Hae Anna.fi-sivustolta

Wanhaakin wanhemmanaikainen:Hyvää Huomenta

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä -mm-, 18.06.2009.

1. Ana* Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    829

Hippa kissantassu..:)

2. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 982
    Minä se lähden huomenna tekopaikkakunnalle kolmeksi viikoksi. Velipoika on täälä yötä ja matkatavarat pakattu.

3. Juna Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Hyvää matkaa, jos lällärillä lähdet :) Mitäs pakkasit laukkuihis ?

4. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 982
    No en tietenkää lällärillä lähde, mitä se velipoika täälä tekis jos lällärillä lähtisin? Sen auton kyydissä. Ja muuten, millä veetun lällärillä.....??? Tästä puhutahan vielä puukkojen ja puntarien kans, moon sitä mieltä.... ;D

Läll...eiku skootteri jää sidottuna paaluun. :D Pakkasin vaatteita, lukemista, musaa, dvd-levyjä, koruja, shampoita yms. tuliaisia kummipojalle ja sen siskolle, kummipojalle paita jossa lukoo "kummin kulta". Mm. noita.... Niin joo ja tietty miniläppärin nettitikkuineen jotta voin nauttia sun seurastas myös lomalla. ;D

5. Juna Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Hienoa, ihan ite oot varmaankin lukinnut?

6. Juna Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    No ei sullakaan kovin hääppöset nautinnot ole :/ Tulenpa sitten heti moikkaamaan sua...

http://www.meyervastus.fi/content/news/news_37.jpg

7. Juna Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Huomenta kaikki ja mimmu! <3 Et sitten ole ihan kokonaan haihtunut? Kyllä minäkin usein vaan täällä lueskelen, mutta toisaalta kun katselee noita ketjuja, niin Juna - nikki on joka paikassa liian useinkin. Toivottavasti sulla on kaikki suunnilleen ok ja jees? Ja lomakin on paremmalla puolella.

Kirjoitat tuossa Veskarille: "Naatiskelehan vappaistais" jne.. Joo, ihan varmasti hää naatiskeleekin... :D

8. Juna Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Minusta onkin tullut pallon myötä "monikulttuurinen" puhekielen suhteen. Toisaalta taas olen kaksisuuntaisen lukihäiriön omaava. Luen usein oikean vääräksi tai väärän oikeaksi. Omasta kirjoituksestani puhumattakaan.

Mikä muuten on naatis-kello?

9. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 982
    [​IMG] Joo, ihan ite, mistä arvasit? Kyllä skotteeri on ny hyväs turvas..... ;D :D
    http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/a055.gif

Kestää aika kauan jos tänne asti tuut vesireittejä tuolla Nessien poikasella. By the way, säkö sielä Loch Nessis oot porukkaa pelijätelly vuosikymmeniä...???

Kiitoksia, joo kyllä niitä lomakekeliä taitaa viä piisata vaikka vissihin tääpäin huomenna ja tiistaina sataa. Naatiskellaan.

Onneksi tuos kaksisuuntaisen ja häiriön välis on tuo "luki", se ei oo sitte niin vaarallista. :D "Naatis-kello" on varmaan semmonen kello joka on ihan naattina. Naattina oleminen siis on jotta on aiva voimatoon. Kyllä kai näillä heltehillä kellokki on aiva uupunehia.

10. Juna Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kyllä mun oikeesti piti yksisarvisella tulla, mutta näitä http://www.meyervastus.fi/content/news/news_37.jpg sai puoleen hintaan. Nuuka kun olen.

11. Kyllä sillä yksisarvisella ois paljo nopeemmin päässy. Puhumattakaa jos olisit ottanut sen serkun pegasoksen, siivekkään hevosen. Eihän sua viäkää näy.

12. Ana* Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    829
    "Kipitää kissantassun,yöpöydän laatikoon piiloon...
    Sadetta ja ukkosta....En halua kastua... "

13. Juna Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ekkös oo kuullut, että "hyvää kantsii ventata." :)

14. Mahtaako meille päin tullakaan ukkosta? Jos ei niin oletkin tosi hyvässä turvassa siellä :)

http://3.bp.blogspot.com/-gudzfFgJde0/UmEAQRWUAYI/AAAAAAAABLQ/rHCfxbaiIME/s1600/18.10.2013+053.jpg

(ensin meille piti tulla säätiedotuksen mukaan ukkonen tänään klo 21. Nyt on muuttunut että vasta huomenna klo 15 )

15. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 982
    No ventatahan, ventatahan... Täälei ainakaa oo ollu tietuakaa mistää ukkoosesta...Viime yönä väha satoo.

16. Meillä ei ole tullut pisaraakaan vettä.
    Meillä on nyt eläinten sijasta tomaattipensas. Olen kastellut ja sumutellut ahkerasti meidän tomaattipensasta joten se ainakin voi sen verta hyvin että antaa meille ihanan makuisia pieniä tomaatteja :)
    Se näyttää muuten paljon paremmalta kuin minä tässä helteessä, vaikka silläkin on muutamia lehtiä nuupahtanut.
    Omenapuun taimikin on, mutta se meillä oli vanhassakin paikassa. Tai siis 43 vuotias ikäpuu tietenkin jo, eikä mikään taimi :)
    On meillä jo pari lintupariakin. Lapsi kertoi juuri tänään, että kun hän istui pihalla niin musta pieni lintu tuli hiljaa hänen jalkansa juurelle. Olikohan "meidän" räkättirastas vai mustarastas, tiedä häntä. Minulla on ulkona kippo hyönteisille kun pyrkivät ensin tulemaan sisään veden etsintään. Siitä näkyvät nämä "meidän" lintummekin juovan :)

17. Ana* Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    829

" Tulee kissantassun,yöpöydän laatikosta pois..
    Ja antaa kissantassulle,lämpöisen halin..<3

18. ...ja meillä ukkonen kesti vain 5 minuuttia :)

19. Ana* Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    829

Minä,puhkuin ja puhisin sen ukkosen pois..:) Minä,löysin aarteen sinun yöpöydän laatikosta...:)

20. Juna Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Hmm.. mitähän sieltä oikein löytyi... ?

21. Ana* Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    829

Kaikkea kivaaaa..:) "Kurkaa kissantassun,helminauta korvalaan.."

22. Heippa Ana :)
    Löysit tosiaan minun korurasiani :D
    http://ouluma.fi/wp-content/uploads/2010/09/Aarrearkku_pähkinä.jpg

Onko teillä päin vielä helteitä? Meillä ehkä loppui tänään, kun asteita on vieläkin vain 21.

23. Ana* Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    829

:)))))))))))))) Minä,noistin sen sinun korrasian tunkilla ylös ja laitoin siihen renkaat..
    Niin voi liikutaa sitä pöriin avulla..

Olisiko täällä jotain 21 tai 23?

Kissantassu,kurkaa sähköpostia..:)

24. ok.
    Vai pyörillä, hyvä keksintö :D

25. Kissantassu,sulle olis postia..:)

" Hih..Joo minä,ajattelin laitaa pyörät tuohon sinun,korurasiaan ettei tarvitse nostaa sitä..:)
    Ja minä,sit voin sillä huristaa välillä pitkin sinun yöpyödän laatikkoa...:D "

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri