Meirami*
Viiville toivottelen oikeen ihanaa lomaa :)
Ja kiitos onnitteluista :)
Mulle on käynyt vähän sama homma, että enemmän tekee mieli kaikkia terveelisempiä juttuja syödä! Kamalasti tekee hedelmiä mieli, ja ei juuri ollenkaan mitään roskaruokaa tee mieli syödä!! Tosi ihmeellistä kyllä.
Suklaa ällöttää myös! Salmiakki on ainut mitä tekee aina välillä mieli.

takaisin töihin :D
 
Hena ja papunen
Hena ja papunen *vilahtavat salamannopeasti lukaisemaan viestit*

Kovin on ollut kiireinen tämä viikko, vaikka näin lomalla olenkin. Konetta en ole montaa kertaa viitsinyt avata. Tapaninpäivänä palattiin kotiin joulunvietosta ja kummasti on löytynyt joka päivälle ohjelmaa. No, nyt päätimme viettää viikonlopun yhdessä, tänä iltana on suunitelmissa halailua kotisohvalla...

Mintulle tervetuloa takaisin Suomeen ja Viiville tervemenoa matkalle! Te ette usko miten kamalasti mun tekis mieli päästä nyt edes viikoksi pois näistä tutuista kuvioista.. Hormoonit ovat hyrränneet aikalailla, ja välillä saa kiskoa itseään ylös tuolta itsesäälin suosta. Mulle suurin juttu on tosiaan tämä oman kehon muuttuminen. Mies on aivan haltioissaan mun uhkeista muodoista, kehuu koko ajan ja olis valmis petihommiin joka kerta kun mua vaan kiinnostaa. Mutta miksi sitten itse tunnen vaan olevani kamala valtava lehmä.
;-((((

Papunen kiepsautti itsensä ympäri tuossa yksi päivä ja potkii nyt ihanasti tuonne alavatsaan (AUTS). Olen myös luullakseni kokenut jonkin laisia liitoskipuja (oliko tuo se oikea sana), häpyluun tienoille ja tuonne alavatsan "sisälle" juimii välillä oikein kunnolla, siis ei sellaista menkkakipua kun kohtu kasvaa, vaan ihan jotain muuta.

No juu, uutta vuotta minäkin kaikille toivottelen!! Täytyy katsoa josko vielä huomenna aamulla ehtisin pistäytymään. Sori kun oli näin omaa napaa!

Hena ja papunen rv 27+3
 

Yhteistyössä