Hae Anna.fi-sivustolta

Wanhaakin wanhemmanaikainen:Hyvää Huomenta

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä -mm-, 18.06.2009.

1. Se kääretorttu on minun "leipomani". En osaa tehdä kuin kääretorttuja, pikkuleipiä ja kakkuja. Kaikki pullat ja muut leivotut on sitten muiden tekemiä herkkuja :)

Nuku hyvin. Muista kastaa lakanasi kylmään veteen jos on kovit helteiset yöt.

2. Varjotar Killing Whispers

Saadut tykkäykset:
    0
    Valvonut koko yön ja äsken terassilla yön viileydessä istuessani meinasin simahtaa siihen paikkaan.
    Eikö alakin klo 2.30 kuulua ensimmäiset liikenteen äänet ja ihmisetkin olla hereillä, kun ulko-ovet käy.. :(
    Milloinkahan uni tulis?

3. joanna Vierailija

Huomenia

Täälläkin mennyt suurin osa yöstä valvoessa eikä enää taida edes koittaa torkahtaa ennen tämän päivän asioitten hoitoa. Mikä lie valvottanut eilisen ukkosen lisäksi. Melkein koko yön sadellut raikastavaa vettä täälläpäin. Lämpöasteet laskeneet reippaasti eilisestä ulkosalla.

Uutta viikkoa kohti vain

4. Täälläkin valvottu 5.00 asti ja herätty klo 6.30. Onneksi kuitenkin virkeänä. Olikohan se jokin tässä yössä sitten joka valvotti? Helle? Ukkonen? Nukuttu vain tarpeeksi viimeajat ja nyt tasattiin :)

5. Tsemppiä päivään muille valvoneille <3

6. Amurina Vierailija

Meillä on täällä koleat yöt. Eilisen pitkän maastoretken jälkeen nukuin kohtuuhyvin, rentouduttuani ensin piikkimatolla. Mutta viime yöt olen kyllä kärsinyt univaikeuksista. Yleensä univaikeuksia vain sydänkaamoksen aikaan...

7. Juna Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Sinua varmaankin harmitti jääkiekkotulos, että meni yöunetkin? :)

8. En katso jääkiekkomatseja, mutta käsitinkö uutiset oikein, saiko Suomi hopeaa ja melkein voitti Venäjän? Eikös se ole hyvä tulos ? :)))) vai kuinka itse nukuit viime yön?

Ah, Amur on ainakin nukkunut hyvin :) Minulla ei viime yöhön auttanut tekemäni suursiivoukset ja monen tunnin päivittäiset ulkoilut. Piikkimaton puutostakohan :)

9. Juna Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    En ole itsekään mikään kiekkofani. Nykyään urheilussa voitto vain merkitsee jotain, hopea on hävitty. Sellaista se vaan on.

10. Sääli, sittenhän on vähemmän iloittavaa ...

Ilosta puheen ollen, oli hienoa että oli helteet, meillä päin siis, ei kyllä kaikilla...ja yhtä ihanaa että tänään ei nouse hellerajalle :) Huomenna alkaa 3 päivän sateet. Tosi hyvä :)))

Keksin syyn valvomiselleni ja sen jälkeiselle pirteydelleni: otin toissapäivänä ja eilen B-vitamiinitabletin. Sehän jos mikä piristää. Minulla ei sitten ilmeisesti ollut B-vitamiinin puutosta kun näin kovasti piristyin :D

11. Juna Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Se onkin ollut jokin supertabletti, kun noin heti vaikuttaa. Voisit alkaa vaikka mainostamaan ko. tuotetta :)

12. Irripsuu Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Moikka vaan tännekin. Sataa sataa ropisee mutta onneksi ei vielä ainakaan räntää lätise. Luvassa kuitekin on. Onneksi saatiin nauttia monta päivää yli hellerajan lämmöstä, yhtenä päivänä täällä oli jo kolmissakymmenissäkin.
    Oravan juupelit pilasi kukkaisistutukseni joten antaapa sataa vaan.
    Teen ensi poudalla uudet.
    Monet on näköjään valvoneet yönsä. Varmaan sään muutoksellakin oli jokin osansa asiassa. Mie simahdin jo kymmeneltä kun näytti että se jääkiekkopeli menee minne sattuu.

13. Höh, luulin että kaikille vaikuttaa :O Oletko kokeillut syödä strongina niin että niissä on kaikki B-vitamiinit, myös foolihappo? Kun eläinlääkärini antoi kissalleni B-vitamiiniruiskeen niin hänkin totesi, että älä sitten ihmettele kun kissasi on yhtäkkiä ylipirteä. En ihmetellyt kun tiesin jo silloin omasta kehostani että niin se tekee...joten tuo on jo tiedossa..vaan kuinkahan yleisesti sitten ;)

Irripsuu moi :) totta, että sään muutoksenkaan vaikutusta ei sovi aliarvioida..noin yleensä ottaen.

14. Irripsuu Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Arvein vain kun miekii otan b-vitamiina ja muitakin vitamiineja lähes päivttäin enkä ole huomannut kovin suurta ylipirteyttä mutta tietenkin se riippuu miten vahva se ottamasi pilleri oli.

15. Ai sinäkin arvelit niin ? No nyt olen ihmeissäni...minulla taitaa sitten olla ne Junan mainitsemat supertabletit :)
    Terveiset oraville <3

16. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 980
    Mä nukuin ihan hyvin mutta saamarin kylmä sää on ulkona ja vettä tulee.

17. Ana* Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    829
    " Hiipii kissantassun ja villasukan,luo ja pouksautaa ilmapallon..
    Ja kipitää karkuun mutta,ei huomaa kissantassun,lankakeräkoria vaan humpsahtaa lankojen sekaan.. Ja nukahtaa kissantassun,lankojen joukoon..Hyvää yötä.."

18. Siinäpä on hyvä nukkua pehmeällä? Hyvää yötä Ana ja muut pallolaiset <3

19. Kesä on suomessa lyhyt mutta kylmä sanonnankin mukaan :)

20. Oh ei. Se sanonta kuuluukin että Kesä on suomessa lyhyt mutta vähäluminen :D

Mutta jonkinverran kylmää se vähälumisuuskin on ...ja kesän lyhyys.

21. Pakko hehkuttaa kun pääsin pälkähästä. Eli vähän olen onnellinen kun meinasi rahat loppua kesken lapsen kalliin hoidon takia niin eikös tullut apuja arvalla että sain tarpeellista loppukuuksi ja vielä luksuksena itselleni sekä veljelle syntymäpäivälahjaksi Coelhon Valonsoturin käsikirjan.

Aivan tavattoman onnellinen olen myös lapseni hoidosta ja että sen saa maksaa erissä <3

En nyt ihan voi omaan elämääni soveltaa tuota "sama se on juonko vai en" mutta muuten kyllä hieno laulu, joten laitanpa tähän. Varsinkin kun jo täytin lempilauluketjun... :)

M.A Numminen - Maailma se on kuin silkkiä vaan - YouTube

ja tulevan syntymäpäivän vuoksi, joa ilmeisesti vietetään sadesäällä, vielä tämä:

M. A. Numminen - Minä soitan harmonikkaa (sanat) - YouTube

22. Huomenta ihanaan viileään aamuun. Asteita vain +11 :)

Kuulin että jääkiekkopeli olisi ollut täyttä tuomaripeliä? Ja että meidän jääkiekkojoukkueessa oli paljon uusia? Ruotsi tuli pronssille? Jos niin on niin sittenhän se ei ollut oikea pelitulos ollenkaan vaan itse asiassa Suomi voitti kultapokaalin [​IMG] ruotsi tuli hopealle ja venäjän tuomarit saivat jumbon hatun ja ja jäivät viimeiseksi. Ei vaan rankattiin ulos koko jääkiekkopelistä pelaamaan jonnekin takapihalle ihan omaa peliään ;)

Kuvan lähde: cosgan. de

23. Ai niin, jätin eilen ottamatta sen suber B-vitamiinipillerini ja hyvin nukuin viime yön. Tosin olisin ehkä muutenkin nukkunut valvotun yön jälkeen ;)

Toivottavasti kaikki muutkin nukuitte hyvin <3

24. Juna Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Luulen, että Venäjä ei uskaltanut hävitä Suomelle, kun katsomossa oli eräs Putin niminen henkilö :/

25. Amurina Vierailija

Hyvä että Venäjä sai voittaa. Häviöstä olisi syttynyt varmaan sota. Ei kai pikkuinen Suomi saa suurvallan nenille hyppiä...

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri