WAB + 20

  • Viestiketjun aloittaja Syysmarja
  • Ensimmäinen viesti
Kk ja nyytti
Hyvää viikonloppua tytöt!

Kylläpä nyt rytisee vauvoja oikeen urakalla! Tietoja uusista tulokkaista odotellaan...
Mulle sanoivat sairaalassa että nyt toukokuussa on syntyny tosi paljon vauvoja, keväthän onkin lisääntymisen aikaa ;)

Täällä tasainen vauvaelo jatkuu, pikkuneiti nukkuu hyvin (2-3 tuntia kerrallaan), herää syömään ja kakkaamaan (!) ja seurustelee jopa 2 tuntia putkeen katsellen sievillä nappisilmillään ja valloittaa joka kerta kaikkien sydämet! Olen kyllä tosi onnellinen siitä että tämä toinenkin lapsi on näin "helppo", kun olin varautunut suunnilleen vuoden kestävään koliikkiin tai johonkin vastaavaan. Eli tuuria on ollu näiden mukuloiden kanssa *sormet ristissä ja puuta koputellen*.

Nimestä ollaan pääsemässä pikkuhiljaa yhteisymmärrykseen, yksi nimi on tosi vahvoilla ja sillä nimellä tyttöä kutsutaankin ihan leikillään, mutta se nyt sitten varmaan jää pysyvästi nimeksi ihan oikeastikin.

Tsemppiä kaikille synnyttäjille ja voimia odottajille!

terv. Kk ja nyytti 11pv
 
-Viivi-
Huomenta! Ihan hilkulla, että pudotaan kakkossivulle, joten pakko naputella heti jotakin! :)

Ihanalta kuulostaa tuo Kk:n nyytti-tyttö! Ihanhan tässä tulee jo omaa nyyttiä ikävä!

Pp: sori vielä, kun niin viimetingassa peruin tapaamisen! (Mutta ihan hyvä, aika ei riittänyt nytkään kaikkeen missä piti käydä...) Yritetään nyt oikeasti löytää uusi, useammalle sopiva päivä, jookos! Tsemppiä viimeisten työpäivien hässäkkään! :)

Henalla oli siis eilen ristiäiset! Saadaankohan me kuulla mikä IsonHerran nimeksi tuli?! :)

Peppi ja Pikkutiikeri ovat nyt jo varmasti onnellisia äitejä! Kuulumisia odotellessa. :)

Nämä terveiset tulee muuten kotoa! =) Tänään on vapaapäivä ja huomisesta alkaen kesäloma. Juhannuksesta sitten alkaa vasta varsinainen äippäloma. Unirytmi on näköjään edelleen työssäkäyvän, heräsin jo ennen seitsemää! Mutta olipa ihanaa kun ei tarvinnut pompata heti ylös eikä lähteä mihinkään. :)
Mulla on mielessä kauhean pitkä lista kaikesta, mitä pitäisi näiden 9 (?!) viikon aikana ehtiä tekemään ja hankkimaan. Pitäisi kai kirjoittaa paperille, niin pysyisi homma paremmin hanskassa.

Lauantaina oltiin Ikeassa. Ihan vaan lipastoa mentiin ostamaan (ja ostettiinkin), mutta mukaan tarttui kyllä kaikkea muutakin hyödyllistä ja kivaa... ;) Ihanaa kun mieskin tutki Ikean tarjontaa innoissaan ja ehdotteli mitä voitaisiin vauvalle sieltä ostaa! :)
Pinnasänky puuttuu enää noista isommista hankittavista (ja isompi auto...!).
Mä haluaisin sellaisen pinniksen, missä saa pohjaa ja toista laitaa laskettua. Onko teistä kellään sellaista ja mistä olette ostaneet?? Täällä meilläpäin olisi CityMarketissa Brion sänky kohtuuhintaan, mutta siinä liikkuu vaan pohja. Mitään älykallistakaan en haluaisi ostaa Vepsäläiseltä tms... :/

Juuh, eipä tässä muuta. Roikun varmaan lähes koko päivän netin ulottuvilla, joten laittakaahan juttua niin ei tule aika pitkäksi! ;c) -Tosin töissä pitää mennä vielä käymään, mutta sehän on vaan hauskaa kun voi lähteä pois heti kun siltä tuntuu! ;c)

Viivi ja Napero, rv 31

 
Syysmarja
Huomenet ketjuun!

Vastaan vielä tähän ketjuun, josko joku innokkaampi avaisi uuden?!?!?

Kuten sanoin, yhtenä kappaleena täällä vielä ollaan *huoh* mieskin tänä aamuna sanoi, että kyllä tämä odottelu nyt jo saisi loppua, eihän tätä jaksa Erkkikään!!! *hih* Ja hän kun on ollut koko ajan mulle tsemppaamassa, että kyllä vauva sieltä sitten tulee...eli molemmat oltaisiin enemmän kuin valmiit uuden perheenjäsenen näkemiseen.

Harmi että teidän tapaamisenne peruuntui, mutta uutta aikaa vaan sopimaan, josko silloin mahdollisimman moni pääsisi tosiaan paikalle. Mä tuskin tulen, kun asun täällä "niin kaukana" -Turun seudulla =) -mutta mukavaa teitä kyllä olisi nähdä.

Tänään sitten viimeinen neuvola, jonka jälkeen soitan kontrolliaikaa tuonne TYKS-synnärille....varmaan heti huomenissa soitan jo =) niin kärsimätön olen!
Viikonlopun aikana ollut suppareita, muttei kivuliaita eikä todellakaan säännöllisiä!
MIten tätä oikein jaksaa enää, nyt on alkanut myös jaloista suonta vetää, ja mahaan on ilmestynyt muutama raskausarpi :( vaikka niin olen rasvannut...höh sentään! NO, ei voi mitään.

Syysmarja rv 41+0
 
Pikkutiikeri80
Heissulivei ja terkut synnäriltä!!!

Pikaisesti tulin imetyksen ja vaipanvaihdon lomasta kertomaan, että kotiuduimme tänään mukanamme maailman suloisin pieni poikavauva, joka oli syntyessään torstaina 24.5. 49cm "pitkä" ja painoi 3080g . Synnytys oli nopea ja vaihderikas (=yllätyksiä täynnä), muttei kuitenkaan jättänyt mitään pelkoja/traumoja. Synnytyskertomusta rustailen paremmalla ajalla kunhan jaksan... Nyt taidan vääntäytyä sohvalle hetkeksi silmiä lepuuttamaan, viime yönä ei tullut pahemmin nukuttua. X)

Tsemppiä Syysmarjalle viimeisten päivien "kärvistelyyn"; palkinto odottaa jo nurkan takana!!! Koita jaksaa! Pepin kuulumisia odotellaan myös täällä suunnassa. :)

Pikkutiikeri & pikkumies 4vrk
 

Yhteistyössä