Hae Anna.fi-sivustolta

Wanhaakin wanhemmanaikainen:Hyvää Huomenta

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä -mm-, 18.06.2009.

1. Eikö ole? No on lainannut naapurilta kun oma on puussa ?

Täytyy tästä lähteä liveen, mutta noin se täytyy olla, mitenkä sitä muuten nakki rannalle pääsisi :)

2. Juna. Vierailija

Niin se on. Nakin oma fillari on ollut jo liian kauan siellä pihakoivussa.

http://www.suomenluonto.fi/wp-content/uploads/2014/05/rastas.jpg

Huomenta ja terkut erityisesti Seinäjoelle! Kuningas valittiin eilen ja kukahan on sitten kuningatar? Mää en viittiny tulla sinne laulamahan, olisin luultavasti voittanu?

3. Lauluääni synnyinlahjana?

http://lh3.ggpht.com/_ZZ_5Uz0wCWQ/S413PGGpUtI/AAAAAAAABtA/BXBa2HYp1Xw/laulaja.jpg

Olisit mennyt vain. Voittamaanhan sitä sinne mennäänkin, se on kisan tarkoitus :)

Oih, nakin fillari on selvästi tullut osaksi puun elämää. Ei sitä enää sieltä voi ottaakaan. Onni linnuille :)

Huomenta muuten minultakin kaikille!

Kerään kohta myyjäistavarat ja lähden hipsimään kirpputorille niiden kanssa ja sitten ostamaan kakut ja kinkkupiirakka-aineet kesäjuhliimme. Meille on tiedossa mukava, lämmin mutta ei helteinen päivä!
    Hyvä päivä leipoa piirakoita.

4. Juna. Vierailija

En olisi kestänyt sitä julkisuutta ja fanien määrää :)

5. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 979
    Mä tykkäsin siitä voittajasta eniten. Paras ääni.

6. blueQ Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    20
    Kiitos Juna terkuista, otan ne vastaan koko tangokansan puolesta :D
    Kelpaahan täällä tangoilla kun ilmatkin ovat kuin linnunmaitoo.
    Kesäasuista väkeä on liikkeellä pilvin pimein. Suru vaan kun suomalainen ei osaa juhlia ilman alkoholia ja aseita.

Minä niin kovasti toivoin, että sympaattinen ja hellyttävä Leif olisi voittanut kuninkaan kruunun itselleen, mutta paras voittakoon, se on pääasia.

Kauniita päiviä ja lämpöä kaikkien kamujen sydämiin! <3

7. Juna. Vierailija

On sulle langennut aikamoinen luottamustehtävä :)

https://www.youtube.com/watch?v=gK9mtg1CVK0

8. Juna. Vierailija

9. blueQ Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    20
    Nyt taisi käydä niin, ettei superkuuta näy, sillä taivas on pilvessä ja vähän sataakin.
    Joten minun ei tarvitse kilpailla :D

10. Tervehdys BlueQ :)
    Luin Junan linkistä että se kuu olisi kalpea ja huonosti erottuva muutenkin näin kesällä, mutta BlueQ, täytyy sanoa että sinuakaan ei oletainnut täällä paljoakaan havaita (?) joten kilpailu on kyllä siinä mielessä tasaväkinen ;)

Voit hyvin ja kissat myös?

11. blueQ Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    20
    Käyn täällä hyvin harvoin katsomassa mitä teille kuuluu. Minulla on sellainen tunne, etten enää osaa kirjoittaa mitään, tai mistääm.
    Illalla sitten taphtui, juuri kun tangokunigatar oli valittu.
    Kissat olivat terassitarhassa ja ovi sinne auki.
    Ilmeisesti olivat jahdanneet pientä hiirtä, joka tuli avonaisesta ovesta sisälle Ja television alle piiloon.
    Kyllä siinä pulssi nousi, kun mietin miten saan hiiren ulos! Pyysin enkeleitäkin hädissäni avuksi.
    Jouduin siirtämään kaikkia huonekaluja kun etsimme hiirtä. Minulla mukana lattialasta, jolla vetelin sohvan ja kaappien alustoja.
    Kissat eivät edes yrittäneet tappaa hiirtä, se oli vain kiva leikkikaveri. Se oli jotenkin järkyttävä näky, kun hiiri ja kissa olivat vastakkain ja hiiri katseli kissaa silmiin. Tuntui todella pahalta.
    Sain pitkän kamppailun jälkeen lastan avulla hiiren ovesta ulos ja kissa meni perässä.
    Laitoin oven lukkoon, ettei hiiri enää pääse sisälle.
    Niinhän siinä kävi, että pikkuinen hiiri pääsi karkuun, eikä joutunut Ellin saaliiksi!
    Hyvä niin, oli se jahtaaminen sille varmasti hyvi traumaattinen kokemus, niin kuin minullekin, enpä meinannut saada yällä unta.

Että sellainen superkuu- ja kunigatarilta!

12. Ana* Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    829
    " Kuuntelee kuppisängystään,blueQ:n ja kissantassun sekä villasukan ja junan juttuja... Ja tepastellee blueQ:n ja kissantassun sekä villasukan,luo ja napaa kaikki kolme haliin..<3 "

13. Juna Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Jäin sitten halitta, taas :O

14. Juna Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    - Enkelit selvästi auttoivat. Samoin viimekesänä pyysin, kun lintu tuli sisään meille. <3

- Olisihan sulla ollut myös lumentyönnin, se monitoimi työkalu. :)

- Onnea kuninkaallisille! Minun suosikkini olivat molemmissa hopealla.

Seinäjoki taitaa nyt hiljentyä?

15. No onpa ollut ilta sinulla ja kissoilla ja hiirellä myös, rassukka. Aikamoista hikijumppaa vaatii tuollainen pelastaminen, upeaa että sait kuitenkin pelastettua hiiren ikävääkin ikävämmältä kohtalolta. Tiedän tasan tarkkaan miltä sinusta on tuntunut hiiren hätä kun kissa ja hiiri katsoivat toisiaan, ja koko pakoretki ylipäätään.

Kiva kun käyt välillä tervehtimässä, vaikka ei enää niin sanomista olekaan <3 Eipä sitä ole meikäläiselläkään. Menneistä kirjoituksista ammennan edelleen silloin tällöin oivalluksia tyyliin: ai niin, sitähän se ja se silloin yritti selittää jne. Eräänlaista viimeistenkin hedelmän kypsymistä ja kantamista silloisista asioista. Varmaan kohta ihan uuden edessä luulen, kunhan aikaa menee hiukan eteenpäin :)

16. Kiitos kimppahalista, hyvää tekee tämä välittäminen ja haliminen <3
    http://static.abposters.com/image/350/posters/winnie-the-pooh-rainbow-hug-i10403.jpg

(Ei löytynyt kuvaa jossa on viisi näkyvillä, joten Juna halii tuolla Nalle Puhin takana :) )

17. Juna Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    No Juna tykkää ottaa aina kaikki tunteella ja meni tahallaan piiloon.

18. Olet tuossa ihan sen näköinen kuin millaiseksi sinut kuvittelen tunnelmaltasi :D No, joskus ehkä jokin piikki voi tulla (niinhän taisit sanoa Inkelle luonteestasi?) ettei olisi liian tasaista, mutta noin pääpiirteissään.

19. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 979
    JUNALLE!!!!

20. blueQ Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    20
    Kiitos Tassu, Ana ja Juna! Herätätte minussa hyvin lämpöisiä tunteita ! :D <3

Kerronpa toisen minua syvästi koskettanee jutun variksesta.

Oli lauantai-ilta ja kello lähenteli puolta yötä, kun huomasin Elln tarkkailevan hyvin intensiivisesti makkarin ikkunasta ulos.
    Menin itsekin katsomaan mitä kissa siellä näkee, niin huomasin variksen makaavan maassa loukkaantuneena. Arvelin, että rastaat olivat hätyyttäneet sitä ja se oli lentänyt päin tiiliseinää, jossa talo tekee vinkkelin.
    Tietysti olin ihan paniikissa ja soittelin omille pojille, mutta eivät olleet kotona. Sitten yhden eläinsuojelu ihmisen kanssa juttelin, mutta ei ollut ketää, joka olisi lähtenyt viemään varista Vaasaan lintutarhalle.
    Itse en voinut ajatellakaan, että menisin lopettamaan linnun, vaikka tiesin, että se olisi sille ressukalle parasta. En vain voinut ja sekös lisäsi vaan kipua sisälläni.
    Melkein koko yön rukoilin sen linnun puolesta, rukoilin että enkelit olisivat sen kanssa ja se ei tuntisi kipua.
    Aamulla ensimmäiseksi katsoin ulos ja totesin, että lintu oli vielä hengissä koska sen pää nousi.
    Voitte arvata minun tunteeni...
    Lähdin sitten käymään roskiksella ja uskokaa, tai älkää, tapasin ensimmäisen kerran meidän talossa asuvan vuokralaispojan. Hän oli asunut talossa jo kaksi vuotta, mutten en ollut koskaan nähnyt häntä tuossa pihalla.
    Kysyin häneltä, että voisiko hän lopettaa loukkaantuneen variksen, joka makaa maassa? Hän heti lupautui, kertoi sinä samalla, että harrastaa metsästystä.
    Tämä nuorimies sitten päästi variksen kärsimyksistä, josta kiittelin häntä kovasti. Hän teki todella armollisen työn varikselle.

Nyt kun mietin tätä asiaa joka oli minulle hyvin traumaattinen linnun kärsimyksen vuoksi, niin olen varma, että enkelit lähettivät tämän nuorenmiehen ulos samaan aikaan kanssani. että varis pääsisi pois.
    Kiitos enkeleille!

Onhan heitä, enkeleitä <3

21. Juna Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Niiih! Mulla on sellainen "kiero" huumori, että joku voi ottaa hyvinkin helposti piikiksi. Kyllä tähtimerkit paikkansa pitävät, enhän mie sille mitään voi :)

22. Juna Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kiitos Veskari! Siinä me sitten olemme nenät toistemme korvassa <3

23. Juna Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    - Samoin Q <3

- Niiih, onhan enkeleitä, kuten siinäkin tapauksessa.

24. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 979
    Kieroudesta en tiedä mutta ei munkaan huumoria kaikki ymmärrä, tääläkään ja varsinki täälä. Osa ymmärtää, osan kanssa pitää kommentoida "kieli keskellä suuta", vai onko siinä vielä sitten ne vanhat "klikit" jotka vaikuttaa?

Sä oot kyllä ymmärtäny :D

http://www.cosgan.de/images/midi/froehlich/a080.gif

25. Kanelinkukka Vierailija

On heitä, enkeleitä :) Niin meitä tarvitaan kutakin ihmistä, kuten nyt vaikka sitä vuokralaistakin juuri silloin tähän enkelin työhön. Itse olen kerran tappanut ison rastaan poikasen ja itkenyt sen jälkeen kuin niagara: itseäni tappajana, linnun poikasen kärsimyksiä, sen vanhempien tuskaa ja tekijän ymmärtämättömyyttä. (tekijä ymmärsi itkuni jälkeen, kumma kyllä). On se jonkin tyyppisille ihmisille kova pala tappaa vaikka minunkaan rastastani ei olisi enää mikään lääkäri kyennyt auttamaan. Hienoa tuo että pyysit kivuttomuutta ja enkelien läsnäoloa siksi ajaksi kunnes loppuapu tuli <3

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri