WAB + 27

  • Viestiketjun aloittaja WAB+
  • Ensimmäinen viesti
MinttuO ejk
Heipä hei!

Sf-mitta mitataan tosiaan häpyluusta kohdunpohjan korkeimpaan kohtaan. Maaten siinä tutkimuspöydällä jalat nostettuna niihin jalkatukiin. Ihan tavallisella mittanauhalla. Se kohdunpohja tuntuu aika helposti varsinkin loppuvaiheessa. =)

Mutta asiaan. Myö ollaan miehen kanssa lähdössä ukkohallaan mökkeilemään joten olen pois linjoilta su-ma asti. Tulen käy kunhan sit kerkeän. Lapsikullat jää mummojen hoiviin. Mahtavaa päästä vähän rentoutumaan ilman lapsukaisia. Jaksaapi taas arjen maanantaina aloittaa. =)

senoralle tsemiä paprujen täyttöön ja kertomiseen!

riikalle taas tsemit pidätykseen. Ei ole helppo homma raskaana ollessa!

Nyt toivotan kaikille hyvää loppuviikkoa ja viikonloppua!

MinttuO ja ryyni rv 17+6
 
Thelma82 ejk
Minttu kerkes väliin. Kiitos infosta tuon mitan kanssa. Kauhulla odotan mitä se on itellä!

Mukavaa kahdenkeskistä lomaa Minttu:) Kyllä tuollanen aina piristää! Tuu sitte heti kertoon miten mökkeily sujui!
 
Piitu 1
Hienoa Thelma että kaikki oli kunnossa, niin minä arvelinkin, mutta kyllähän sieltä aina yllätyksiäkin tulee.. Jospa sitä nyt ei sitten rupeisi paikat avautumaan normaalia enempää! Onnea poikavauvasta, iik ihanaa! Meillä myös pojankoltiainen masussa :)

Mintulle ihanaa kahdenkeskistä lomaa miehen kanssa!

Joko se Senora kertoi sille siivoojalle :D
 
senora
Ihanat ultrakuulumiset Themalla... vai poika.. Mitäs miehesi?? Taitaa olla onnensa kukkuloilla hänkin.

Mukavaa lomaa Mintulle! Ajelkaahan varovasti!

(sittenkin oon sitä mieltä että pomon pitäis tietää ennen siivoojaa ja keittäjää... ja ja ja ... ) *mutisee ja häipyy... Laitoin muuten mailiin kuvan tappajahauesta ... :)
 
Mari_
Urkkimassa täälläkin puolella =)

Senora: sen muuttopäivän saat tietoosi ainakin maistraatista, sieltä mä kävin sitä kyselemässä veroehdotuksen kanssa tapellessa. Se oli kylläkin maksullinen, mut ei muistaakseni kauheen kallis.

Ukkeli oli muuten siinä samalla silmäilly etä kolmannessa kerroksessa oli vihkimiset, hiukka epäilyttää että koskaan pääsis edes maistraatissa naimisiin :D
 
Piitu 1
Minun muistaakseni, jos siis muistan oikein, Kelalla olevissa osoitetiedoissa näkyy myös päivämäärä. Ihan kuin siellä näkyisi *yrittää pinnistellä muistiaan*....

Haaki olo kaamea. Mahtoi irrota hyvät sopat? Voi kun rupesi tekemään valkoista kalaa mieli, kuha ois ihanaa.... slurps...
 
senora
Piitu... ny sylttäs vähä aikaa kun yhtäkkiä juttelit hauesta... Joo osasta tehtiin suolakalaa ja sit taisin paistaa osan... vai tehtiinköhän kalapullia.. Täytyis käydä lukemassa tuolta haaveiluketjun historiasta... Mut se otus meinas multa sormen viedä... Edelleenkään en ole kuhan kanssa tuttu... Sitä ei vaan täällä meillä päin ui...

Sit tuli mieleen, että kunnan henkikirjoista saan muuttopäivän...
 
Piitu 1
Kuhaa saa täältä paljon, samoin kuin haukea. Kuhaa ehkä enemmän... Todella mieto ja on kaikin tavoin valmistettuna erittäin herkullista. Ruodot on isoja ja löytyy helposti... Vitsi että kala on minun heikkous, ajattelinkin että jos tällä vauvalla ei ole suomuja tahi pyrstöä niin on ihme, olen nimittäin syönyt tosi paljon kalaa. Sitä vaan saa niin harvoin tuota valkosta kalaa... Eikös pohjoisessa ui siikaa?

Käytiin jumppakerhossa, kaikki ihmetteli että miten sinulla voi olla la jo tiistaina... Että mistä mahasta meinasit synnyttää... Huomenna pitää ottaa massukuva, vielä ei ole oikeastaan ihan kunnon mahakuvaa edes otettu, vain sellaisia tavallisia kuvia missä hommailen muuta...

Huomenna jos lähtis vetämään viimeisen kerran maailman parhaimmat Pitaleivät tuolla naapurikunnassa, siellä on nimittäin maailman paras kebabpaikka! Ollaan joka kaupungissa missä ollaan käyty syöty pitakebabit ja ei ole vielä yhtä hyvää löytynyt. Käydään välillä asiakseen tuolla 50 km:n päässä pitalla :D Pakko, se on niin hyvää... Ihan kuin ois maailman loppu tulossa kun pitää tehdä kaikkea vielä kun kerkeää... Hullua, taidettiin esikon kanssa käydä aikas pian syntymän jälkeen tuolla pitalla, eli ei se vauva ole este...

Tänään siivottiin vaatekaapit, meni roskiin jätesäkillinen vaatetta jotka on lojuneet kaapissa ainakin viisi vuotta... Osa vietiin mun veljelle, joka sitten ilmeisesti valkkasi mieleisensä ja loput nakkeli roskiin..
 
tuutikki2
Tervehdyd kaikille pömppömasuille ja masuasukeille!!!

Meillä on nyt sitten perheessä toinen tyttö kahden pojan vesselin lisäksi. Sektio oli 28.12.07 ja tyttö parkaisi klo 11.18 syntymäitkunsa.Hän oli 3365g ja 48cm, mustat hiukset ja suppusuu. Kova imu ja hienosti kasvaa. Ikää reilu viikko. Samalla mulla tehtiin nyt se sterilisaatio. Olen kummiskin jo tänä vuonna 37v ja neljän terveen lapsen äiti, että eiköhän se ala riittää=) Hirveet kivut siitä toimenpiteestä kyllä tuli, aivan pahemmat kuin itse sektiosta.

Teilläkin alkaa monilla olla tosi hyvin viikkoja... Pian on nyytti kainalossa.

sf-mitasta muuten sen verran että mulla se oli lopussa 37cm ja kyllä oli tukala olla!!!

Tsemppiä kaikille odotukseen!!! Nauttikaa talvisäästä, kun minä en vielä oikein kykene lenkkiä tekemään.
 

Yhteistyössä