Hae Anna.fi-sivustolta

Wanhaakin wanhemmanaikainen:Hyvää Huomenta

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä -mm-, 18.06.2009.

1. quu Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    262
    Kiitos! Voihan se olla niinkin, että on onnistanut siten, ettei ole onnistanut? :D

2. quu Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    262
    Hi, hi niinkö meinaat (luulet) ? :rolleyes:

3. vierailija Vierailija

En minä, mutta teidän kirjoitukset :).
    Ei tuo vestikaverinikaan (lämpimät terveiset viestikaverille) sinun oikeasta elämästäsi tiedä :alien::D

4. quu Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    262
    Näin on! Oikeassa elämässä en pääsisi Veskarille edes saunaan...? :p Terkut myös viestikamulle, missä sitten lieneekään?

5. -mm- Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    39
    Aamua.
    Enpä ole tuota koskaan ajatellut mistä tai mitä tuo mm tarkoittaa, mutta kyllä sillä on muitakin merkityksiä, kuin se mistä se minulle tulee. Googletin ja huomasin että se tarkoittaa myös muun muassa ja ja mun mielestä se tarkoittaa myös millimetriä. Maailmanmestari ei kyllä tullut mieleeni, MM-kisatkin kirjoitetaan isoin kirjaimin.
    Mutta oli mikä oli, minun -mm- jenkkakahvoilla ei tule mistään noista, sille on ihan oma selityksensä :).
    Hyvää viikon alkua, pärjäilkää, ja pärjäilettehän te :)

6. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 827
    No ei ny saa aatella noin negatiivisesti itestään.

7. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 827
    Mårttensonin mielestä Kaikki paitsi purjehdus on turhaa, mutten mä ny sitä Mårttensonia laita.

8. -mm- Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    39
    Sateenharmaata sunnuntai aamua.
    Alan epäillä että kesä on peruutettu, aamulämpö ulkona on +10 luokkaa, ja joskus jopa alempanakin. Ei kiva. En ole päässyt edes kasvimaata kääntämään, liian kylmää minulle, ja ei edes avannon jälkeen tai avannossa ollut näin kylmää, mutta jos nyt jotain hyvää pitää löytää tästäkin säästä, niin ei isommin ainakaan hyttyset ole häirinneet. Tokihan on niin että sateet ja kostea ilma edistää hyttysten lisääntymistä, mutta ymmärtääkseni siihen tarvitaan lämmintä että ne siellä rutakoissa sitten kasvavat. En tosin ole mikään entomologi enkä varsinkaan dipterologi joten ei tuosta lisääntymisestä ja kasvusta sen enempää.
    Kesää odottelevin terveisin

9. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 827
    Hyvää viikonloppua!

Voi tsiisus! Mun suosikki High Kings jolla vierailevana solistina mun toinen suosikki Celtic Thundersien ( mun suosikki sekin) Ryan Kelly.

10. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 827
    Toivotin tos edellises hyvää viikonloppua, ku olis pitäny hyvää helatorstain aattoa. Menee vähä sekasin kun on juhlapyhiä ja lomaa. Nyt vasta hyvää viikonloppua.

11. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 827
    Täälä on niitä jotka varmaan tän kappaleen muistaa, mitäs tykkäättä tästä versiosta? Siis Pepe Laaksonen Dingon basisti laulaa. Sen soololevy. Kasarilla.

Last edited: 31.05.2019
  12. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 827
    MULLA ALKOI LOMA!!!!! Vaatii vähä rajummanpuoleista purkausta.

13. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 827
    No joo vähä rauhallisempaa ku laitoon tätä ennen, kaikki järkyttyy mun kauhiasta hevistä, ny vähä rauhallisempaa, tuo päälaulaja, siitä tuloo mieleen mun vanhempi kummipoika jonka lapsen synttäriille meen ens viikonloppuna. Hyvää viikonloppua.

14. -mm- Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    39

Hyvää ja kaunista sunnuntaiaamua.
    Olen aina sanonut että kiire on itse tehtyä, enkä suostu siihen että minulla olisi kiire vain sen takia että en osaa järjestellä aikatauluani tai olen olevinaan niin tärkeä että joka paikkaan on oltava valmis menemään ja olemaan paikalla. Niinpä olen tässä nyt sitten mietiskellyt ja pohdiskellut tuota omaa sanomaani lausahdusta, ja todennut että pakkoko mun on suostua joka ripsahdukseen ja rapsahdukseen, ja kyllä ne pärjää ja tulee toimeen ilman sitäkin että pistän nokkani joka asiaan. Päätin siis, että minulla ei ole kiire, hengähdän ja rauhotun enkä kiidä eteenpäin matalalentoa, sillloin ei nääs ennätä nauttia elämästä eikä katsella ympärilleen eikä, kuten joku viisas (niitäkin on) sanoi "take time to smell flowers"
    Hyvää juhannuksen odotusta kaikille

• Tykkään Tykkään x 2
  15. -mm- Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    39
    No niin, nyt on sitten juhannus ohi, luultavasti, ja ihan tavallinen sunnuntai, eiks niin? Kai ne taiat tuli tehtyä, minulta jäi, taisi olla tuo ainoa, ja sekin jäi vähän niin ja näin, ei ihan tismalleen mutta sinnepäin.

Meidän taikojen teko jäi aikomukseksi kun sää muuttui niin kurjaksi, eilen saatiin jopa rakeita, kuului vain aikamoinen ropina kun auton peltikattoon iskeytyivät.
    Tämä aamukaan ei nyt ihan parastaan näytä, tuuli on aika kova mutta ainakaan toistaiseksi ei sada, ei sen enempää vettä, lunta tai rakeitakaan.

Joka tapauksessa elämä jatkuu entisellään. Hyvää kesän jatkoa, vaikkakin lehtitiedot vähän sitä epäilivät, mutta ei ainakaan vielä ole lumi maassa.
    Näkyillään

• Tykkään Tykkään x 2
  16. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 827
  17. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 827
    Hyvää viikonloppua! Pitää näköjään katsoa YouTubessa. Eli Klikattava sitä "Katso tämä video...."

18. varattu tulli Vierailija

776 Moikka veskari. tänään on torstai vissiin? (n)

19. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 827
    Joo, Tulli, on. (y)

Last edited: 11.07.2019
Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome