WAB + 20

  • Viestiketjun aloittaja Syysmarja
  • Ensimmäinen viesti
Omppu75.
Ai niin Syysmarjalle, että pikaista paranemista! Ite olin kauheessa flunssassa poikaa synnyttäessäni ja kun synnytys vielä kesti sen 29 h ja risat, olin ihan loppu! Ääni vaan pihisi, että eipä tarvinnut ainakaan kivusta huutaa :)
 
Pikkutiikeri80
Heissanhei!

Ekana suuren suuret onnittelut Nupulle plussasta!!! Hyvän "sauman" valitsit plussauksen ajankohdaksi, meitä "jakautumisvaiheessa" olevia on sen verran monta, että uutta verta varmasti tarvitaan & kaivataan. Onnea vielä kerran!

Syysmarja jo huhuilikin mua... Täällä ollaan!!! Eilen kontrollineuvola;
verenpaine 153/100 (eli samoissa lukemissa mennään kuin viime pe)
prot. +
vauvan syke +130
liikkeet ++
sf-mitta 31 (sama kuin viime viikolla)
Painoa tullut nyt yhteensä 12 kg, eli ihan riittävästi, mut ei nyt kuitenkaan liikaa kun lähtöpainoindeksi 21.

Elikäs... Jos vauveli ei ennen perjantaita lähde itsestään syntymään, näyttäis siltä että perjantain TYKSin kontrollikäynnillä mut otetaan sisään ja synnytystä lähdetään käynnistelemään saman päivän aikana. Tätä mieltä oli ainakin neuvolantäti, eikä mullakaan mitään sitä vastaan ole. Verenpaine ei ole kuulemma hälyyttävän korkea, mutta tarpeeksi korkea etteivät sairaalassa jää odottelemaan "ihmeitä". Mutta mutta... Elän täällä toivossa että jospa pikkuherra kuitenkin päättäis tulla maailmaan ennen sitä; aamu-puoli kuudesta asti supistellut enemmän ja vähemmän kipeästi n. 8-12 minuutin välein. Olo ei ole mitenkään tuskainen tai erityisen kipeä, joten voi olla että mahan asukas vaan kiusii äitiä, mutta eihän sitä koskaan tiedä... Kampaajallakin kykenin käymään, vaikka välillä tekikin mieli hiukan irvistää kun vihloi ja poltteli selkää & alavatsaa. ;) Joten, pidemmittä puheitta, taidan vääntäytyä sohvalle kaurapussin kera odottelemaan jos tilanne etenis johonkin suuntaan. Kommentoin myöhemmin paremmin teidän juttuja, kunhan ajatukset pysyy hiukan edes kasassa.

Jännityksestä jäykkänä oleva Pikkutiikeri rv 39+5
 
Peppi80
Täälläkin alkoi tapahtua... Aamulla alkoi tihkutella lapsivettä ja kymmenen aikaan meni jo ihan reilusti. Kävin sairaalassa ja tarkistivat, että kaikki on ok sekä lähettivät kotiin odottamaan supistuksia (joita ei siis vieläkään ole ollut). Lapsivettä lorahtelee edelleen runsaanpuoleisesti. Jollei aamuun mennessä ole synnytys kunnolla käynnissä, niin lupasivat alkaa keinotekoisesti käynnistelemään.

Peppi rv 39+4
 
Nuppu80
Heippa vaan!

Kiitoksia onnitteluista ja neuvoista ja laskurilinkistä! Soitin tänään neuvolaan ja taitaapi olla nyt siis se rv4 menossa. Ensimmäisen ajan sain kolmen viikon päähän ja oikeestaan siksi soittelin jo näin ajoissa ku vaivaa tuo hiivatulehdus ja apteekissa käskivät ottaa yhteyttä neuvolaan... Onko teillä kellää kokemusta raskausaikana hiivasta ja ootteko lääkärin kautta käyneet? Neuvolan täti soittaa huomenna ja kertoo että meenkö lääkäriin vai mitä apteekkilääkettä voi käyttää...

Nojoo että sellasta sitten.. Joo täytyy yrittää tuolta haaveista imasta mahdollisimman moni mukaan plussajunaan ettei tartte olla kesällä ainoo joka kärsii pahoinvoinnista ;)
 
Pikkutiikeri80
Hurrrrjasti tsemppiä Pepille tulevaan koitokseen!!!! Ihanaa!! Kohta tupsahtelee vauvoja suunnasta jos toisesta! Tuuthan heti kertomaan synnytyskertomusta ym. kunhan nyytti on turvallisesti kainalossa, ja jaksat/kykenet?

Sain otettua pienet tirsat, vaikka supparit aina välillä herättivätkin. Nyt taidan lähteä koiran kanssa rauhalliselle lenkille, jospa supistukset saisivat siitä hiukan tempoa. Palataan!
 
Peppi80
Nuppu: Mulle sanottiin aikanaan neuvolassa, että niitä tavallisia hiivalääkkeitä voi kyllä käyttää. Yhden kuurin voi käsittääkseni ainakin huoletta ottaa, mutta kaikistahan kannattaa sitten mainita neuvolassa. Itse laitoin alkuraskaudessa ensiavuksi yhden puikon ja voidetta (kutina oli sietämätön) ja tarkistin "luvallisuuden" vielä sitten seuraavana päivänä neuvolasta. Jos hiiva ei parane yhdellä kuurilla, niin lienee parasta neuvotella lääkärin kanssa ja miettiä tehokkaampaa keinoa. Kuitenkin kaikki nuo tulehdukset pitäisi hoitaa tavalla tai toisella. Minulle tosin jäi epäselväksi, että minkälaista haittaa esim. hiivasta noin konkreettisesti voi olla.

Kaikille muuten tiedoksi: Kun sanotaan, että "lapsivedet menevät" niin ne eivät sitten menekään kaikki, vaan tässä saa kuulemma valutella siihen asti, kunnes lapsi on syntynyt, vesi uusiutuu koko ajan... Eli paksun pyyhkeen päällä istuen taitaa mennä meikäläisen loppuaika =)
 
Aurora Vee
PEPILLE onnea matkaan! Jippii, vauvoja saadaan lisää taas! Toivottavasti synnytys käynnistyy kunnolla itsestään, ettei tarvitse käynnistellä. Ja samat toivotukset Pikkutiikerille!

Nupullekin vielä onnittelut plussasta, vaikkei sillä lailla "tunnetakaan". =) Voi kun minullekin vielä koittaisi raskaustestien aika...
 
Pikkutiikeri80
Kyllä se taitaa leidit olla tosi kyseessä nyt! Supistuksia tulee 5-7-minuutin välein, ja saa kyllä purra hammasta yhteen, sen verran kipeää tekee. X) Ajattelin ainakin käväistä tuolla synnytysosastolla vielä tämän illan aikana, pelko kuitenkin suuri että jos liian pitkään on kotona niin ei saakaan mitään kivunlievityksiä... Joten jos musta ei kuulu hetkeen mitään, tiedätte missä oon... Jaksuja Syysmarjalle viimeisiin päiviin masun kanssa!
 
Minttu****
Pikkutiikerille ja Pepille onnea koitokseen! Hui kun alko jännittää teidän puolesta!
Ai niin, minä en saa tietysti laitettua sitä kuvaa sinne msn:nään meidän tytsystä, mutta tuolta syntyneet.fi:stä se löytyy nyt vielä 10 viimeisimmän lisätyn joukosta ja myöhemmin sitten TAYS:sin osiosta nimellä Milana... jos jotain kiinnostaa.

Nupulle onnittelut plussasta. Tänne ketjuun tosiaan taidetaan tarvita lisää odottelijoita...

Niin ja Syysmarja, minä kanssa emmin vähän etukäteen tuota kantoliinan ostoa. Kaikki vauvathan ei niissä viihdy. Nyt kun huomasin että meillä viihdytään sylissä, niin kävin jälkikäteen ostamassa sen. Ostin ihan tavallisen trikooliinan, Moby Wrapin, on toiminut oikein hyvin. makso 47 euroa. Niitähän saa myös käytettynä...
 
Hena ejk
Onnea Kk:lle!! Täällähän alkaa tosiaan tapahtua, Pikkutiikerille ja Pepille onnea myös koitokseen! Ja syysmarja vielä täällä viihtyy, no ei se ole enää kuin päivistä kiinni!

Nopeasti kuulumisia. Välillä on hyviä päiviä ja öitä, sitten taas huudetaan ja huudetaan... Pojalla on temperamenttia vaikka muille jakaa! On jo alkanut jokeltelemaan ja hymyileekin sekä välillä vahingossa naurahtaa. Sitten säikähtää omaa jokelteluaan ja taas itketään.. Yöt ovat vähän rauhoittuneet, päivisin joutuu ihan väkisin nukuttamaan kun on jo niin yliväsynyt. Rutiini menee suunnilleen näin:

Klo 22 syödään, klo 22.30 nukahtaa syliin, siirrytään sänkyyn nukkumaan vierekkäin. Herää noin klo 1-1.30 aikoihin, taas syödään puolisen tuntia ja nukahdetaan syliin. Nukutaan taas, herätään noin klo 3.30-4 ja syödään taas puolisen tuntia. Sitten nukutaankin enää noin tunti ja herätään tasan tarkkaan klo 5.30. Sitten kukkuu hereillä klo 7 asti kunnes saan nukuttaa parvekkeelle vaunuihin jossa nukutaan 1-1,5 tuntia (herää välillä mutta saan keinutettua takaisin uneen). Sitten tässä klo 9 aikaan saan nukuttaa väkisin kantoliinaan. Nukkuu siinä noin tunnin kunnes on taas nälkäinen. Sitten yleensä kukkuu hereillä iltapäivään klo 13 asti, torkahtelee korkeintaan syöttöjen aikaan vartiksi. Iltapäivällä saa ihan väkisin painaa poikaa nukkumaan, muuten ilta menee ihan huutamiseksi kun on niin väsynyt. Illalla sitten taas kantelen liinassa ja yritän saada hetkeksi partsillekin nukahtamaan. Seitsämän aikaan illalla on kylpy ja sitten aloitetaan rauhoittumaan iltaa kohti, yleensä kantoliinassa.

Eli meilläkin viihtyy tosi hyvin liinassa. Syötöt olen saanut venytettyä kolmeen tuntiin, korviketta menee noin litra päivässä.

Minttu, meidänkin pojalla on hormooninäpyt olleet naamassa jo useamman viikon. Nyt jo tosin vähenemään päin. Minähän en imetä, eli ei ainakaan minun ruokavaliosta ole kiinni. Ihan

Poika kasvaa huikeaa vauhtia, lauantaina tulee 7 viikkoa ja vaatekoko on nyt 62-68 (riippuu vähän vaatemerkistä). Täytyy tänään lähteä ostamaan kesäisempiä vaatteita, kun on ensi viikolle luvattu helteitä. Poika on todella kuumaverinen, viihtyy vähemmissä vaatteissa. Meillä on kyllä kotona tosi lämmin, aurinko lämmittää kämpän iltapäivisin liki 24 asteeseen!!

No nyt taas huudetaan!
 
Minttu****
Hena, kylvettekö joka ilta? Meillä kylvetään n.kerran viikossa, mutta olis kiva kylpeä useamminkin. Pelkään vaan että iho ärtyy enemmän, mutta täytyypä koittaa tuota.
Juu, voihan ne näpyt olla ihan hormooninäppyjäkin. Nyt ne toki on vähentynyt kun jätin kananmunan pois, mutta ei ne kokonaan oo häipyny. Saa nähdä häipyykö ne pian ja mistä syystä -ota siitä sitten selvää.
Rankkaa kuulostaaa olevan teillä pojan kanssa. Toivotaane että poika oppis nukkumaan vähän pisempiä pätkiä, niin et uupuis ihan kokonaan. Minäkin kävin eilen vaatekaupassa, kun huomasin että seuraavan koon vaatteita ei oo kun bodeja. Ostin H&M:stä yhet haalarit jossa oli kukkavyö ja sitten sellasen rippipaidan ja shortsit ja tietysti hellepipon ja sandaalit. Oli aika söpöt. Vielä käytetään kokoa 56, mutta pikku hiljaa aletaan siirtyä 60siin...

Minttu&Milana
 
Syysmarja
Moikat!

Jaahas, Peppi ja Pikkutiikeri ottivat vuoronumeron sittenkin ennen mua ;( *höhö, eipäs etuilla siellä!!!* hih! No ei vaiskaan, tsemppiä molemmille koitokseen!!!! Kyllä mä täältä perässä tuun, viimeistään viikon - 1½ päästä *pah, tässä mihinkään kiirettä ole*
Ja tosiaan, toivonkin, että synnytys vähän ottaa vielä aikaa, kun olo on edelleen kuin märkä rätti, yöt valvon, kun ei pysty nukkumaan ja päivällä otan sitten parit torkut, mitkä ei tiettykään ole sama asia kuin yöuni *krooh*

Pepillä siis ainakin tositoimet kyseessä, mahtaakohan myös Pikkutiikeri olla samoissa puuhissa?!?! No, tytöt tsemppiä vielä kerran!!!

Muuta mulla ei ollutkaan, miten ihmeessä tätä vielä jaksaa odottaa, kun mieli on niiin kovin malttamaton!?!?!?!?!

Syysmarja rv 40+3
 
Aurora Vee
Pikaisesti Mintulle näpyistä:
hormoninäpyt ovat kuulemma yleisimpiä ja pahimmillaan juuri "ristiäisikäisenä", eli 6-8 viikon iässä. Näin ollen kaste- tai nimijuhlan pääjuhlija on aina "hehkeimmillään" kaikissa kuvissa. Eli malta vielä jokunen viikko ennen kuin ainakaan ihan tiukalle ruokavaliolle rupeat. Tietty hyvä jos näpyt tuntuisivat vähenevän kananmunan poisjättämisen myötä.

Tässä työhaastattelujen välissä kirjoittelen, eka meni ihan ookoo ja saan tietää tuloksen viimeistään huomenna. Iik! Unelma-/kauhutilanteessa joudun valitsemaan kahdesta paikasta, tosin en usko näin käyvän. Sen verran haastavia tehtäviä olen hakenut.

Kauhea jännitys myös päivän synnyttäjien puolesta! =)
 
Syysmarja
Se on moro!

Ilmoittaudun vaan, ettette heti ala ihmetellä&kuvitella, että nyt olisin synnärille lähtenyt =) ei mitään siihen suuntaan viittaavaakaan ole tapahtunut, joten nou hätä.

Pikkutiikeri ja Peppi ovat tositoimissa, mahtaako olla jommallakummalla jo pikkuinen nyytti kainalossa?!?!? Tahtoisin niin jo sen omanikin, mutta ei tässä auta äidin hätäilyt, pikkuinen tulee kun on tullakseen...kunhan tulisi pian!!! =)

Hauskaa viikkistä kaikille, mähän en tunnetusti täällä silloin käy!! Eli tulen sitten ilmoittautumaan maanantaina, yhtenä kappaleena varmaan silloinkin vielä *huoh, toivottavasti en sentään!!!*

Syysmarja rv 40+4
 
Nuppu 80
Heissulivei vaan!
Kiitoksia onnitteluista. Täällä tuntuu olevan monet jo toinen jalka synnytyssalissa ;) Tsemppiä sinne vaan, itse en osaa vielä sellasesta kuvitellakaan ku mulla ilmeisesti siis rv 4+5 nyt (kuulostaapa jännältä).

Onko pian synnyttävät nyt ahkerasti harrastanut saunaa, seksiä ja siivoomista? eikös se ollu joku konsti??
 
Hena nopeasti
Minttu, ollaan juu kylvetty joka ilta. Pojan iho on todella hyvä ja kestää päivittäiset kylvyt, neuvolassakin siitä mainittiin. Kylvyn jälkeen olen aina hieronut ihoon Baby öljyä, välillä laitan sitä tipan jo kylpyveteenkin. Poika nauttii selvästi kylpemisestä vaikka se toistaiseksi onkin aika nopea toimitus pesuvadissa (Se amme jonka ostin on turhan iso, menee vaan vettä hukkaan). Ja kylvyn jälkeen rauhoittuu, on otettu se osaksi iltarutiinia.

Ehkä teidän kannattaa lisätä kylpykertoja aluksi vaikka 2-3 kertaa viikossa ja katsoa miten iho reagoi.
 
Piparminttu-Pipsa.
Moikkis!:)

Ui jui, täällähän on alkanut kato käymään kun Peppi ja Pikkutiikeri ovat suunnanneet synnärille. JÄNNÄÄ! :) Toivottavasti saadaan pian kuulla kuulumiset tuoreilta äideiltä. Syysmarja, ymmärrän täysin harmistuksesi, että molemmat "kiilasivat sun ohi vuoronumerojonossa", hih! ;) Mutta ihan vakavasti puhuen, koeta jaksaa ja toivotaan, että pian pääsisit sinäkin sinne synnytyssalin puolelle. :)

Auroralla taitaa pukata vauvakuumetta? ;) Huomasin että olit käynyt jo haaveilijoissa kurkkimassa. ;) Sehän olisikin hauska, että aloittaisit WAB2-kierroksen eli pikkukakkoset ja pikkukolmoset vain kehiin. ;) Ja jokainen wabilainen liittyisi sitten uusintakierrokselle, kun siltä tuntuisi. :) Tulehan pian kertomaan, miten työhommissa kävi!

Mites se huominen Tiksi? Ketkä kaikki on nyt siis tulossa? Hena, jaksatko lähteä? :) Oliko sovittu, että yhdeltä nähdään? Miten me siis tunnistetaan toisemme? ;) Mua jo jännittää! ;)

Huoh, pitäis alottaa siivoaminen. Onneksi mies on ottanut imuroinnin omaksi hommakseen, ennen se oli mun jobi. Nyt vaan alkaa tuntua jo aika raskaalta sen imurin perässä raahaaminen. Olo on hyvä ja eilen Piipin liikkeet tuntui selvemmin kuin koskaan ennen! Navan luona tuntui välillä sellainen kovempi "uloke", olisiko ollut herran jalka? ;) Mieskin oli ihan innoissaan. Oon muuten alkanut kokoamaan miehelle isyyspakkausta! Tähän mennessä oon hankkinut siihen Papa is the best-tuttipullon, Papa is the best-tutin, "Isi, tähtää ylemmäksi"-ruokalapun, Unikko-tuttipullon, vauvaäöljyä ja talkkia vauvalle ja isille suihkusaippuan, lakritsipiipun, energiajuomaa... Ajattelin pakata nuo kaikki sitten vauvan ammeeseen, joka pitää käydä ostamassa vasta vähän ennen paketin luovuttamista. Aattelin antaa sen samalla kun äitiyspakkaus tulee. :) Oletteko te muut koonneet isyyspakkausta?

Pakko kai se on kaivaa moppi esille... Mukavaa viikonloppua ja hyviä vointeja! :)

PP ja Pojunen rv 24+3


 
Piparminttu-Pipsa.
Oi, isyyspakkauksesta unohtui yksi parhaimmista lahjoista eli ostin myös Lasten laulukirjan! :) Siinä oli kaikkia ihania ja perinteisiä lauluja, mm. Lapin äidin kehtolaulu. ;)
 
Viivi ja N.
Heip!

Pepin ja Pikkutiikerin puolesta jännitetään täälläkin! Toivottvasti kaikki menee/meni hyvin! :)
Toivotaan myös, ettei Syysmarjan tarvitsisi enää kovin kauaa odotella!

Tiksiin ei siis kai ole tulossa muita kuin mä, Pp ja Meirami?? Ja nyt kyllä näyttää siltä, että mä en ole ihan 100%:sen varma että ehdin paikalle...aikataulu on uhkaavan tiukka Ikea-shoppailuineen ja syntymäpäivineen... Mutta mä yritän ehtiä teidät näkemään! Voisko jompikumpi muuten vähän valaista mulle tarkemmin, että mihin mä tulen!?!? Siis onko Tiksissä joku ostoskeskus ja siellä se kahvipaikka? Vai? Vantaa ei ole kauhean tuttua seutua... *kyselee tää yks kehäkolmosen ulkopuolelta*

Mulla oli nyt sitten tänään viimeinen työpäivä. Ja kuten arvata saattaa, niin kyyneleitäkin nähtiin! Meillä on tapana pitää aina läksiäiset koko talon voimin, sain aika paljon kukkia ym. Vaikka tunnelma olikin haikea, nyt on kuitenkin myös helpottunut olo; enää ei tarvi stressata saako yöllä nukuttua tarpeeksi ja kestääkö selkä.

Palailen linjoille vielä tässä illan mittaan!

Viivi ja Napero joka potkii kylkiluihin nykyään tosi kipeästi!, rv 30+4
 
Piparminttu-Pipsa.
Viivi, toivottavasti ehdit paikalle! :) Voidaanhan tapaamista siirtääkin, jos näyttää että joku myöhäisempi ajankohta olisi parempi ja tulisi enemmän porukkaa paikalle? Mun ymmärtääkseni meillä on tarkoitus nähdä Wayne's Coffeessa, joka on Tiksissä Tikkuraitti-nimisellä kävelykadulla. Ihan lähellä on mm. Prisma ja muita kauppoja& ravintoloita, kuten Hese, Mäkki, Suomalainen, Tiimari jne. Wayne's on siinä kulmassa suunnilleen puolivälissä kävelykatua. Sinne on helppo löytää, Tiksi on aika pieni paikka loppujen lopuksi. :)

Mutta ilmoitelkaahan, oletteko tulossa vai siirretäänkö treffejä? *huhuilee*
 
Hena 79
sitä unohdin kirjoittaa, että en ehdi tiksiin, meillä ristiäiset sunnuntaina ja kädet täynnä töitä! harmi, olisin mielellään tullu, ehkä nähdään toinenkin kerta?
 
Viivi taas
Hmm... Mitäs mieltä Pp? Pitäiskö sitten kuitenkin nähdä joskus toiste, kun kerran oikein kukaan ei pääse paikalle? Meiramillakin on kädet täynnä muuttopuuhia. Jotenkin tuntuu vähän hassulta että me nähtäis vaan kahdestaan tai kolmestaan...kai. Mutta kyllä mä yritän ehtiä paikalle jos suunnitelma pitää. :)
Pääseeköhän Meirami tänään tänne lueskelemaan, että siis saakohan tiedon jos päätetään siirtää tapaamista...?
Äh, tää on niin tätä, mun on nykyään niiiiin vaikea tehdä minkäänlaisia päätöksiä mistään asiasta!

V.
 
Piparminttu-Pipsa.
Huomenta!:)

Kyllä mulle sopii, että tapaamista siirretään. Olisihan se kiva, jos useampi pääsisi paikalle. :) Vaikka tottakai Viivi pelkästään sunkin näkeminen olisi ihan yhtä mukavaa, hih! ;) Itse olen ainakin puolet kesästä täällä Vantaalla eli pääsen lähes milloin vain tapaamiseen. Eli perutaanko tapaaminen vai miten on?
 
-Viivi
No jos me sitten lykätään näkemistä! Meillä tosiaan on päivä jo muutenkin aikamoista hässäkkää yhteen jos toiseenkin suuntaan. Ja vaikka olis kyllä hauska minustakin nähdä ihan vaan sut, Pp, niin mielellään kuitenkin näkisin mahdollisimman monta meistä kerralla! :)
Jatketaan siis juttuja täällä ja yritetään löytää parempi päivä livetapaamiselle!

V.
 
Aurora Vee
Ääk, PP, ei pikkukakkos- ja kolmosketjua VIELÄ, kiitos! ;D

Nautin kaikessa rauhassa pienestä satunnaisesta vauvakuumeesta, sillä yhteistuumin viimeksi eilen todettiin miehen kanssa että EI kolmatta lasta vielä pitkään aikaan! On tämä aika väsyttävää silloinkin kun kaikki on hyvin. =) Tähän elämäntilanteeseen positiivinen raskaustesti toisi aika mullistuksia. Muutenkin on parasta odottaa kunnes poika täyttää vuoden ennen kuin seuraavaa alkaa tehtailemaan, kun on jo kaksi sectiota takana.

Tämän 7 kuukauden aikana minulle on selvinnyt miksi kolmen lapsen perheissä kahdella ekalla usein on pienehkö ikäero, mutta kolmas on tullut vasta vuosia myöhemmin...

Hei, kerroinko jo että sain harjoittelupaikan syys-helmikuulle?! Määräaikainen työ ja surkea palkka työmäärään nähden, mutta hieno sulka hatussa kun lähden etsimään jatkohommia. Näillä näkymin uskalletaan ehkä ostaa kämppäkin loppuvuodesta (nyt ollaan vuokralla). Näin siksi että Viktor on pakko laittaa päivähoitoon vuodenvaihteessa (mies on todennäköisesti hoitovapaalla 4 kk) ja haluamme hänet samantien paikkaan josta ei tarvitse siirtyä.

Esikoinen on nukkunut kohta 2,5 h joten eiköhän se riitä jo kohta. Surkea sää täällä pk-seudulla, mennään varmaan ajelulle taas katselemaan mahdollisia kivoja asuinalueita tulevaisuutta ajatellen... Asuntokuume on paaaljon kovempi kuin vauvakuume tällä hetkellä!

Ei vauvauutisia vielä... Paitsi virtuaalisellaisia, niin odotan myös real life-uutisia: yhdellä ystävälläni sekä toisen ystävän pikkusiskolla ovat lasketut ajat jo tulleet ja menneet.

Mukavaa viikonlopun jatkoa!
 

Yhteistyössä