Hae Anna.fi-sivustolta

Wanhaakin wanhemmanaikainen:Hyvää Huomenta

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä -mm-, 18.06.2009.

1. Ana* Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    829
    " Kipitää Inken,luo iso lautanen ja lusikka tassussa ja odotaa herkullista puuroa..:)
    Laitaa blueQ:alle ja Sandra-Jasminelle sekä lumisateelle peiton,kun he viellä nukuuu...:) "

2. Sandra-Jasmine Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    712
    Huomenta vain Katiltakin.:) Kurkistaa unisesti peiton alta ja miettii -MM-:n aamuvenytyksiä. Joogaa! Venyttää käpäläänsä yläviistoon ja haukottelee leveästi. Kylmä kaurapuuro kaunistaa, niinhän sitä taidetaan sanoa, mutta kyllä se on lämpimänä parempaa. Ei parane jättää lautaselle jäähtymään Inke. Lisää sokeria ja ehkä hillosilmänkin. :)

3. Inke Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    543
    Ai-jai Anako meidän puurokattilalla kävikin. Jos olisin tiennyt aamiaisvieraasta, niin olisinhan minä riisipuuron manteilla keittänyt ja luumu-rusinasopatkin värkännyt, kun niin harvinaisia vieraita meille tuli. Taisitkin olla naamioitunut vesimittarinlukijaksi, joka yllätti minut juuri suihkusta tulleena. Huuuuiii :oops:

• Tykkään Tykkään x 2
  4. train Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    140
    Varo vaan, tämä on myöskin sellaista "valepukki-aikaa." :D

• Tykkään Tykkään x 1
  5. Inke Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    543
    Nii-onkii, vesimittarin lukijan piti tulla vasta huomenna ja sähkömiehen eilen partsille sähköjä asentelemaan ja esittelemään jotain viritystä joka pitäisi parvekkeen lämpimänä. Kohta on jo niin pimeää, ettei parvekkeelta löytäisi edes itseään, jos sinne menisi. :D

6. Inke Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    543
    Parvekkeella on varmaan satavuotta vanha vaarin tuohikontti. Siinä on juhannuksen ajaksi usein laitettu lupiinija ja koiranputkia, jouluksi katajanoksia. Haluaisin tehdä tästä joulusta ikimuistoisen ja somistaa siihen asetelman valoineen. Kun vain saisi sen sähkämiehen hihasta kiinni voidakseni kertoa toiveistani. En kehtaa soittaa ja kysellä aikatauluaan, kun miehen sanaan olen yleesä tottunut luottamaan ja hän lupasi eilen tulla. Pieni ihminen tässä on päättämässä ja sähkömies on säätämässä. (mukaelma jostain vanhasta suuresta kirjasta) Huoksss...

7. juna tulee Vierailija

Onko junalla kulkeva pukki valepukki vai oikea?

• Tykkään Tykkään x 2
  8. Ana* Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    829
    "Nyt minä,herkkusuu söin kaiken puuron..:( "

9. Sandra-Jasmine Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    712
    Kylläpä se katin ajatus on tahmonut:(, kun olen kaurapuuron ja kahvin keskenään sotkenut.:oops: Kaurapuurohan ainoastaan jäähtyy kylmänä ja kahvi vasta kaunistaapi. :) Ei linnanneito sellaisia tarvitse, sillä prinsessa Tähkäpää on kaunotar pitkän pitkissä hiuksissaan.:) Kaurapuurosta tuli tuossa mieleen, kuinka Anni Polvan Tiina-kirjojen sankaritar tuskaili aamuisen puurolautasensa kanssa.

10. Sandra-Jasmine Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    712
    Tuohan on todella taianomainen juna ja näyttihän siinä olevan Petterikin mukana. Lienee pukin porovaljakolla ansaittu lepotauko ja ovat astuneet maagisen junan kyytiin. Taisin minä nähdä lumiukonkin.

11. train Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    140
    Onpa tosi ihku video, kiitos! <3 Oikea Joulupukki varmasti! :)

12. kuikka Vierailija

Mikä on tuohikontti?

13. Sandra-Jasmine Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    712
    Hei, laita Googleen hakusanaksi tuohikontti niin näet siitä kuvia. Se on ikään kuin selässä pidettävä reppu, jossa on kolmiota muistuttava sulkuläppä, joka on todennäköisesti jollain nahkaisella nauhalla kiinnitetty. Virsut puolestaan ovat tuohesta tehdyt kengät. Tuohta saadaan koivusta.

14. Ana* Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    829
    " Kipitää herättämään blueQ:n,Sanrda-Jasmine:n,Sekä Inken ja lumisateen.:) "

15. Sandra-Jasmine Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    712
    Huomenta vain! Olipa kiva herätys! :)Tänään katti soittaa itselleen kampaajan. Olen sitä vähän aikaa pohdiskelut, mutta nyt olen keksinyt haluavani saman tyyliset hiukset kuin Lemmen Viemän Paulinella on. Minusta tulisi tummakutrinen. :rolleyes: Ei sitä tosin vielä varmuudella tiedä, minkälaisen kampauksen kanssa kampaamosta poistun.

• Tykkään Tykkään x 1
  16. virsu Vierailija

17. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 982
    Sais sitä lunta tulla PYSYVÄSTI!!!! Meillä on taas ihan vesisateinen sää ja lämpöasteita ja musta maa. Mimmulla oli kiinnostavia juttuja noi yölliset herätykset ym. Tossa maagisessa Joulujunassa oli yks vaunu täynnä nalleja...
    Mä tykkään vieläki nalleista...

Huoltomiehistä kun oli puhe niin ne ei täälä ainakaa koskaa sano koska tulevat jos niitä pyytää tulemaan. Sitte pitää sillonki ku menöö iltavuoroon nousta viimestään 8.00 kun ei tiedä tuloovatko ja kun oon sanonu jott saa tulla avaimilla jos ovikelloon ei vastata.

Meen ny kattomaan Herolta Beauty and the beastia.

18. Ana* Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    829
    Vintiö toivottaa hyvää huomenta..:)
    --mm-,kirjoituksia on kiva lukea..:)

19. Inke Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    543
    Myöhäinen herääminen ja huomenet. Eilen otiin ystävän kanssa nauttimassa hyvä illallinen. Mistä sen muuten tietää, kun tilaa härkää, ettei lautasellä kasvisten päällä kuitenkin köllöttele pala grillattua lehmää? Kyselee ei sukupuolineuraali Inke. o_O

Last edited: 28.11.2014
    • Tykkään Tykkään x 1
  20. Ana* Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    829
    Huomenta..:) Inke,olet ansainut eilisen illallisen..:)
    " Katsoo ympärilleen etti Inke eikä Sandra-Jasmine eikä lumisade,nää kun vintiö kiipeää Inken,olkalaukuun piiloon odottamaan seruaavaa maukasta illallista..."

• Tykkään Tykkään x 2
  21. Sandra-Jasmine Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    712
    Minulle kävi eilen niin kivasti, että pääsin samana päivänä kampaajalle. Sama liike missä kävin viimeksikin, mutta eri kampaaja. Hyvän kampaajan löytäminen on hieman vaikeata.
    Joka tapauksessa hiukseni eivät ole niin tummat kuin Paulinella. Kampaaja luonnehti sävyä kastanjaksi. :)
    Meinasin syödä ketjuravintolassa, mutta kukaan ei kattia huomannut. Pienen harkinnan jälkeen vaihdoin lähistöllä olevaan ravintolaan ja söin annoksen herkullista lohta viikinkien seurassa.:D Ajankohta oli kyllä vähän aikainen, mutta pitkästä aikaa menin elokuviin. Katsoin muumi-leffan.
    Illalla olin lupautunut espanjan-tunnille. Se nimittäin kaipasi uutta opiskelijaa, joten kävin vilkaisemassa. :) Onneksi aikovat vaihtaa oppikirjan kevääksi.

• Tykkään Tykkään x 2
  22. Inke Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    543
    Jaahas maistuisikos vintiölle chilimausteinen lohisalaatti ja jälkkäriksi joulutorttukaffeet :rolleyes:

• Tykkään Tykkään x 1
  23. Ana* Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    829
    " Minä,olin päikkäreillä täällä sinun olkalaukussa..:)
    chilimausteinen lohisalatti ja joulutorttukaffeet? Nam.. Kipitää Inkan,luo ja kiipeää tuolille ja istuu kiltsi odottamaan..:) "

• Tykkään Tykkään x 2
  24. Sandra-Jasmine Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    712
    Kuulostaa todella herkulliselta! Katti pitää kanssa lohesta puhumattakaan joulutortuista. Juuri uunista otettuna laukkutorttuja ja tähtitorttuja sekä paljon luumuhilloa. Älä sitten liiemmälti murustele Vintiö.:):rolleyes:

• Tykkään Tykkään x 1
  25. Ana* Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    829
    " Kipitää Sandra-Jasmine:n,luo ja antaa maistiaisen...:) Lumisateelle ja blueQ:lle kans ja -mm-lle..:) "

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri