wab+ 30

  • Viestiketjun aloittaja senora
  • Ensimmäinen viesti
senora
WAB+ 29
Odottajat:


10.5.08 Kk, -84, kolmas (poika 04 ja tyttö 07)
5.6.08 Thelma82, ensimmäinen
6.6.2008 MinttuO, -78, Kolmas (12/04, 10/06)
17.7.2008 Aurea76, ensimmäinen
12.9.2008 Sonia, -71, toinen (tyttö -98)

Synnyttäneet:

26.10.06 Anna vm82, ensimmäinen POIKA 26.10 3140g 50cm
27.10.06 Aurora vm80, toinen (tyttö 03/05) POIKA 27.10 3810g 51cm(?)
8.11.06 Mari vm83, ensimmäinen POIKA 3.11. 2890g 49,5cm
21.11.06 tuutikki vm71, kolmas POIKA, 3110g 47cm
1.2.07 Aqua vm76, ensimmäinen POIKA 25.1. 2850g 48cm
2.4.07 Minttu, vm85, ensimmäinen TYTTÖ 3890g 49cm
7.4.07 Hena, vm79, ensimmäinen POIKA 4630g 53cm
13.4.07 Helmiina, vm77, ensimmäinen TYTTÖ 2955g 47 cm
27.4.07 Tyrni1, vm75, ensimmäinen POIKA 3450g 49 cm
15.5.07 Kk, vm84, toinen (poika 09/04) TYTTÖ 3395g 48,5 cm
24.5.07 Pikkutiikeri, ensimmäinen POIKA 3080g 49cm
24.5.07 Peppi, ensimmäinen POIKA 3980g 54cm
4.6.07 Syysmarja, ensimmäinen POIKA 3970g 53 cm
18.7.07 Viivi, vm78, ensimmäinen TYTTÖ 3000g 50cm (La30.7.07)
20.7.07 Limee, ensimmäinen POIKA 3350g 49,5cm
15.8.07 Meirami, ensimmäinen TYTTÖ 3700g 50cm
6.9.07 Piparminttu-Pipsa, ensimmäinen, POIKA 3330g 50cm
1.10.07 Lumi81, toinen, TYTTÖ 3420g 49cm
25.10 Sunni, -79, ensimmäinen (la15.10.07) POIKA 3480g 52cm
15.12.07 Omppu75, toinen, poika 03/04 , (LA 12.12.07) POIKA 3355 g ja 50 cm
28.12.07 Tuutikki -71, neljäs (poika -96, tyttö -99 ja poika -06) (LA 8.1.07)
12.1.08 Piitu 1, toinen, poika 12/04, (LA 8.1.08) POIKA 3975 g ja 51,5cm
10.2.08 Safiiri, 35v,neljäs (lapset -00,-03 ja -05) (LA 22.2.2008) TYTTÖ 4600 g ja 52 cm.
31.3.08 Riikka:esikoinen, (la 29.3.08) poika, 4130g/53cm ,
25.4. 08 senora ensimmäinen, (la 21.4.) tyttö, 3780g/51cm,
 
senora
Saiskos uusi ketju virtaa wabbilaisiin...
Tulkaas kertoilemaan kuulumisia... Täytyy nolona tunnustaa että tuo Tirppa vie aikaa, eikä kovin kerkiä palstailla... Mutta ehkä vähitellen tuota aikaakin löytyy...

Kiitokset vielä kaikille onnittelijoille!
 
MinttuO ejk
Heipä hei!

Tänne ei kummempia...

Maha kasvaa ja ensiviikolla olisi taas neuvola. Painon nousu pelottaa mutta minkä teet? pitää yrittää karistaa kilot sitten kun pääsee paremmin liikkeelle. Olen kyllä syömisiä yrittänyt kytätä mutta turvotusta on vaikka muille jakaa.

Tänään tasan 4 vkoa laskettuunpäivään...huh huh miten nopsaa aika menee...en ole vielä kassia pakannut mutta pitää kyllä aloittaa. Ja viikonloppuna kantaa pinnasänky takaisin meidän huoneeseen ja laittaa valmiiksi.

Hommat tuntuu olevan vielä vähän levällään. Olen saanut vasta muutaman vaatteen vauvalle ommeltua ja kestovaipat on kokonaan tekemättä. Siis harsoja ja villahousuja mulla on mutta pitää tehdä muutama vaippakin. Huomenna ostamaan kankaita...jospa saisin aloitettua.

Senoralle Isot onnittelut vielä!!

MinttuO rv 36+0
 
senora
Meinaatkos Minttu ihan kokonaan kestoilla?? Meillä käytiin lyhyt kahvipöytäkeskustelu vaippa-asiasta... oltiin sitä mieltä että mennään kertakäyttövaipoilla.. vaikka siitä tuleekin jätettä ihan tuhottomasti... Sen verran kuitenkin mukavuuden haluisia ollaan... :) Paljonkos niitä kiloja onkaan tullut?? Kyllä ne siitä karisee kun pääset imettämään, ja osahan jää synnärille muutenkin... Oon kyllä vähä kateellinen tuosta ompelutaidosta...
 
Piitu 1
Huh huh.. Kakku on uunissa, tällä kertaa meillä syödään banaani-persikkarahkahyydykekinuskikakkua :D

Ollaan istuteltu appiukon mettään kuusentaimia, 1500 tainta parissa päivässä pikkumiehen päiväunien aikana ;) Senora, tuli muuten testattua sekin että miten homma onnistuu lapsen kanssa, meidän esikoinen oli mukana, ja homma meni ihan putkeen. Eli onnistuu!

Niskat on ihan jumissa em syystä, tabuakin piti ottaa..

Meillä se alkaa kohta imetys loppumaan, toinen puoli ei taida enää juurikaan maitoa enää antaa.. Toisesta vielä saa jotakin irti..

Onnea Mintulle tasaviikoista! Vai kestoilua,oletko aiemmin kestoillut?

Nyt kaakku uunista ja puput pihalle uuteen hienoon ulkohäkkiin :)

Piitu ja mees 4kk!!
 
senora
Jokos Piitun juniori on 4kk... vastahan sullekki niitä suppareita läheteltiin... Vai esikon kanssa ootta ollu istuttamassa metsää... Aika hyvän määrän ootte saanu istutettua... Siinä sitä on pojille tulevaisuutta...

On kyllä ollu komia päivä... sain just tirpan tainnutettua. Vois lähtee istuksiin tuohon terassille ja nauttimaan ... auringosta.

Ihanaista äitienpäivää kaikille!
 
Thelma82 ejk
Tervehdys taas pitkästä aikaa!

Senoralle kiitos uuden ketjun avaamisesta! Ja onnea vielä pikkuneidistä. Oon käynyt ex-kermiteissä vakoilemassa kuulumisia ja hienosti tuntuu teillä lähteneen arki rullaamaan:)

Piitunkin pikkumies jo noin vanha! Mihin tää aika menee?!?! Oot kyllä ahkera leipomaan, kuulostaa aina niin hyviltäkin nuo leipomiset! Itse turvaudun usein kaupan valmistuotteisiin!

Mintulle tsempit vielä viimesten valmistelujen kanssa! Ne on varmasti nopeesti tehty. Tosin tilanne voi olla vähän eri kun on muita lapsia, toisin kun täällä kun saa vaan olla päivät.

Ite oon tosiaan jo kaikki laittanut valmiiksi vauvalle ja kaikki tarvittavat askareetkin hoidettu pois päiväjärjestyksestä:) Meillä on nyt sen verran selvinnyt et herra viihtyy perätilassa eikä persus hievahtanutkaan joten kääntää ei voitu. On lisäksi nyt jo painoarviolta n. 3,2-3,3kg ja lääkäri koitti lantion ja nyt on sitten sektiopäivä tiedossa. Eli olsin voinut toki koittaa alakautta, mut halusin itse sektion ihan vauvan turvallisuudenkin kannalta ja lääkäri sanoit, että tässä tapauksessa kun vauva aika iso ja lantio ahdas on samoilla linjoilla. Niinpä 28.5 on sitten aika sektioon, ellei tyyppi halua sitten ennemmin ulos:) On muuten sama päivämäärä kun äitinsä synttärit:) Joten parempaa syntymäpäivälahjaa voi tuskin toivoa.

Sitten Senoralle olis muutama kysymys tuosta sektiosta toipumisesta. Koitko sen aivan hirveen kivuliaana ja pitkänä? Kun toisilla tuntuu parantuminen tapahtuneen n. parissa kolmessa päivässä ja toisilla menee viikko tai kakskin. On tietty yksilöllistä, mut miten sulla on ollut? Ja imettäminenkin vissiin onnistuu sektiosta huolimatta? Oliko siinä ongelmia?

Niin ja sitten sitä vielä, et onhan se senora täysin ymmärrettävää, ettei tirpan syntymän jälkeen voi koneella jatkuvasti notkua. Ahkerasti oot kuitenkin kuulumisia kertoillut ja kiva niin:)

Mukavaa loppuodotusta kaikille ja senoralle aurinkoisia päiviä tirpan kanssa! Lisää porukkaa ketjuun pitäisi saada. Toivotaan et joku plussaa ja pian!

Nyt grillaamaan:)

Thelma82 36+2
 
Piitu 1
Thelma: Välillä on pakko saada kaupan herkkuja, on ne niin eri makuisia... Siis hyviä nekin! Ja mikäpä olisi parempi synttärilahja kuin oma lapsi, kuulostaa ihanalta!

Niin se aika vierähtää, 4 kk, huhhuijaa... Kohta äijä rupeaa ryömimään ja kävelemäänkin jonkin ajan kuluttua.. Hyppykiikkua ollaan jo testattu kun on nuo selkälihakset niin hyvät, tykkää kovasti. Parin kuukauden päästä kaivellaan kävelytuoli :) Me ei sitten olla itse osteltu noita kaikenmaailman hilavitkuttimia, ollaan saatu lahjaksi, ei varmaan ois ostettu itse mitään tuollaisia...

Oletteko muuten keräilyihmisiä? minä keräilen vaikka mitä, suurin juttu on Iittalan lasi, niitä sitten riittääkin joka kulmaan. Kivituikut on minun juttu, niitä löytyy palttiarallaa 45 kipaletta. Samoin kuin jotkin vanhat Iittalan tuotannot on keräilyssä.

Puput viihtyy vallan mainiosti pihahäkissä, toinen vetää häkkiä ympäri koko ajan, taitaa olla tilan suuruuden huumassa... Ihana oli laskea pupelot pihalle kun ruohokin alkaa vihertää..
 
senora
Jotain tuosta sektiosta... Eli tyttö syntyi klo 01. klo 2.20 olin takaisin omassa huoneessa. Klo 2.25 näin tytön eka kerran ja tissiteltin ja tutusteltiin vähän aikaa.. Sitten nukuttiin muutama tunti... Viiden aikaan kärrättiin lapsivuodeosastolle... klo 8 sain aamupalan. Kipupumppu ei toiminu joten sain panadolia tabletteina 3x2 tabl/pvä... Lisänä Ketomex, jota otin pari päivässä...( Lisäksi sai tahtoa tarvittaessa kipupiikin.. Otin piikin kahtena ekana päivänä... Hoitaja-kätilö kyllä sanoi että mulla on ihmeellinen kivunsietokyky.. toiset ovat piikkiä vaatimassa kerran tunnissa...) klo 12 sain nousta varovaisesti pysyyn.. moottorisängyllä pääpuoli ylös ja kylkiasennosta varovasti istumaan... Tottakai haavaan sattui... klo 13 toivat ruokaa... ja hissuksiin veskireisukin... Tyttö oli koko ajan samassa huoneessa. Välillä nostivat sen rinnalle tissittelemään... sanoivat että voi itse siirtää toiselle rinnalle tarvittaessa... Oli kyllä melkoinen voimainponnistus, mutta pohjalaisella sisulla siitä selvisin... Iltaruuankin toivat sänkyyn. Ruuat oli muuten sellaisia sosekeittoja...
Yöksi annnoin tytön hoitajille, että saan itse levätä... kuitenkin kaksi hajanaista yötä itsellä takana...

Lauantaiaamuna toivat tytön syömään... Aamupuuro tuotiin sänkyyn, kuten päiväruokakin... Iltapäivällä sanottiin, että siellä on ruoka päiväsalissa, mene syömään... Hittolainen... Mut tuotiin sängyllä osastolle, oli pakko kysyä koordinaatit, että missä sellainen päiväsali on... Onneksi siellä oli muita äitejä, jotka neuvoivat miten toimitaan... Siitä alkoi sitten mun kävelyt osaston sisällä... Kovin mielelläni en noita särkylääkkeitä napsi. Mulla on epäilys että ne ei tee hyvää vauvelille, kuitenkin imeytyvät maitoon...
Sunnuntaina oli neitin eka kylvetys... ja aamuhoito... Yöksi annoin Tirpan hoitajille... en saanu rauhottumaan iltasyötöltä. Tirpalla heitteli verensokerit ja syöttää piti 3 tunnin välein... Sunnuntaina saatiin kuitenkin 4 kertaa yli 3 sokeriarvot, joten kaikki ok. Oma maito ei riittäny, joten pullosta annettiin lisää...
Maanantaina oli synnytyskeskustelu ja sain parilla synnytyksen kulun... Ei tuosta sektiosta traumoja jäänyt, ikuinen arpi vaan...
Tiistaina oli lastenlääkärin vastaanotto ja tyttö sai terveen paperit ja kotiutumisluvan. Soitin jo aamupäivästä miehelle että pääsen kotiin... Mulla oli gynen vastaanotto ja kotiutuslupa tuli mullekki... Soitin miehen hakemaan. Ohjeita tuli, ettei saa mitään lasta painavampaa kantaa ja haavalle pitää antaa ilmakylpyjä ja suihkutella.
Kotona ekan viikon aikana otin ehkä yhden 500mg Panadolin päivässä... Alkuun piti muistaa tuo ylösnouseminen kylkiasennosta... jos ei muistanu, niin kyllä haava muistutti... :)
Perjantaina kävin sitten terkkarilla otattamassa tikit...
Nyt kun sektiosta pari viikkoa, niin ei oikeestaan oo särkyjä... ja oon jo vähitellen kannellu painavampaakin... Mutta vieläkää ei tee mieli mitään kamalan painavaa liikutella.
 
Thelma82 ejk
Hih, heti tosiaan plussauutisia haaveilijoissa ku siit kerkesin kirjottaa:) Kiitos Sonia vinkistä, kävin onnittelemassa:)

KeräilyG: mä en keräile oikeestaan mitään. Tai no, koitan saada hankittua Pentikin vanilja sarjan kahvikuppeja ja lautasia jne. niinkun juhla-astiastoksi, mut hidasta on ollut. No, ehkä joskus saan kasaan ees tusinan:)

Senora, kiitos selvityksestä sektion suhteen. Sullahan tuntui sujuneen se todella hyvin! Mua kyllä hirvesti ne kivut jännittää ja siitä toipuminen, mutta eipä ole vaihtoehtoja kuin kestää. Täytyy sitten koittaa ajatella että ainakin välttyy synnytyskivuilta;) Ja just sitä moni sanoo, että nopeesti pitäis pyrkiä liikkeelle et paraneekin nopeemmin. Noh, kait ne on niin yksilöllisiä asioita, että sit sen näkee kun oma sektio koittaa et miten menee! Haluaisin vauvan heti rinnalle ja se vähän harmittaa et joutuu oottelleen:( No, toivotaan että kaikki menee hyvin. Eihän alatiesynnytyksessäkään aina saa vauvaa heti viereen jos jotain häikkää esim. ilmenee. Ja saahan sen vauva aika nopeesti viereen sektion jälkeenkin jos kaikki menee hyvin, niinkun teillä meni. Pitää koittaa ottaa rennosti, mut helpommin sanottu kun tehty! Vauvan terveys siinä kuitenkin loppuviimein eniten painaa, vaikka oma toipuminen kestäiskin pikkusen!

Mukavaa äitienpäiväniltaa kaikille:) Nyt tv:n ääreen!

Thelma82
 
MinttuO ejk
Heipä hei!

En ole aikaisemmin kestoillut...meillä mies ei ole innostunut ja siksi jäänyt. Nyt sitten päätin kuitenkin kokeilla ja lupasin että mies saapi käyttää tavallisia vaippoja joten kokonaan meillä ei kestoilla. Ja jos menee hankalaksi niin suosiolla lopetan...en halua enempää stressiä itelleni kun kolme lasta vie aikaa jo tuhottomasti varsinkin kun kuopuksen kuivatreeni alkaa myös kesällä. Mutta yritän...innolla!
Kankaat sain ostettua nyt pitäisi vaan alkaa touhuamaan...ja niin kuin thelma totesi niin se on just tuo että touhuta voi vain silloin kun lapset nukkuu tai on ulkona...eli miehen pitää olla kotona.

Haaveilijoihin pitää kurkata ennen kuin koneen sulkee! =)

Thelmalle onnittelut tulevasta synttäristä...joka mahdollisesti sama äidillä ja vauvalla! =) ihana sattuma!

Piitun vauveli se on jo iso mies! Voi kun aika menee nopsaa...pitää muistaa nauttia tuosta pikkuvauva ajasta kun se menee niin nopeaa ja luultavasti univelasta pökerryksissä...toivotaan että vauva osaa myös nukkua!

Nyt mentävä...

MinttuO ja ryyni rv 36+3
 
MinttuO ejk
Hellou!

Käympä nostamassa meitä...Missä kaikki?

Mulla oli eilen neuvola ja siellä kaikki ok. Nyt on painoa tullut yhteensä 10,3kg. Eli paljon vähemmän kuin aikaisemmissa raskauksissa...mutta onhan tässä vielä aikaa =)
Kaikki muutenkin neuvolassa ok. Syke oli 135 ja alkoi taas heti liikkumaan kun doblerista alkoi äänet kuulua. Sain jo seuraavat kaksi neuvola aikaa...rv 38+3 ja laskettuunpäivään eli 6.6...hui!

Aika on mennyt hurjaa vauhtia. Joka päivä mietin olenko valmis? Olenko valmis? Vastaus vaihtelee päivittäin. Tänään tuntuu taas siltä että kunhan pysyy masussa vielä mahd. pitkään...=)

Synnytystä olen alkanut miettimään. Nyt kun on tuota kokemusta jo niin mietin kovasti että miten sitä kipua sietää taas?!? Eipä auta enää katua =D Jospa se menisi nopsaa ohi. Kummankin aikaisemman olen synnyttänyt ilman lääkkeellistä kivunlievitystä...joten voihan sitä tarvittaessa nyt ottaa kaiken mahdollisen jos siltä tuntuu.

Mutta nyt mentävä...

MinttuO rv 36+5
 
senora
Mintullakin alkaa viikot lähtentyä neljääkymmentä... Hui... Eihäntässä oo enää montaa viikkoa... Miltäs tuntuu, saammeko toukovauvan, vai meneekö kesäkuulle. Miten aikaisemmat raskaudet? Ovatko pysyneet laskettuun aikaan asti sisuksissa? Vai ilman kivunlievitystä oot aikaisemmat tehny.. Auts.... Hatunnosto sille!! Mutta jos ei noita kemikaaleja käytä, niin onhan vauveli heti virkeempi...
 
Mari_
Varovaisesti kurkkaan tänne puolelle.. Listalle en taida vielä uskaltautua, jos katsois tonne ekaan ultraan asti, joka on kesäkuun loppupuolella. =)

Mintulla alkaa todellakin olemaan jännät paikat, ja Thelmalla näköjään myös. Olisihan se huisaa jos vaavelille ja äipälle tulisi sama syntymäpäivä ;D Mitenkäs kk, näytti siltä että la olisi ollut vloppuna.. ?

Mitenkäs senoralla on vauvantuoksuinen arki lähtenyt luistamaan?

Mari rv5+0
 
MinttuO ejk
Senoralle vastailen: =)

Eka syntyi kolme viikkoa etuajassa eli rv 37+2, synnytys kesti alle 6h joten siinä vaiheessa kun kyselivät haluanko kivunlievitystä ajattelin että mennään nyt loppuun asti näillä ja hyvin se meni. Sain vyöhyketerapiaa ja ennen sitä olin ammeessa...ne auttoivat tosi paljon. Toinen syntyi rv 40+1 ja synnytys kaikkineen kesti vain n. 2h joten eipä siinä kerennyt mitään saamaan.
Luulen että tämäkin vauveli tulee vauhdilla maailmaan enkä siis kerkeä saamaan mitään lievityksiä. Yllättävän hyvin sitä sietää. Vaikka ne viimeiset supparit ennen ponnistusvaiheen alkua ovat ihan järkyttävän kipeitä...ja jälkisupistukset näin uudelleensynnyttäjällä ovat pahemmat kuin ensisynnyttäjällä. Niihin pyysin jo viimeksi kivunlievitystä...vaikka eipä se paljoa auta...

Mä pyrin pitämään tämän vauvelin mahassa kesäkuun puolelle =) Saapa nähdä onnistunko! Yritys on kova kuitenkin!

MinttuO taas =)
 
Kk rv 38+5
WAB+ 29
Odottajat:


27.5.08 Kk, -84, kolmas (poika 04 ja tyttö 07)
5.6.08 Thelma82, ensimmäinen
6.6.2008 MinttuO, -78, Kolmas (12/04, 10/06)
17.7.2008 Aurea76, ensimmäinen
12.9.2008 Sonia, -71, toinen (tyttö -98)

Synnyttäneet:

26.10.06 Anna vm82, ensimmäinen POIKA 26.10 3140g 50cm
27.10.06 Aurora vm80, toinen (tyttö 03/05) POIKA 27.10 3810g 51cm(?)
8.11.06 Mari vm83, ensimmäinen POIKA 3.11. 2890g 49,5cm
21.11.06 tuutikki vm71, kolmas POIKA, 3110g 47cm
1.2.07 Aqua vm76, ensimmäinen POIKA 25.1. 2850g 48cm
2.4.07 Minttu, vm85, ensimmäinen TYTTÖ 3890g 49cm
7.4.07 Hena, vm79, ensimmäinen POIKA 4630g 53cm
13.4.07 Helmiina, vm77, ensimmäinen TYTTÖ 2955g 47 cm
27.4.07 Tyrni1, vm75, ensimmäinen POIKA 3450g 49 cm
15.5.07 Kk, vm84, toinen (poika 09/04) TYTTÖ 3395g 48,5 cm
24.5.07 Pikkutiikeri, ensimmäinen POIKA 3080g 49cm
24.5.07 Peppi, ensimmäinen POIKA 3980g 54cm
4.6.07 Syysmarja, ensimmäinen POIKA 3970g 53 cm
18.7.07 Viivi, vm78, ensimmäinen TYTTÖ 3000g 50cm (La30.7.07)
20.7.07 Limee, ensimmäinen POIKA 3350g 49,5cm
15.8.07 Meirami, ensimmäinen TYTTÖ 3700g 50cm
6.9.07 Piparminttu-Pipsa, ensimmäinen, POIKA 3330g 50cm
1.10.07 Lumi81, toinen, TYTTÖ 3420g 49cm
25.10 Sunni, -79, ensimmäinen (la15.10.07) POIKA 3480g 52cm
15.12.07 Omppu75, toinen, poika 03/04 , (LA 12.12.07) POIKA 3355 g ja 50 cm
28.12.07 Tuutikki -71, neljäs (poika -96, tyttö -99 ja poika -06) (LA 8.1.07)
12.1.08 Piitu 1, toinen, poika 12/04, (LA 8.1.08) POIKA 3975 g ja 51,5cm
10.2.08 Safiiri, 35v,neljäs (lapset -00,-03 ja -05) (LA 22.2.2008) TYTTÖ 4600 g ja 52 cm.
31.3.08 Riikka:esikoinen, (la 29.3.08) poika, 4130g/53cm ,
25.4. 08 senora ensimmäinen, (la 21.4.) tyttö, 3780g/51cm,


Olen erittäin pahoillani sekaannuksesta, en ole tainnut älytä muuttaa laskettua aikaa, joka silloin rv12 ultrassa muutettiin aina tuonne 27.5. asti. Mutta nytpä tulee siis päivitetty päivämäärä ja kuulumiset :)

Elikkä paksusti voidaan, ja tänä aamuna "hellän hetken" seurauksena sain ekan kunnon sarjan tuntuvia suppareita, ihan piti pöydistä pidellä kiinni kun muutamaan otteeseen puristeli sen verran tiukkaan. Mies jo oli ihan täpinöissään, hän kun jo kovasti odottaa lomaa ;p
Vaan eipä nuo sitten edistyneet minnekkään, vaikka pitkin päivää onkin supistellut silloin tällöin. 9 päivää siis jäljellä laskettuun aikaan, esikoinen syntyi 5 pv ennen ja kakkonen 4 pv jälkeen, et saa nähdä miten tällä kertaa käy.. Mutta sanompahan vaan, että kyllä sitä on ihminen voimaton kivun edessä, kyyneliä jo pusertui silmäkulmiin kipeimpien suppareiden aikaan, osaksi tietysti kivusta ja osaksi pelosta/jännityksestä. Mutta tuskalla nämä kullanmurut on maailmaan saatettava :)

Kk rv 38+5
 
MinttuO ejk
Täälläpä on kato käynyt...

Eipä omassa voinnissa mitään uutta. Päivä kerrallaan mennään. Väsymystä on vaikka muille jakaa ja olisipa ihana vaan maata koko päivä. =)

Hivenen täälläkin lähestyvä synnytys jännittää...kipuja mietin minäkin...mutta...eipä tosiaan auta...läpi se on taas käytävä. =)

MinttuO rv 37+4
 
senora
Mitenkäs Kk??? La olis sitte huomenna!! Pistetääs täältä supparilähetys!

Entäs Minttu ja Thelma?? Ihanaa pian teilläkin on noi ihanat herätyskellot omassa kodissa.

Meillä tyttö herää joka aamu puol kuusi, ihan kuin itekki nousin koko raskausajan. Hyvin nukkuu yöt. Kun simahtaa 9-puol10 maissa, niin kahdelta herää tankkaamaan ja sitten meneekin aamuun...
 
Thelma82 ejk
Kiitos Senoralle ketjun esiin kaivamisesta:)

Äsken oli viimenen neuvola ja huomenna äitipolille ja keskiviikkona sektio:) Joten ylihuomenna meillä sitten on käärö kainalossa:)

En oo jaksanut kirjotella omaanapaa kun ei oo mitään ihmeellistä ollut. Oon kyllä ahkerasti käynyt senoran kuulumisia lukemassa ex-kermiteissä ja tosi hienosti tuntuu lähteneen tirpan kanssa arki rullaamaan! Olispa meidänkin vauvalla noin hyvät unenlahjat:)

Synnytystsempit Mintulle ja KK:lle. Ilmoitelkaa sitten kuulumisia!
 
MinttuO ejk
Ilmoittaudun!! =)

Meille syntyi poikavauva sunnuntaina 25.5 rv 38+2. Eilen tultiin kotiin. Toukokuun vauva sittenkin =)!!

Synnytys oli hirmunopea...1h 41min kokonaisuudessaan. Lapsivesi alkoi tihkumaan iltapäivällä ja siitä sitten näytille sairaalaan...eipä tarvinnut enää kotiin lähteä kun supistukset tiheni ja koveni. Olihan se aika rajua...varsinkin ponnistusvaihe mutta nyt se on ohi ja ihana poika tuolla tuhisee sängyssään. Toistaiseksi ei muuta tee kuin syö ja nukkuu.

Kerkesin kiilata thelman edelle =) Vaikka tarkoitus oli kyllä pitää vauva sisällä kesäkuulle...noh, eipä siihen voi vaikuttaa =)

MinttuO ja poika 4pv
 
MinttuO ejk
WAB+ 29
Odottajat:


27.5.08 Kk, -84, kolmas (poika 04 ja tyttö 07)
5.6.08 Thelma82, ensimmäinen
17.7.2008 Aurea76, ensimmäinen
12.9.2008 Sonia, -71, toinen (tyttö -98)

Synnyttäneet:

26.10.06 Anna vm82, ensimmäinen POIKA 26.10 3140g 50cm
27.10.06 Aurora vm80, toinen (tyttö 03/05) POIKA 27.10 3810g 51cm(?)
8.11.06 Mari vm83, ensimmäinen POIKA 3.11. 2890g 49,5cm
21.11.06 tuutikki vm71, kolmas POIKA, 3110g 47cm
1.2.07 Aqua vm76, ensimmäinen POIKA 25.1. 2850g 48cm
2.4.07 Minttu, vm85, ensimmäinen TYTTÖ 3890g 49cm
7.4.07 Hena, vm79, ensimmäinen POIKA 4630g 53cm
13.4.07 Helmiina, vm77, ensimmäinen TYTTÖ 2955g 47 cm
27.4.07 Tyrni1, vm75, ensimmäinen POIKA 3450g 49 cm
15.5.07 Kk, vm84, toinen (poika 09/04) TYTTÖ 3395g 48,5 cm
24.5.07 Pikkutiikeri, ensimmäinen POIKA 3080g 49cm
24.5.07 Peppi, ensimmäinen POIKA 3980g 54cm
4.6.07 Syysmarja, ensimmäinen POIKA 3970g 53 cm
18.7.07 Viivi, vm78, ensimmäinen TYTTÖ 3000g 50cm (La30.7.07)
20.7.07 Limee, ensimmäinen POIKA 3350g 49,5cm
15.8.07 Meirami, ensimmäinen TYTTÖ 3700g 50cm
6.9.07 Piparminttu-Pipsa, ensimmäinen, POIKA 3330g 50cm
1.10.07 Lumi81, toinen, TYTTÖ 3420g 49cm
25.10 Sunni, -79, ensimmäinen (la15.10.07) POIKA 3480g 52cm
15.12.07 Omppu75, toinen, poika 03/04 , (LA 12.12.07) POIKA 3355 g ja 50 cm
28.12.07 Tuutikki -71, neljäs (poika -96, tyttö -99 ja poika -06) (LA 8.1.07)
12.1.08 Piitu 1, toinen, poika 12/04, (LA 8.1.08) POIKA 3975 g ja 51,5cm
10.2.08 Safiiri, 35v,neljäs (lapset -00,-03 ja -05) (LA 22.2.2008) TYTTÖ 4600 g ja 52 cm.
31.3.08 Riikka:esikoinen, (la 29.3.08) poika, 4130g/53cm ,
25.4. 08 senora ensimmäinen, (la 21.4.) tyttö, 3780g/51cm,
25.5.08 MinttuO, kolmas, (la 6.6.) Poika, 3460g/51cm
 

Yhteistyössä