WAB +21

  • Viestiketjun aloittaja -Meirami-
  • Ensimmäinen viesti
-Viivi
Helou, helou!

Mintun perheelle oikein ihanaa matkaa vielä kerran! =) Vähän kyllä kateellisena toivottelen...

Pp: Tuo meidän pinnasänky on just se MoonLux-malli, nature (koivu) väriltään. Meillä on ihan sellainen peruspatja vaan, eikä mitään petaria. Harmittaa, kun siinä sängynostohässäkässä unohdettiin ostaa sellaset keinutassut sänkyyn. Ja täältä "meidän kylän" lastentarvikkeesta niitä ei saa.

Henalle jaksuja muuttoon! Se on muutenkin aikaa ja energiaa vievä operaatio, saati sitten pienen vauvan ja univelkojen kanssa! Hienoa, että saitte juhannuksena nukkua kunnolla! =)

Helmiinalle myöskin voimia muuttopuuhiin ja remppaan! Kuulostaa uskomattomalta, että Nelli nukkuu jo nyt noin hyvin yöt! =)

Mulla oli eilen neuvola. Kaikki arvot oli ok, hemoglobiini jopa vähän noussut! :O
Painoa on tullut kaikenkaikkiaan nyt 8kg, eli ihan sopivasti. (Eilisessä punnituksessa taisi kyllä näkyä juhannuksen mässäilyt...)
Terveydenhoitaja totesi saman kuin olin itsekin päätellyt, eli vauva on tosi selkeästi poikittain. Laittoi sitten samantien lähetteen synnytyssairaalaan ultraa ja lääkäriaikaa varten. Ajan pitäisi olla jo ens viikolla. Saa nähdä saako lääkäri ylipuhuttua minut siihen käännösyritykseen...
Tänään olisi vuorossa perhevalmennusta ja lastenhoidon oppitunti. Huomenna mennään tutustumaan synnärille. Maaliviiva häämöttää...!!!! Iiiks! :)

Loppuisi jo toi sade, niin ei tarvitsis pitää valoja päällä keskellä päivää!

Viivi ja Napero, rv 35+2
 
-sunni-
Nyt kun täällä on läjä näitä synnyttäneitä niin kysytään kokeneilta :)

Onko pinnasängyssäsi laskettava reunus?
Oletko huomannut sen tarpeelliseksi esim yösyötössä vai riittääkö se, että pinnasängyn pohja on sillä ylimmällä tasolla?

Täällä kovasti pähkäillään tätä asiaa kun pinnasänkyjä vertaillaan, varsinkin kun nyt on jokapaikassa alemyynti käynnissä, niin jos ostais jo pinniksen varastoon valmiiksi...
Meilläkin suuri tekijä on tuo väri, tahdotaan tummasta puusta sänky. Niitäkin on sitten jos minkälaisia virityksiä!
 
Hena pinniksestä
Meillä on laskettava reuna ja olen kokenut hyödylliseksi. On helpompi laskea poika sylistä nukkumaan, ei tarvitse irrottaa kehosta niin ylhäällä niin kokee jäävänsä syliin.

takaisin pakkaamaan, lapsenvahti saapui!
 

Yhteistyössä