Wikileaksin mukaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja et sellaista:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

et sellaista:)

Vieras
somaliterroristejä värvätään myös Suomessa. Samaten, kuin suoritetaan varojen keruuta:
"
In early July, the visit by Xasaan Xussen, a known spiritual leader for the Somali terrorist organization al-Shabaab, to the Bellevue Mosque in Gothenburg illustrates a emerging trend in recruitment from foreign individuals in Sweden (ref E). Xussen, who resides in Kenya, traveled on a Kenyan passport to Sweden, Norway and Finland, reportedly to recruit for new members and raise funds for al-Shabaab. The Somali Justice Minister Abdirahman Janaqoo then visited Sweden to speak out against such actions. (Note: The EU and UN do not currently designate al-Shabaab as a terrorist organization.)
"

[QUOTE="vieras";22676690]Kerros nyt kun olet paikalla, täällä kun eilen epäiltiin sinun pitävän yllä nettisivustoa jossa ylistetään muslimiterroristien aikaansaannoksia, mm Tukholman tapauksen, niin onko se totta vai ei?[/QUOTE]

Jaahas, mustamaalaaminen on osaltani alkanut. Mistä saan tämän kunnian? :laugh:

[QUOTE="vieras";22676742]Noku tämä sivustoa ylläpitävä nainen oli kommunisti ja muslimi, tai ainakin entinen sellainen, joten aika moni tuntomerkki osui juuri sinuun ja siitä syntyi epäily että se olisit juuri sinä. Vastaa kysymykseen.[/QUOTE]

En ylläpidä mitään sivustoja. Mulla ei ole kotisivuja. Olen twitterissä, täällä, naamakirjassa ja parilla muulla keskustelupalstalla. Mulla ei edes ole tietoa mistä sivuista puhuttu. En tiedä miten joku pommittajan hurraaminen voisi kuulostaa minulta.

En ylläpidä mitään sivustoja. Mulla ei ole kotisivuja. Olen twitterissä, täällä, naamakirjassa ja parilla muulla keskustelupalstalla. Mulla ei edes ole tietoa mistä sivuista puhuttu. En tiedä miten joku pommittajan hurraaminen voisi kuulostaa minulta.

Jutuistasi päätellen en olisi ihmetellyt vaikka olisit sivuston ylläpitäjä, mutta hyvä jos niin ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22676810:
http://hommaforum.org/index.php/topic,39144.0.html

Jihad-sivuja päivitetään Suomesta

Noh, nopean selailun perusteella tää täti on 41v Ulla Turusta. En ole mitään noista. Toisekseen, voin sen verran valottaa elämääni, että otin eron siksi, että exä alkoi sympatiseeraamaan tuollaista kakkatoimintaa. Pidän moista mielisairautena. Uskonnollinen terrorismi siis.

[QUOTE="vieras";22676844]Jutuistasi päätellen en olisi ihmetellyt vaikka olisit sivuston ylläpitäjä, mutta hyvä jos niin ei ole.[/QUOTE]

Olen Suomen Rauhanpuolustajien jäsen kuinka monetta vuotta. Käyn viikoittain kokouksissa järjestössä, joka voittanut Nobelin Rauhanpalkinnon. Olen omistanut elämäni maailman parantamiselle. Olen ateisti. En nyt yhtään tajua, mistä te näitä kytkyjä saatte päähänne...

Noh, nopean selailun perusteella tää täti on 41v Ulla Turusta. En ole mitään noista. Toisekseen, voin sen verran valottaa elämääni, että otin eron siksi, että exä alkoi sympatiseeraamaan tuollaista kakkatoimintaa. Pidän moista mielisairautena. Uskonnollinen terrorismi siis.

Nähtävästi tämä "kakkatoiminnan" sympatiseeraaminen on yleistä musujen joukossa. Eihän Ruotsissakaan saatu kuin sata musua liikkeelle mielenosoitukseen jossa tuomittiin Tukholman terrori-isku.

[QUOTE="vieras";22676906]Nähtävästi tämä "kakkatoiminnan" sympatiseeraaminen on yleistä musujen joukossa. Eihän Ruotsissakaan saatu kuin sata musua liikkeelle mielenosoitukseen jossa tuomittiin Tukholman terrori-isku.[/QUOTE]

Olen uskoakseni tehnyt palstalla tarpeeksi useaan otteeseen selväksi mielipiteeni uskonnoista yleensä, sama koskee väkivaltaa ja sen sellaista.

[QUOTE="vieras";22676945]Mistä lähtien kommunismi on ollut maailman parantamista?[/QUOTE]

Haluan ihmisille mahdollisuuden omaan kotiin, koulutukseen, turvalliseen työhön, perheeseen, toimeentuloon ja terveydenhuoltoon. Perusasiat kuntoon. Ääneni saattaa mennä seuraavissa vaaleissa Piraateille.

[QUOTE="vieras";22677022]Etkö marssi enää Yrjö-sedän riveissä?[/QUOTE]

Vappuna varmaan olen menossa. Mutta suurin hätä on tällä hetkellä netin puolesta. Jos internet satuttaisiin sulkemaan, en tiedä mitä mulle jäisi. Työkseni toimin työläisen asialla kuitenkin.

[QUOTE="vieras";22677132]Kuka netin sulkisi? CIA?[/QUOTE]

Sehän on jo osittain sulussa. En pääse kaikille sivuille, koska joku vitun dorka on katsonut oikeudekseen rajoittaa toimiani ja muiden kansalaisten vapautta netissä.

Yhteistyössä