Hae Anna.fi-sivustolta

Wanhaakin wanhemmanaikainen:Hyvää Huomenta

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä -mm-, 18.06.2009.

1. -mm- Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    57
    Ei aavistustakaan, löysin vaan jonkun kuvan joka toivotti hyvää viikonloppua

2. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 980
    Kyl kuulkaa ny on niin asiat jotta tää on kyl Suomen komein mies.

3. -mm- Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    57
    Moi.
    Kappas kun on aikaa kulunut, nythän ollaan jo syksyn kynnyksellä. Siinä se taas yksi vuosi katosi lähes huomaamatta. Mutta eteenpäin lumessa kuten se kuuluisa mummokin teki. Näkyillään [​IMG]

• Tykkään Tykkään x 2
  4. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 980
    Mulla oli Saksa.

5. -mm- Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    57
    Sateista sunnuntaita. Sitä vaan jatkuu ja jatkuu. Ja eikös ne luvanneet että tulisi uusi kesä, sellainen intiaanikesä, elätän toivoa, minun auringonkukkani kun eivät näillä sadekeleillä oikein jaksa innostua avautumaan. Juuri kävin tuolla pihamaallani keekoilemassa, ja totesin, että satoi eilen illalla/viime yön niin julmetusti että osa kukista jotka olivat pidempiä kun minä, makasivat pitkin pituuttaan maassa. Harmittikos vähän, no harmitti. Mutta minkäs teet, tämmöistä se elämä on.
    Toivotaan, että aurinko vielä sen verran näyttäytyisi että minun aurinkoiset kukkani avaavat itsensä ja tuovat iloa niin minulle kun muillekin.
    Pärjäilkää ja pitäkää itsestänne huoli.
    Olen mielessäni lauleskellut tätä Sound of Silence kappaletta, mikähän siinäkin on että jotkut kappaleet alkavat soida mielessä ennen kun edes heräät.

• Tykkään Tykkään x 1
  6. quu Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    281
    • Tykkään Tykkään x 1
  7. -mm- Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    57
    Juu, tuo onkin se taka- vai onko se sivupihan kuva :) tää on keittiön ikkunan alta (uskokoon ken haluaa)

8. -mm- Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    57
    Lauantaita vaihteeksi, yleisemmin olen kai sunnuntaina käväissyt kurkkaamassa vieläkö tämä sivusto on hengissä ja ennen kaikkea ketä tuttuja täällä vielä näkee nimimerkkien muodossa. Tuosta nimimerkistä tuli mieleeni eräs uni, kun näin unta että minun kehotettiin lukemaan nimimerkin lehteen kirjoittama teksti. Ihmettelin vielä unessa mikä nimimerkki, ei siinä mitään mainittu kunnes keksin että voihan se nimimerkki olla nimimerkki ja sitä kautta löysin sen Signmark youtube, joka sitten sattuikin kohdalleen sille henkilölle joka unessa oli kehottanut lukemaan lehdestä sen artikkelin. Aika hassuja nää unet, hassuja ja mielenkiintoisia, ja mielenkiintoisemmiksi muuttuvat. Mutta nyt ei muuta kun viikonlopun nautiskeluun itse kukin tavallaan, omalla kohdallani se taitaa olla lepo ja liikunta sopivassa suhteessa.
    Hyvää viikonloppua
    [​IMG] [​IMG]

• Tykkään Tykkään x 1
  9. uni Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    93
    Morojens mimmu ja muut! Kyllä täällä vielä ollaan, yritähän sinäkin olla useammin....:coffee: - Se on totta, että unet ovat joskus hassuja, mielenkiintoisia, mutta yleensä ihkujakin? :p -- Hmm. jospa olen tänään itsekäs ja teen itseni onnelliseksi.... eli avaan Fazerin sinisen suklaalevyn. :rolleyes: Maistuis varmaan teillekin? :D

10. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 980
    Joo, välillä minäkin nähny jotenki erikoisia unia. Harmi ku ne unohtaa.
    Fazerin sininen maistuu mullekkin, on kaapis.

Mullon tämä viikko lomaa.

11. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 980
  12. Ana* Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    829
    Böööööööööööööööööööö... :D:D
    Mitäa tänne?
    Niin ja moi vaan toooosiiii pitkästa aikaaa..

13. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 980
  14. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 980
  15. vierailija Vierailija

En ihmettele miksi on hiljaista moderaattorit tekee kirjoittamisesta mahdotonta.

16. quu Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    281
    Ei mutta ...... onko Anakin vielä olemassa? BÖÖ ittelles! :p

17. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 980
    Joo, minä en onnistunut lainaamaan Anaa tai siis jos lainasin, niin viesti meni tarkistukseen, ilman lainaustakaan en pystynyt kuin kaks sanaa kirjoittamaan, muuten meni tarkistukseen, onnittelut moderoijille, ne tappaa palstan.

Last edited: 10.10.2020
  18. amanda Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    304
    Hiljaisuus on ihanaa. Hetken hiljaisuus on nautinnollista. (ainakin minulle, ei ole mitään vastaan hiljaisuutta) :)
    -

19. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 980
    Meinasin että palstalla on hiljaista, siihen on ainakin kaksi syytä. Moderoijat tekee välillä kirjoittamisen mahdottomaksi kun joka toinen viesti menee etukäteistarkasteluun. Toinen syy on se että aina löytyy joku jonka pitää jostain syystä pilata keskustelut.

20. amanda Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    304
    En ole paljoakaan ollut Annan palstoilla viime aikoina.
    Siellä ajankohtaista minulle kävi muutaman kerran että meni viestit tarkastukseen ja joskus tulivat esille, useimmiten eivät tulleet esille, etenkin silloin jos vastustin extreemioikeistoa, ruotsalaista sellaista.
    Jassåå ovat alakaneet laittamaan siis tarkastuksiin paljon täällä pallola?
    En ole seuraillut keskusteluja täällä viime aikoina, en siis tiedä.
    Olisikohan kysymyksessä se että modet ei halua että avauksia pilataan riidoilla ja ad homnemien heittelyillä? En tiedä, siksi kysyn.
    Eipä näillä palstoilla taida paljoakaan olla virkaa enää. Kun eihän täällä vioi edes kirjoittaa mitä haluaa, yliluonnollista ja sen sellaista. Olen myös havainnut että monet ei pidä siitä jos kirjoittaa omasta itsestä jotain. Voisin kertoa paljon kokemuksista ja ajatuksistani mutta ei täällä voi, valitettavasti.
    Se on totta että usein joku aina pilaa ketjut, sen olen kokenut monesti.
    Kai se parempi on sitten se hiljaisuus jonkin aikaa, parempi on hiljaisuus kuin ainaiset riidat ja ketjujen pilaamiset.
    Minä en ole oikeastaan koskaan viihtynyt hyvin pallolla, aikaisemmin oli outoja juttuja, muistatkos se käsirauta hepun, mitä juttuja, en niitä jaksanut paljoakaan lukea ja olihan se toinenkin tapaus, nimiä mainitsematta.
    -

21. vierailija Vierailija

Kokeilenpa onnistuuko tänne kirjoittamaan pitemmästi mitään kun ainakaan yhteen ketjuun ei pysty eikä uutta ketjua voi tehdä kun ei anneta.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri