Hae Anna.fi-sivustolta

Wilma & Viivi sanasodassa!

Viestiketju osiossa 'Julkkisjuorut' , käynnistäjänä Aina keittää yli, 10.04.2008.

1. Aina keittää yli Vierailija

http://viihde.mtv3.fi/uutiset/muut.shtml/633546?avellan_viivi

Voisi tämä Viivibimbo pitää tuon päänsä kiinni edes joskus! Tahallaanko se yrittää mustamaalata aina muita ihmisiä vaan onko se vaan yksinkertaisesti niin tyhmä.

2. veikkaan Vierailija

keino pysyä julkisuudessa... kuka muuten muistais.

3. Siinäpä kaksi samantasoista käy keskustelua keskenään. Vilma nyt on vähän parempi, Viiviä. Viivistä tuli mieleen, sehän on ollut nyt niin kauan työttömänä, että kohta kai kaupunki sen pistää jonnekin heikkolahjaisten työpisteeseen. Eikös kaupungilla ole sellaisia paikkoja olemassa jonne vähän koulutusta saaneet ja oikeaan työelämään vaikeasti sijoitettavat laitetaan?

4. karoliina52 Vierailija

taas tukkanuottasilla.
    Vilmalla on joskus jotain sanottavaa, mutta Viivi on aivan blondi.

5. 798jkjk Vierailija

En menisi sanomaan samantasoisiksi. Vilma on tomerampi ja aikaansaavampi ihminen. Kuulemastani päätellen pidetty henkilö asumassaan taloyhtiössä, vaikkakaan ei aluksi tarpeeksi hyvin katsonut mihin koirat tekivät kikkareensa. Itse usein kyseisessa talossa tietyistä syistä vierailevana olen huomannut miten asiat ovat kyseisessä yhtiössä Vilman muuton jälkeen muuttuneet.

6. Yks juttu vaan Vierailija

Vilma vaan on karsean näköinen linnunpelätti. Jotenkin likaisen vaikutuksen siitä saa. Lieköhän muistaa pestä itseään edes kerran viikossa.

7. karoliina52 Vierailija

Vilma on Vilma, hoitanut lapsensa ja tehnyt töitä toisin kuin joku muu.
    Olen nähnyt hänet lastensa kanssa ja ihmiset tollottivat, minä mukaanlukien, mutta hän varmasti on ihan mukava persoona.
    Perhana, Vilman yli ei kävellä ja sellaisia kunnioitan!!! Harmi kun alkoi nokkapokkaa tuon viivitypetyksen kanssa.

8. huoh, Vierailija

viivi on varmaan lapsenakin saanut kaiken minkä haluaa, hemmoteltu lapsukainen, joka kiukuttelee vieläkin. Olisi hiljaa!

9. julmaa Vierailija

Eilen närkästyin kun luin aamulla Vagnerin toilailua. Otti koiran kainaloonsa kadulta, omistaja pälätti puhelimeen eikä huomannut. Vagner tuumasi että paljon lihaa...

10. Varmalta taholta olen kuullut, että kävisi tiistaisin lenkkisaunassa tai ainakin kävi silloin, kun asiasta kuulin henkilöltä, joka myös tapaa käydä joka tiistai.

11. Uusi luuta Vierailija

Eräältä hyvin kriittiseltä ihmiseltä loppui Vilman arvostelu, kun ensimmäisen kerran tapasivan lenkkisaunan lauteilla. Vilman muutettua nykyiseen asuintaloonsa siellä on tapahtunut paljon uudistuksia eli uusi luuta rupesi lakaisemaan..

12. toimittajan saarna Vierailija

On se huvittavaa kuinka porukkaa luulee ettei Viivi ole tehnyt elämänsä aikana töitä.
    Ämmää on joutunut tsiikaa ja kuuntelee telsusta kymmenen vuotta. Mitä nyt peruskaisana luulis, että kyllä siellä uutistoimituksissa töitä joutuu telemään. Ainakin täällä raduohommissa joutuu, enkä ole kuullut keneltäkään tv-porukoilta että se Avellan olisi toimettomana ollut. Kenelläkään ei ole varaa olla tumput suorina UUTIStoimituksissa. Ei edes Viivin näköisillä mimmukoilla.

13. Typertynyt Vierailija

Olet varmaan oikeassa. Myös minulla on myönteinen kuva menneiltä vuosilta kun Vilma oli telkkarissa esiintymässä. Olisi pitänyt olla tarkempi, minun. Yritin ottaa kantaa tuohon heidän keskusteluun, en niinkään Vilmaan, kokonaisuutena. Olin epätarkka.

14. Japaina Vierailija

Wilma on sentään aito & rennon oloinen tyyppi. Tutustuisin mielelläni kys ihmiseen.

15. Baaritypy Vierailija

Wilma on hauskan oloinen tyyppi, minulla ei ole hänestä mitään pahaa sanottavaa.

Viivistä olen saanut jotenkin tyhmänylpeän kuvan, katsoo muita naisia pitkin nenänvarttaan baareissa, kokee varmaan että kaikki muut naiset ovat hänen pahimpia kilpailijoitaan.

16. karoliina52 Vierailija

17. vivi-nora Vierailija

Viivi yrittää räpiköidä pinnalla julkisuudessa, näytöt eivät oikein kanna. Ulkonäkö on kohdallaan, kannattaisiko kohta vain alkaa edustusrouvaksi. Kai se Seeckin poika auton ja asunnon Viiville maksaaa?

18. Kymysys Vierailija

Se yrittää noilla verukkeilla päästä eduskuntaan..varmaan pääseekin Benin & sen toisen ällötyksen (Lylyn) avulla. Yrittihän tuo jälkimmäinen niin kiivaasti saada mm. Jussilan Juttaa & Jasminiakin sinne..huvittavaa. Ihan kun ei riittäisi ne miljonäärimiehen elätysrahat. Mitä' Viivi muuten tekee työkseen?

19. sigmazky Vierailija

Ainakin oo nähnyt Viivin kirjoittamia juttuja Iltasanomien siinä viikonlopun liitteessä, joku oma palsta sillä on, matkailusta ja sitten bongasin jotain muotijuttuja jostain hölönpölönaistenlehdestä. Siellä se Viivi puurtaa perustoimittajan hommii.

20. SissiMissi Vierailija

Oho. Ainakin mimmin blogissa siitä saa humoristisen kuvan, siis Avellanista. Onhan sillä pirullinen pottuiluhammas kohdallaan - ja musta välillä ihan asiastakin (lue: mitä hemputtia joku 40-v nainen, siis Wilma, huorittelee, ja ylipäätään on jossain HOMO-ravintolassa??) En ole kyllä Viivistä tympeää kuvaa sannut - päinvasdtoin!

21. SissiMissi Vierailija

Oho. Ainakin mimmin blogissa siitä saa humoristisen kuvan, siis Avellanista. Onhan sillä pirullinen pottuiluhammas kohdallaan - ja musta välillä ihan asiastakin (lue: mitä hemputtia joku 40-v nainen, siis Wilma, huorittelee, ja ylipäätään on jossain HOMO-ravintolassa??) En ole kyllä Viivistä tympeää kuvaa sannut - päinvasdtoin!

22. viivintuntija Vierailija

Viivi on kyllä hänet tietäen todella velmu tyttö. Eikä kyllä katso ketään naista nenänvarttaan pitkin, päinvastoin, kehuu naisten ulkonäköä / peppuja / vartaloa / tyyliä ihan huoletta... Sellainen flirttihän se on kaikkia kohtaan.

Sellainen huoleton luonnonlapsihan tyttö on ja todella hauskaa seuraa.

23. viivintuntija Vierailija

Niin ja vielä sen verran... En osaa tietenkään nähdä millaisen kuvan julkisuudesta hänestä saa - kun tytön tietää oikeasti, niin se todellinen Viivi on niin vahvasti mielikuvassa...

Että saattaahan tietysti olla, että jos häntä ei tunne, niin tekemiset ja sanomiset lehdissä luovat jotenkin erityyppisen kuvan. Ja hirveän hyvä yleistietämys asioista hänellä on, on todella kiinnostunut kaikesta ja seuraa asioita ja tietää paljon.

24. "asiantuntija" Vierailija

oho..kyllpäs tulee putkeen viestiä ..Eilen, 23:28..Eilen, 23:33..Eilen, 23:33..Tänään, 09:22..Tänään, 09:26..kerrassaan huvittavaa.

25. pöh koko ämmälle Vierailija

Ellen lanseeraustilaisuus ja video siitä iltasanomien sivuilla.Että kaikki pösilöt ne saakin sanoa ja niitä vielä kuunnellaan ja toimittajakin kiittelee vielä haastattelusta! Taso oli ihan "arjalainen" vai mitä se tarkotti?
    Kyllä tähän maailmaan mahtuu,mutta voi helevatin vatut.
    Kyllä ihminen hullu saa olla muttei tyhmä.Niin sielutonta löpinää videossa, että en ole kuullut varmaan kuin edellisessä elämässäni varmaan jossakin alemmantason ohikulkumatkalla!

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri