Hae Anna.fi-sivustolta

Wanhaakin wanhemmanaikainen:Hyvää Huomenta

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä -mm-, 18.06.2009.

1. Näinhän se on nähtävä. Viimekädessä kyseessä oli diktaattoripeli :/ Ja se jos mikä on vakavaa ja ikävää. No, enpä nyt jatka minne kukin saisi mennä pelaamaan pelejään ;D

2. Villasukka:) Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0

3. Sinulla onkin mielenkiintoiset projektit henkimaailman kansalaisten kanssa, mutta niin se on, että monessa ovat mukana ja avuksi :)

No niinpä, pitää muistaa että voitimme tosiaan Ruotsinkin :) Luin, olikohan Metro-lehdestä, että ruotsi oli tosi onnellinen pronssistaan. Minusta se on oikein. Kolmannen sijan eteen pitää tehdä paljon töitä ja voittaa monta joukkuetta.

Ei taida olla hyväksi sinulle tuo B-vitamiini? Minä tulen siitä ylipirteäksi mutta sinä taidat tulla siitä Bjuovuksiin kun menee Bsanat väärinpäin, tulee Bliikaa kirjaimia ja lopulta puhe hyppii Bassosiaatiosta toiseen ;)

https://www.youtube.com/watch?v=D1ZYhVpdXbQ

Kiitos ihanasta sademusiikista! On yksi lemppareistani :)

Kun aurinko taas paistaa niin muistetaan tämäkin iki-ihana laulu Anttilan keväthuumauksesta :

https://www.youtube.com/watch?v=ezO1T_uKzQk

Siis muistetaan kaikki jotka pidämme Anttilan keväthuumauksesta :)

Mukavaa sadepäivän iltaa kaikille pallolaisille ja Analle lisää lankakeriä johon sotkeutua ja Villasukalle palloja :)

http://3.bp.blogspot.com/-3AknR5SYxsI/US8dvOocWOI/AAAAAAAABSU/BhhOdPbTWI8/s320/006.JPG

http://rainbowuniverse.org/poohfun/poopigballoon.gif

4. Ana* Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    829
    " Tepastelee kissantassun ja villasukan,luo ja kiepautaa tassut molempien ympärille ja halaaa..<3 Antaa villasukalle,iiiisoooon ilmapallo pussin minä,löysin nää tuolta omasta kaapistani...:) "
    Kissantassu,minä ajattelin tehdä,noista sinun langoista riippumaton...:)

Last edited: 27.05.2014
  5. Villasukka:) Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Olipa ystävällinen hali <3

Voisitsä Ana* pitää siellä kaapissasi tuon ison ilmapallopussin ens vappua varten, katsos, kun tää oli iltasadekävelyllä metsässä ja totesi, että koivunlehdet ovat kaikista kauneimmat juuri nyt, tuoksuvat sateella ja tuskin ne mitään koristeita Juhannuksena kaipaavatkaan...vihreys on kaunista!

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/...wSvU86MtYUJinfEEzNfStZZB81A8LywFtdXTgTGLBovrQ

Riippumatto on ihana - millainen hellehattu sulla on?

6. Amurina Vierailija

Minulla on ihan pikkuruistakin pikkuisempi lapsenlapsi jolle kutoisin mielelläni oikein pehmeän, kauniin ja lempeänlämpimän luomuisen nutun. Mutta enpä löytänyt täkäläisistä lähikylistä sopivaa lankaa. Virtuaalikaupasta on vaikeaa ostaa kun ei pääse oikein tuntumaan eikä hypistelemään. Ana on näyttänyt löytävän mukavia lankoja, joiden lämpöön käpertyä... En tosin ole aivan varma että olenko kovin taitava kutomisasiassa, mutta ajatus ja rakkaus tärkeintä tässäkin, erityisesti!

7. Juna Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
  8. Huomenta!

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/...eJOiCFUsiHtDHrIFyBZOUsc8hk7NrHzDhVucyFXwsE_CQ

Erityisesti Bjunalle heti alkuun ja muille bjumittuneille. Kyllä se siitä...:) B-vitamiinit ovat vesiliukoisia joten vettä vain kehiin ;)

http://www.karvianhirsirakentajat.net/images_tunnelmat/riippumatto.jpg

Kiitos Ana Halista <3 Enpä sitten raaski kutittaa sinua jalkapohjista... Oletpa tehnyt kauniin riippumaton yön aikana :)

Jokos ihmisillä alkaa kohta kesäloma...siis niillä joilla alkaa. Amur esimerkiksi? Itselläni alkaa 22 pvä:n kuluttua aika jolloin saa nukkua aamut. Sitä odotellessa elämä tuntuu erityisen ihanalta, on jotain hyvää edessäpäin :)

9. Juna Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Minulla on sellainen vaihe, että voin ripustaa riippumaton ja olla lomista riippumaton :b

10. Amurina Vierailija

Viime kesänä olin mukana nuortenleirillä huoltohommissa (eli kasviskokkina) ja erityisesti jäi mieleen eräs nuori joka asui riippumatossa metsässä. Hän kertoi nukkuvansa siinä paremmin kuin missään.
    Riippumatossa oli siis retkipatja ja sen päällä hän nukkui makuupussissa. Näytti suurelta perhosen kotilolta. Nyt olen hommannu 15-veelle sellaisen kesäasunnoksi. Hän voi muuttaa metsään kesäksi.

Mulla ei itselläni ole kesälomaa, koska olen itseni työllistävää lajia. Mutta jotain pientä tulonlähdettä tälle kesälle pitäis keksiä! Remonttihommia ja pihanperkaamista muuten. Oikeastaan samoja hommia mitä monet mökkiläiset kesällä tekevät mökeillään, lomaharrastuksena. Onhan mulla tuossa lomakohde, kansallispuisto vieressä...

11. Voi sinua onnellista :)

Ihanaa 15-vuotiaalle tuo :)

Erilainen tekeminen voi olla lomaa myös, hyvä huomio tuo. Ainakin jos ei ole pakko herätä kovin aikaisin tai jos on aamuvirkku tyypiltään. Ja hienoa jos siitä saa vielä palkkaakin :)
    Tosin joskus on kai kaikille hyvä vain maata ja löhötä...sinullahan on kai ainakin sunnuntait vapaat :)

12. satukaisla Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Riippumatoista tuli mieleeni, että minäkin haluaisin riippumattomammaksi. Se taas ei riipu matoista vaan itseäni riippumattomammista syistä. (Tulikohan oikein? Hauskaa tämä suomen kieli!)

Sateisesta ja viileästä säästä huolimatta, tai ehkä juuri siksi, minulla on ollut koko päivän korvamatona lapsuudestani tuttu iskelmä, josta muistan kylläkin vain yhden kohdan: "On tullut meille, teille, heille aika lämmin..." Nat King Colen levyttämänä se oli suuri hitti joskus 60-luvulla.

Those Lazy Hazy Crazy Days Of Summer Nat King Cole - YouTube

13. joanna Vierailija

Jopas on ennen koulujen kesälomia asioita hoidettavana ja ihmiset tuntuu jtnkin vähän "säntäilevän" hommiensa kanssa niinku tietty miekii vähän..

Kyl ne kaik asiat siit hoituu ku keskittyy vaa olennaiseen eikä häirihe toisten hommia liikaa. Yhes tekeminen on ihan mukavaa kun rauhassa saapi jokkainen tehä ;)

Lapsen ekaluokka on käyty ens lauantaina ja toivon mukavaa keliä että saamme toteuttaa sen mitä eilen illalla suunnittelimme. Mukavat välipalat ja urheiluliikkeeseen ostamaan beach volley palloa ni saadaan ruveta lätkimään lasten kanssa. En mie ennää viihti isompieni kanssa pallopelejä kovin tosissaan...

Hyvää helatorstain aikaa. J

14. Villasukka:) Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0

Amurina, vauvalanka on aina vauvalankaa <3 Lukaisehan Lankamaailman pikkuisten neuleiden Baby villa- ja puuvillalangat. Rakkaudella neulottu on aina kaunis ja ajatuksesi muuttuu lapsenlapselle vuosien myötä muistoksi.

Huomenta Juna:b - liitit kivan "K e s k i s e n V e s a n" viestiisi, tuon keskiviikon kukan alun :D

Ajatus on päällä. Täälläkin. Ja joka säällä. Jopas nyt...

Loma on parhaimmillaan, kun se on edessäpäin, niin kuin Kissantassulla*. Töihin kesäksi on Villasukan:) toive, sillä jokainen vapaa päivä voi olla lomapäivä ja silloin lomaa on joka viikko, pitkin kesää.

E -junasta Espooseen... Villasukka:) palasi töistä kotiin junalla, sillä kertaa ei nauhoitettua puhetta kuulunut, vaan junankuljettaja kuulutti. Hän taisi puheessa käytettävien taukojen jalon taidon ja kuulutti: "Tämä on juna ...(tauko)....tämä on E-juna Espooseen. Seuraavat pysähdyspaikkamme ovat Pasila, Ilmala..".

Mukavaa matkaa kaikille pitkin keskiviikkoa!

15. Hienoa että tiesit antaa Amurille lankavinkin. Minua hiukan huoletti kun ei itselläni ollut antaa mitään ;)

:D:D Ajattelevainen junankuljettaja, ilmoitti niillekin jotka ehkä istuivat hajamielisyyttään väärässä kulkuneuvossa, että tämä on juna...:)

16. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 982
    Joo pitää laittaa, ku on Jussisukkia ja Anttisukkia....

Tää on ny vähä lepposempaa ilimaa.

Pannaampa musaa

Blackmore's Night: Locked within the crystal ball
    https://www.youtube.com/watch?v=LF4msSLzppA&list=FLGEpQuDiHIt6EQLjobDJ4sg&index=21

17. Aamua minultakin kaikille

niin ihana tuo mm:n laittama "I'm in Heaven" että laitanpa tähän uusiksi kun ei mm:n linkki auennut, ainakaan minulle :)

https://www.youtube.com/watch?v=n3RSlUkw9U0

Näin pyhäivänä kun sopii olla vaikka taivaassakin, ei haittaa arjen tehtäviä;)

18. Huomenta!

Vielä sataa [​IMG] mutta päiväksi on luvattu jo lämpimämpää [​IMG] näille kulmille.

19. Juna Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Jos myönteisesti voi huolestua, niin minä huolestun :)

20. Amurina Vierailija

Tällä kertaa meitä hellii aurinko ja lämmin sää. Aurinko, joka tuolla taivaalla nyt kiertää, laskee seuraavan kerran virallisesti heinäkuun puolivälin paikkeilla. Kesä on tullut.

21. Juna Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
  22. Ana* Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    829

Ole hyvä <3 Kissantassu,saat sinäkiin,keinua tuolla riippumatolla ja villasukka,kans..Ja muutkiin jos haluaaa..:)

Kutitaa kissantassua,heinällä nenästä..:)

23. Kiitos kiitos :)

http://www.seppo.net/piirrokset/albums/piirrokset/luonto/kasvit/kasvit_koivu_kukkii_fi.jpg

Ah ihanaa, tulen aina silloin tällöin kun aikaa liikenee <3

Nauti sinä siitä sillä aikaa :)

24. Ana* Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    829

:)))))))))))))))))))

25. -mm- kirjautumatta Vierailija

Tässä äkkipikaa kiireellä ennen kun etenen seuraaviin asioihin.

Selasin aamulehdet, ja mitä minun vanhat silmäni näkevät. Veskari, soon taas vapailla markkinoilla, meinaan toi Banderas.
    Eropaperit jätetty: Tähtiparin 18-vuotinen avioliitto päättymässä | Viihde | Iltalehti.fi

Voi vitalis, joko piti lähtee jenkkeihin, vai missä se nykyisin enemmälti aikaa viettääkään. Ai hitsi, mullahan alkaa kohta kesäloma ja poistun maan rajojen sisäpuolelta - heh.
    Veskari, mää kirjottelen jos satun saamaan kiinni ton ja peräti sidottuu.

https://www.youtube.com/watch?v=tCmMDd8T5fg

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri